Ik blijf soms toch mijn ogen opentrekken als je den mulder hoort spreken :
Voorafgaand aan <a href="https://www.hln.be/champions-league/live-geen-verrassingen-in-basis-bij-union-dat-voor-eerste-europese-match-in-58-jaar-staat-we-zullen-geen-plankenkoorts-hebben~adb9cd28/" target="_blank">Union-Rangers</a> hadden analisten Jan Mulder en Marc Degryse het ook over de...
www.hln.be
2 miljoen€, als loon dat is niets jong, niets voor een gastje van 21. Waarna den andere dan zo tussen de soep en de patatten zegt, ach hij moet zich eerst bewijzen. Doet hij dat dan komt er wel 1 - 3 miljoen per jaar bij.
Ik begrijp waarover ze het hebben natuurlijk. Maar toch... ik verschiet mij toch altijd een hoedje als ze over het loon spreken en dat eventjes vergelijkt met het loon dat hier wel eens gepost wordt. En waar er dan gezegd wordt, jongens jongens dat is een bom geld zulle, jij met uw 8-10k bruto / mnd. Of überhaupt het loon van een bachelor die juist 3 jaar studies achter zijn kiezen heeft en dan voor 2000€ netto per maand (en dat is al deftig betaald) zijne nikkel in de big4 mag gaan afdraaien.
Ach ja, hij kan het maar hebben zeker. Tegen dat hij 25 is heeft hij 8-10 miljoen€ bruto binnengerijfd. Daar kan je al wel iets mee zeker.