Ik snap Brugge niet zo goed dat ze daar zoveel geld aan willen geven. Middenvelders hebben ze nu al in overvloed. Probleem bij Berge is dat hij zeer veel blessures heeft gekend. Vooral hamstringblessures waardoor hij telkens lang aan de kant zat.Denk dat zijn terugval na nieuwjaar daarvoor te groot was. Pubalgie is ook zo'n vervelende blessure die de transferprijs volgens mij wat remt.
Brugge 15 miljoen + bonussen geboden voor Berge. Geen idee wat ik daar van moet denken. Sinds zijn dagen bij Genk niks meer van gezien dus op zijn huidige kwaliteiten kan ik weinig zeggen. Denk dat Vanaken wel terug bevrijd zou kunnen spelen met een Berge achter hem.
Eerlijk gezegd stel ik mij al vragen als je van Engeland zou terug keren naar België. Normaal is de bedoeling toch om van Sheffield naar de absolute top te kunnen springen. Dat hij hierdoor een stap terug moet zetten lijkt mij vreemd en een teken aan de wand. Bij een transfer van 20 miljoen heb je in België werkelijk geen kans om te falen want dat loopt niet goed af.