Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hem niet gevolgd, maar als ik even snel naar mijn app Fotmob kijk, dan zie ik dat hij vooral invaller was.

Bij Lang zag je wel dat hij kon voetballen, maar gewoon een rot mentaliteit/karakter had. Maar je weet nooit natuurlijk .

Met de mentaliteit is niks mis, maar die blinkt gewoon nergens in uit. Hij werkt hard, maar is gewoon een middelmatige voetballer die nergens echt goed in is.
Kwaliteit kan nog bijkomen natuurlijk. Ik vind zo een harde bikkelaar wel altijd heel nuttig in een kern. Keihard zwoegen elke pot met een licht bovengemiddelde dosis aan kwaliteiten. Dat levert je vaak toch punten op wanneer anderen het laten afweten. Een soort van Dirk Kuyt. Misschien minder begaafd dan anderen, maar gewoon elke pot tot het uiterste gaan bezorgt ook al een leuke return.

Vormer is uiteindelijk ook zo een speler geweest eigenlijk. Klaassen is ook zo een voorbeeld. Als Antwerp werkelijke interesse heeft moet dat wel een signaal zijn dat Overmars wat in die jongen ziet. En als iemand moet weten wat die waard is, dan is hij het wel.

Ben eens benieuwd. Hopelijk geen Vlap nummer twee. :unsure:

Op termijn is een vervanger zoeken voor Vanaken misschien wel belangrijker. CDK is top natuurlijk, maar zijn vertrek creëert niet meteen een leemte in de kern toch?

Klopt, een Vanaken in bloedvorm daar win je je matchen vlot mee. Een Vanaken die niet draait dan moet je hopen op een klasseflits vooraan of een cadeau a la Preciado.

Maar vind maar zo eens een speler, de vista gekoppeld aan het scorend vermogen dmv altijd op de juiste manier opduiken voor doel...

Vriend van mij die Antwerp supporter is stuurt net dat het rond zou zijn. Geen idee of dat klopt natuurlijk :)
Van wat ik op het forum lees van insiders is er effectief serieuze interesse. Is gratis op te halen maar vraagt qua loon wel boter bij de vis (± 5m/jaar).

Nu Benson zo goed als weg is naar Burnley hebben we alleszins wel nog serieus versterking nodig op de flanken. De invalbeurt van Valencia was zeer hoopgevend, heerlijk om te zien hoe hij voorbij spelers gleed. Maar die jongen is 19 jaar en heeft amper ervaring op het profniveau.

Zou een mooie transfer zijn voor Mignolet, ik denk dat we hem met zijn allen wel die transfer gunnen.

Laatst bewerkt:
Denk dat die hier goed gesetteld is. 34 jaar, toploon in Belgie, 2 jonge kinderen, dicht bij familie. Certitude in Brugge. Er zal al met veel geld mogen gesmeten worden. En dan nog zijn vrouw overtuigen :tongue:

Van wat ik op het forum lees van insiders is er effectief serieuze interesse. Is gratis op te halen maar vraagt qua loon wel boter bij de vis (± 5m/jaar).

Nu Benson zo goed als weg is naar Burnley hebben we alleszins wel nog serieus versterking nodig op de flanken. De invalbeurt van Valencia was zeer hoopgevend, heerlijk om te zien hoe hij voorbij spelers gleed. Maar die jongen is 19 jaar en heeft amper ervaring op het profniveau.

Zou een mooie transfer zijn voor Mignolet, ik denk dat we hem met zijn allen wel die transfer gunnen.
Ik denk als je die laat stoven in zijn eigen vocht voor een paar dagen/weken dat die wel wat water bij de wijn zal doen. Het probleem is wel dat er kapers op de kust zullen komen naarmate die zijn prijs laat zakken. Die rendeert sowieso nooit voldoende om meer dan 2 miljoen bruto/jaar te verantwoorden. Zeker in een ploeg die nog steeds in verandering is door alle recente bewegingen.

Denk dat die hier goed gesetteld is. 34 jaar, toploon in Belgie, 2 jonge kinderen, dicht bij familie. Certitude in Brugge. Er zal al met veel geld mogen gesmeten worden. En dan nog zijn vrouw overtuigen :tongue:
Als de vrouw wilt dat er een nieuwbouw villa gebouwd wordt aan de Costa Blanca, dan gok ik dat ze een verblijfje in Napels ook wel ziet zitten.

En Brugge zijnde. Als je een paar miljoen kan recupereren van de 16miljoen dat hij voorlopig heeft gekocht (transfersom + 3jaarlonen), dan zou ik dat zeker niet nalaten.

En Brugge zijnde. Als je een paar miljoen kan recupereren van de 16miljoen dat hij voorlopig heeft gekocht (transfersom + 3jaarlonen), dan zou ik dat zeker niet nalaten.
Heeft hen al meer miljoenen opgebracht dan gekost, met als recentste voorbeeld de voorbije playoffs. Denk niet dat Brugge happig is om nu ook hun rots in de branding achteraan zien te verkassen. Zowat de enige die momenteel top is + de verdediging kan coachen.

Nsoki weg, Hendry die mss weg gaat/wilt, mogen nog serieus uit hun pijp komen dan, en aangezien achteraan op dit moment het pijnpunt is zullen het toppers moeten zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan