Amuzu komt in die enkele flankbezetting van veel lager en moet zijn acties van ver maken. Kan heel veel meters afleggen met snelheid maar wordt daardoor onzuiverder in de laatste pass.Ciske heeft de laatste matchen nogmaals laten zien dat hij eigenlijk geen progressie maakt hè.
Foute keuzes voor doel, laatste pass vaak onzuiver (oké assist gisteren). En die speelt nu toch al wel enkele seizoenen mee..
8miljoen is een faire prijs, moet je een deftige vervanger voor kunnen halen. En niet Raman op die flank zetten
Als hij hoger speelt en kan insnijden, en zijn energie sparen zoals in het Kompany-systeem vind ik hem wel wat verbeterd. Heeft op zich wel een goed strak schot maar ‘t is vaak te overhaast na een lange sprint.
Ik vond zijn voorzetten vanop rechts vorig jaar bv veel beter aangesneden. Balaanname ook heel erg sterk. Maar hij werd een opvolger van Doku genoemd en dat zag ik er nooit in. Hoogstens een nuttige kernspeler, in ideale omstandigheden geen basisspeler.
Ik maak mij zorgen om veel van onze flankaanvallers in die 3-5-2, die hun actie te laag op het veld moeten maken. Past niet echt bij Angulo, Duranville en Agyei. Die laatste zou echt niet tevreden zijn.