quo_vadis
Well-known member
Heeft dat geleerd bij de reserven van MoeskroenVerstraete is pas vuil beginnen spelen toen hij naar KVK en Gent verhuisde.![]()
.Dat zat van de eerste minuut al in zijn spel toen hij bij ons kwam.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft dat geleerd bij de reserven van MoeskroenVerstraete is pas vuil beginnen spelen toen hij naar KVK en Gent verhuisde.![]()
.Ik vind die zeer onsympathiek, past niet bij Gent. De verklaring is gevonden waaromStorm zie ik liever niet naar Gent gaan, veel te sympathieke speler met een Club verleden.![]()

Kzou liever zien dat ze Nemeth en Kelvin John wat meer kansen dan geven af en toe. Sama heeft zijn verdiensten maar zo'n terugkeer naar het oude nest is niet altijd een succes. Zie maar naar de mannen van Brugge (Izquirdo en dieje lange wiens naam ik kwijt ben nu)Geruchten over een terugkeer van Samatta bij Genk. Als ik met mijn verstand denk: twijfels. Met mijn hart: laat maar komen!
En niet veel later werd een gescoute speler voorgesteldEn Benito hoeft ook niet te komen. Scouting is precies onbestaande in Gent.

Inderdaad! En blijkbaar nog 2 versterkingen op komst. Ik val letterlijk van mijne stoel. Zo waar gericht aan het versterken ondanks de hoge blessurelast.En niet veel later werd een gescoute speler voorgesteld![]()
Als je voor Nsoki 10 kan krijgen dan toch echt wel 20 voor GomezAnderlecht zijnde zou ik gewoon 20m of zo vragen. City smijt toch graag met geld, dus waarom niet hè.