Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ciske heeft de laatste matchen nogmaals laten zien dat hij eigenlijk geen progressie maakt hè.

Foute keuzes voor doel, laatste pass vaak onzuiver (oké assist gisteren). En die speelt nu toch al wel enkele seizoenen mee..

8miljoen is een faire prijs, moet je een deftige vervanger voor kunnen halen. En niet Raman op die flank zetten
Amuzu komt in die enkele flankbezetting van veel lager en moet zijn acties van ver maken. Kan heel veel meters afleggen met snelheid maar wordt daardoor onzuiverder in de laatste pass.
Als hij hoger speelt en kan insnijden, en zijn energie sparen zoals in het Kompany-systeem vind ik hem wel wat verbeterd. Heeft op zich wel een goed strak schot maar ‘t is vaak te overhaast na een lange sprint.

Ik vond zijn voorzetten vanop rechts vorig jaar bv veel beter aangesneden. Balaanname ook heel erg sterk. Maar hij werd een opvolger van Doku genoemd en dat zag ik er nooit in. Hoogstens een nuttige kernspeler, in ideale omstandigheden geen basisspeler.

Ik maak mij zorgen om veel van onze flankaanvallers in die 3-5-2, die hun actie te laag op het veld moeten maken. Past niet echt bij Angulo, Duranville en Agyei. Die laatste zou echt niet tevreden zijn.

Bij Genk zouden ze dus bezig zijn met de Argentijn Matias Galarza (centrale middenvelder) van het Argentinos Juniors.

Rasmus Carstensen zou binnen zijn. Hij is een Deense rechtsachter die overkomt van Silkeborg IF.

Nicolas Castro (nummer 10, Argentijn) werd al gehaald.

Genk wil ook Daan Dierckx (centrale verdediger van Parma) terughalen. Is een jeugdproduct. Hij zou wel eerst in 1B beginnen.

Verder een gerucht: Luis Vazquez van Boca Juniors en spits. Maar hier hecht ik voorlopig weinig waarde aan.

Bij Genk zouden ze dus bezig zijn met de Argentijn Matias Galarza (centrale middenvelder) van het Argentinos Juniors.

Rasmus Carstensen zou binnen zijn. Hij is een Deense rechtsachter die overkomt van Silkeborg IF.

Nicolas Castro (nummer 10, Argentijn) werd al gehaald.

Genk wil ook Daan Dierckx (centrale verdediger van Parma) terughalen. Is een jeugdproduct. Hij zou wel eerst in 1B beginnen.

Verder een gerucht: Luis Vazquez van Boca Juniors en spits. Maar hier hecht ik voorlopig weinig waarde aan.
Leuk om terug wat meer Zuid-Amerikanen en Argentijnen in onze competitie bezig te zien.

Nu Tissoudali geblesseerd is, wil Gent de contractvrije Bezus toch een nieuw voorstel doen. Toch ook maar een vreemde situatie.

Ik zou mij eerder vragen stellen bij spelers die last minute 'nog van gedacht veranderen'

Bij de FC Afkicken daily hadden ze het erover dat het veranderen van gedachten te maken zou hebben met een vooral zeer lucratief voorstel van de kant van Antwerp. Klinkt toch allemaal niet echt gezond on the long run. Zeker als je met geld gaat smijten voor Ekkelenkamp.

Bij Brugge laat men via de media het volgende lekken.

Balen dus voor Club, na al het werk dat ze in dit dossier hadden gestoken. Het was niet voorzien dat Ekkelenkamp er meteen de grote man zou zijn, want Hans Vanaken en Casper Nielsen spelen nu op zijn positie(s), maar hij was wel een zeer welgekomen versterking in de breedte, klinkt het. Zijn polyvalentie is bijvoorbeeld een troef, want hij speelde in het verleden als defensieve, controlerende en offensieve middenvelder. Er werd wel nog een vraagtekentje gesteld bij zijn mentale kracht – terecht, zullen ze nu denken.

Als dat dezelfde houding was tijdens de onderhandelingen dan verklaart het ook wel veel dat hij een beter gevoel overhoudt aan de gesprekken met Van Bommel en Overmars.

Bij Brugge laat men via de media het volgende lekken.

Als dat dezelfde houding was tijdens de onderhandelingen dan verklaart het ook wel veel dat hij een beter gevoel overhoudt aan de gesprekken met Van Bommel en Overmars.
Logisch uiteindelijk hè. Beter dat dan valse beloftes maken.

Zeker niet, maar het verklaart ook wel de keuze. Terwijl bepaalde kanalen nu voorstellen alsof het zuiver om het geld te doen is. Het kan trouwens goed zijn dat Antwerp financieel een inspanning wou doen omdat het Ekkelenkamp als een basisspeler ziet en Brugge hem eerder voor de breedte wou maar dat zo'n jongen na jaren bankzitten in Amsterdam en Berlijn kiest voor meer sportieve zekerheid, lijkt me toch ook logisch.

Wat mij de laatste jaren stoort is hoe bepaalde krantenartikels gewoon rechtstreeks uit de pen van clubleiders lijken te komen. Zowel Mannaert als Verbeke sturen enorm wat er over hun club verschijnt. Heel tendentieus allemaal. De pers is totaal niet meer kritisch of onafhankelijk. Zeker die clubvolgers niet.

(Ex-)makelaar Stijn Francis schreef het deze week ook nog.

Ik las dat Club nog 10M vangt voor Okereke ook?
Waanzinnig wat die deze zomer gaan vangen. Dan mogen we 20M voor Ciske vragen. :unsure:

Ik las dat Club nog 10M vangt voor Okereke ook?
Waanzinnig wat die deze zomer gaan vangen. Dan mogen we 20M voor Ciske vragen. :unsure:
Zou maar over een fractie gaan zoals hier een paar posts naar boven. Dat transfernieuws uit Italië staat zelfs niet meer online waar 10M in stond. Transfermarkt heeft het ook gecorrigeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan