Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geruchten over een terugkeer van Samatta bij Genk. Als ik met mijn verstand denk: twijfels. Met mijn hart: laat maar komen!

KRC Genk bereikte met Silkeborg IF een akkoord over de transfer van Rasmus Carstensen. De Deense verdediger tekent in Genk een contract tot 2026.

Rasmus is een 21-jarige rechtervleugelverdediger die opvalt door zijn duelkracht en offensieve kwaliteiten. Al vanaf zijn 18de maakt hij deel uit van de A-kern van Silkeborg IF. Ondanks zijn jonge leeftijd heeft hij zo al 89 wedstrijden op de teller staan. De Deense jeugdinternational was bij Silkeborg goed voor 2 doelpunten en 24 assists.

Geruchten over een terugkeer van Samatta bij Genk. Als ik met mijn verstand denk: twijfels. Met mijn hart: laat maar komen!
Kzou liever zien dat ze Nemeth en Kelvin John wat meer kansen dan geven af en toe. Sama heeft zijn verdiensten maar zo'n terugkeer naar het oude nest is niet altijd een succes. Zie maar naar de mannen van Brugge (Izquirdo en dieje lange wiens naam ik kwijt ben nu)

Vrancken zou Samatta er zeer graag bij willen, dus kga ff op hem vertrouwen. Leunt qua type spits ook wel wat aan bij Dessers.

Nemeth zijn contract loopt overigens af. Hopelijk tekent die bij, want ik zie het wel in die. John is nog niet klaar.

Denk dat zijn terugval na nieuwjaar daarvoor te groot was. Pubalgie is ook zo'n vervelende blessure die de transferprijs volgens mij wat remt.

Brugge 15 miljoen + bonussen geboden voor Berge. Geen idee wat ik daar van moet denken. Sinds zijn dagen bij Genk niks meer van gezien dus op zijn huidige kwaliteiten kan ik weinig zeggen. Denk dat Vanaken wel terug bevrijd zou kunnen spelen met een Berge achter hem.

Nottingham Forest zou Amuzu ook willen. 25.000 euro extra vragen, dan is die openstaande lening aan die ref van indertijd ook ineens terugbetaald 👀

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan