Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staan die effenaf op te wachten met een hoop aan de luchthaven. Is dat daar altijd zo of denken ze echt dat ze de messias hebben binnengehaald? Van prestatiedruk gesproken.

Transfer van Benson blijft aanmodderen. Burnley heeft al ruime tijd een akkoord met de speler maar blijft intussen afkomen met belachelijke boden. Speler heeft nog een contract van een jaar maar de club kan een optie lichten om dat te verlengen.

Voor dat bedrag kunnen ze Lamkel Ze krijgen :biglaugh:

Lamkel Ze is niet komen opdagen voor de medische testen bij Omonia en zou naar Hongarije willen. Omonia trekt naar de FIFA.
Ik vraag mij af wat je daarmee bereikt.
Een boete van de speler? een schorsing? (dan zijn ze bij Antwerp weer helemaal gescheten want dan vangen ze geen geld)
Als ploeg wil je toch niet meer dat zo'n figuur bij je geplaatst wordt met een uitspraak via een rechtbank?

Transfer van Benson blijft aanmodderen. Burnley heeft al ruime tijd een akkoord met de speler maar blijft intussen afkomen met belachelijke boden. Speler heeft nog een contract van een jaar maar de club kan een optie lichten om dat te verlengen.

Voor dat bedrag kunnen ze Lamkel Ze krijgen :biglaugh:
vreemd. In het artikel staat een link naar een ander artikel, waar ze 4M + bonussen bieden. nu ineens is het minder dan 3M?

Klopt, zou minder geweest zijn dan dat. Zelfs dan nog vind ik 4M voor Benson belachelijk weinig maar soit.
Is een spectaculaire speler maar had vorig jaar zijn beste seizoen met ik 42 matchen 6 goals en 8 assists nu ook niet de wereldstatistieken. Is ook al 25 jaar ondertussen

Is een spectaculaire speler maar had vorig jaar zijn beste seizoen met ik 42 matchen 6 goals en 8 assists nu ook niet de wereldstatistieken. Is ook al 25 jaar ondertussen
Ik wil er ook geen wereldspeler van maken maar hij is wel onze beste flankspeler. Vorig seizoen eindelijk doorgebroken en dat in een elftal dat totaal niet draaide. Is verder inderdaad 25, dus zijn beste jaren komen er aan, en is dan nog eens Belg ook. En een contract van drie jaar. Dat we die nu vlak voor de ECL qualifiers zouden moeten weg doen voor 4 miljoen vind ik eigenlijk belachelijk maar ok.

Wel de eerste keer dat er eindelijk wat geld binnen komt voor uitgaande transfers, zo'n 10 miljoen tot dusver. Stond ook in het licentiedossier dacht ik.

Ik wil er ook geen wereldspeler van maken maar hij is wel onze beste flankspeler. Vorig seizoen eindelijk doorgebroken en dat in een elftal dat totaal niet draaide. Is verder inderdaad 25, dus zijn beste jaren komen er aan, en is dan nog eens Belg ook. En een contract van drie jaar. Dat we die nu vlak voor de ECL qualifiers zouden moeten weg doen voor 4 miljoen vind ik eigenlijk belachelijk maar ok.

Wel de eerste keer dat er eindelijk wat geld binnen komt voor uitgaande transfers, zo'n 10 miljoen tot dusver. Stond ook in het licentiedossier dacht ik.
ik snap dat je mijn post wat verkeerd interpreteert :-). Ik wou zeker niet zeggen dat 4 miljoen een correct bedrag is. Maar heel veel meer moet het ook niet zijn want daarvoor is hij niet beslissend genoeg. Ito is bvb voor 10 miljoen maar vorig jaar wel 8 goals en 21 assists, het jaar ervoor 12 goals en 16 assists. Heel wat andere cijfers dan Benson. Benson is dan wel nog 4 jaar jonger dat is waar maar ik zou als ploeg ook rapper 10 miljoen geven voor Ito dan 5-6 voor Benson

Nu ook Emanuel Emegha die Antwerp verlaat na amper een half jaartje in Deurne. 31/01 nog een contract voor 5 jaar, nu alweer weg. En ik dacht dat ze toch wel hoog opliepen met deze jonge spits. Is die dan zo hard door de mand gevallen dat ze'm ineens doorverkopen?

Voor nieuwjaar vond ik die enorm sterk maar nadien ging het toch ook steil bergaf.
Als je je op statistieken baseert zeker wel. Maar was voetballend bij het beste wat Anderlecht heeft laten zien. Zelfs in de terugronde was die gewoon heel sterk en wat mij betreft vaak ook MOTM. Sukkelde wel wat met kwaaltjes en leek niet altijd 100% fit, en kende wel een sterke terugval in zijn statistieken.

Nu ManCity sowieso te hoog gegrepen, toch op dit moment. Misschien een optie om te verkopen en dan nog een seizoen te huren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan