Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berge halen voor die prijs is geen goed idee. Voor dat bedrag laat je die niet op de bank. Maar dan zeg je ook aan een vers gehaalde Nielsen en Rits die toch titularis was, jullie zijn vanaf nu 2de keus, zonder een eerlijke kans te krijgen.

Waarom kan Berge niet spelen samen met Nielsen/Rits (die overigens nog out is tot nieuwjaar...)?

Balanta en Mbamba behoren trouwens ook nog steeds tot mogelijke vertrekkers. Dus dan heb je geen 6 meer (en neen, Odoi is geen 6)...

Blessuregevoeligheid qua spieren kan trouwens net worden opgevangen door geregelde rotatie dus dan zijn die andere spelers net essentieel. Het wordt een zwaar seizoen hé...

Ik kan die interesse in Berge eerlijk gezegd niet goed begrijpen. Is dat dan ifv de Europese wedstrijden? Zoveel geld voor een CVM lijkt me, zeker voor de binnenlandse competitie, compleet overkill.

Ik zei meer dan 6 miljoen, maar maak er dan 7 miljoen van. Dan vallen die tegenvoorbeelden hier allemaal weg (Mitrovic was 5, Onuachu 6 en Nsoki ook zoiets). Enfin you got the point.

Persoonlijk vind ik Bongonda toch duur voor wat het uiteindelijk in zijn geheel geweest is. Zit nu in een soort C-kern op zijn 26ste en ze krijgen hun geld niet echt gerecupereerd.

Ik kan die interesse in Berge eerlijk gezegd niet goed begrijpen. Is dat dan ifv de Europese wedstrijden? Zoveel geld voor een CVM lijkt me, zeker voor de binnenlandse competitie, compleet overkill.
Heb het hier al eerder gezet: een goeie CVM is de sleutel tot succes. Als je daar een speler hebt die zowel kan zorgen voor defensieve stabiliteit als voor een deftige opbouw met rust aan de bal waardoor de andere offensief hun dingen kunnen doen heb je een sterk wapen.

Persoonlijk vind ik Bongonda toch duur voor wat het uiteindelijk in zijn geheel geweest is. Zit nu in een soort C-kern op zijn 26ste en ze krijgen hun geld niet echt gerecupereerd.
Maar op een haar na bijna kampioen geworden met hem in een belangrijke rol.

Nsoki was inderdaad 6,5 miljoen. Ik verwarde even met Maouassa die maar 4/4,5 miljoen was.

De "grote" inkomende transfers van Club waren tot nu toe flops: Daerden, Rezaei, Krmencic, Sowah (achtereenvolgens duurste transfers). Enkel de laatste twee boven de 6 miljoen.

Nsoki kostte maar 4 of 4,5 miljoen als ik het me goed herinner.

De "grote" inkomende transfers van Club waren tot nu toe flops: Daerden, Rezaei, Krmencic, Sowah (achtereenvolgens duurste transfers). Enkel de laatste twee boven de 6 miljoen.
Doe bij Anderlecht nog Vlap, Sanneh, Stanciu bij :D

wat moeten ze dan doen met al het geld op hun rekening, gewoon opsparen zoals Genk doet?
Dan liever dat ze het terug uitgeven en proberen elk jaar kampioen te worden.

Heb het hier al eerder gezet: een goeie CVM is de sleutel tot succes. Als je daar een speler hebt die zowel kan zorgen voor defensieve stabiliteit als voor een deftige opbouw met rust aan de bal waardoor de andere offensief hun dingen kunnen doen heb je een sterk wapen.

wat moeten ze dan doen met al het geld op hun rekening, gewoon opsparen zoals Genk doet?
Dan liever dat ze het terug uitgeven en proberen elk jaar kampioen te worden.

Ik ben geen Brugge-watcher, ik baseer me hoofdzakelijk op wat ik hier lees van de supporters :p. Dus als een CVM voor jullie inderdaad de missing link is om kampioen te spelen: be my guest!
Maar als ik het vele geklaag over de CV's hier las, had ik gewoon verwacht dat die 15M misschien beter gespendeerd kon worden aan twee CV's, om maar iets te noemen. Of voor de back-positief waar toch ook niet veel enthousiasme over bestaat? Geen idee hoe het zit met het aanvallende compartiment, als alles daar goed zit, des te beter.

En Genk heeft toch al 12miljoen uitgegeven dit mercato?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan