Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tbh ben ik wel blij dat hij niet komt. Leek echt een transfer die weinig kans had op slagen bij ons.
Nielsen, Balanta, Rits, Vormer, Mbamba kunnen ook allemaal op die positie spelen. Nederlandse vrienden die voor Ajax supporteren zeiden er ook niks positiefs over, buiten dat ie nog jong is.

Liever investeren in een CV want dat hebben we echt nodig.

Ik zou me als supporter van Genk of RSCA dan toch eerder zorgen maken dat dergelijke transfersoaps vnl tss Antwerp en Club gaan. Zegt genoeg over de waardeverhoudingen aan de top van het Belgisch voetbal.

Ik krijg toch vooral het idee dat er twee figuren graag willen tonen wie "de grootste heeft". Twee figuren die dan ook nog eens een onderlinge geschiedenis en vete hebben.
Ik ben eerlijk: Dingen als een Vincent Janssen of 20 miljoen willen geven voor een Berge hoop ik dat wij toch een tijd niet gaan doen. En dat staat los van dat ik vind dat we toch IETS meer mogen uitgeven en dat er af en toe ook wat meer "metier" mag komen ipv vooral jonge talenten. Een Kabasele zou ik zo bvb graag bij ons zien afsluiten. Of binnen een paar jaar een Trossard of Malinovskyi terug

Dus nee, ik maak me daar geen zorgen over. En op Brugge na hebben we naar niemand te kijken. Ik wil ook eens graag wat meer consequentie in onze prestaties hebben, maar qua zelfs recente prijzen hebben we (voorlopig) nog niets van Antwerp te leren. Ook al denk ik dat de top niet meer van Antwerp zal afgeraken. Doen wij wat we moeten doen, komt dat allemaal goed. Daarvoor moeten we geen transfervetes hebben over grote namen en dergelijke. Maar dan moeten we wel doen wat we moeten doen en geen incompetente trainers als Brommie binnenhalen of te lang aanhouden en iets meer gericht scouten en binnenhalen. Een rechterhand voor De Condé en zijn mooie ideale voetbalvisie zou zo bvb handig zijn.

Genk doet het wel op hun eigen manier, kunnen moeilijk concurreren met de inkomsten van Brugge of het geld van Gheysens. Heeft weinig zin om daarvan wakker te liggen denk ik.
Genk zit toch op een grote berg geld, als je daar de uitgaande transfers van de laatste jaren bekijkt tov inkomende??

Ik zou me als supporter van Genk of RSCA dan toch eerder zorgen maken dat dergelijke transfersoaps vnl tss Antwerp en Club gaan. Zegt genoeg over de waardeverhoudingen aan de top van het Belgisch voetbal.
Vat dat toch niet zo verkeerd op. Ik moet gewoon lachen dat die Gheysens constant Verhaege wil aftroeven. Het begint komisch te worden. Dat heeft niks met jullie als supporters te maken, maar gewoon met die twee haantjes.

Wanneer gaan jullie eens inkomende transfers beginnen doen. Lijkt me toch ook nodig.
Ook op u. Vat dat niet verkeerd op. Het is zoals Starspike zegt: Dat hanengevecht tussen Verhaege en Gheysens vind ik gewoon vermakelijk. Dat is ongelofelijk hoe die elkaar proberen af te troeven.

Ja laten we allemaal voor dezelfde speler gaan en een bidding war starten zodat we uiteindelijk te veel betalen voor een speler. Er lopen wel meer spelers rond op de aardbol dan die waar Brugge en Antwerp interesse in hebben. Zeker van dit niveau.

Ik denk niet dat elke goed geleide club zich in zijn competitie zo gedraagt. Dat hoeft allesbehalve te maken hebben met goed beleid.

Komt dat niet vooral van de kant van Gheysens? :unsure:
Heeft Club al iets proberen wegpikken van Antwerp?
Lijkt me eerder een flinke portie sensatiezucht om zo'n transfersoap extra sappig te maken zonder veel basis in de realiteit. Als twee Belgische topclubs zoeken naar een gelijkaardig profiel is het logisch dat je nu en dan bij gelijkaardige spelers uitkomt. Zeker twee clubs die regelmatig op de Nederlandse markt zoeken.

Verkoopt minder goed in de gazet natuurlijk.

Ik vermoed idd eerder als backup voor die rol. Als je natuurlijk op alle fronten wilt strijden heb je meerdere opties nodig, en dan is een speler van 4,5 miljoen naar Brugse normen nog vrij bescheiden te noemen. Zal imo dus zeker niet als absolute basis gehaald zijn.

Nielsen toch meer een echte 6?

Ekkelenkamp toch echt een 8 of zelfs 10.
Lijkt me wel een upgrade tov Gerkens.

Nielsen een echte 6? Dacht toch ook dat dat meer een 8 was. Daarom dat ze toch zo achter Berge zitten met als "droom" een middenveld Berge - Nielsen - Vanaken.

Invloed van Overmars gewoon. Dat mag je niet onderschatten.

Het zou wel heel gek zijn moest Brugge nu Berge binnenhalen voor 25 miljoen, om niet te zeggen krankzinnig.

Topspeler. En wij kunnen het weten.
Maar 25 miljoen als Belgische club voor een speler die wel jaarlijks een blessureperiode heeft en die niet HET verschil gaat maken tussen niet en wel overwinteren in de CL. Ik zou dat toch ook wel "fel" vinden.

Vat dat toch niet zo verkeerd op. Ik moet gewoon lachen dat die Gheysens constant Verhaege wil aftroeven. Het begint komisch te worden. Dat heeft niks met jullie als supporters te maken, maar gewoon met die twee haantjes.
Ik vat dat niet verkeerd op hoor, dat kan je toch ook niet afleiden uit mijn post?

Maar idd, het is wel komisch dat de rivaliteit door voorzitters die in hun professionele leven ook aanvaringen hebben gehad nog extra wordt gevoed. Maar ik heb toch ook de indruk dat het meer leeft bij Gheysens dan bij Verhaeghe.

Nielsen toch meer een echte 6?

Ekkelenkamp toch echt een 8 of zelfs 10.
Lijkt me wel een upgrade tov Gerkens.

Nielsen toch eerder een 8, veel te aanvallend voor een 6.

Voor een 10 komt deze Ekkelenkamp gewoon zwaar tekort. Dat is wellicht ook een beetje het probleem met zijn imago in NL en bij Ajax, als ze hem daar als een 10 zien of zagen. Was bij Vormer ook zo, maar zet die in een rol die hen ligt en ze kunnen zomaar verrassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan