Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Binnen 2 jaar staat die hier terug bij AntwerpVaarwel CDK![]()

Kwaliteit kan nog bijkomen natuurlijk. Ik vind zo een harde bikkelaar wel altijd heel nuttig in een kern. Keihard zwoegen elke pot met een licht bovengemiddelde dosis aan kwaliteiten. Dat levert je vaak toch punten op wanneer anderen het laten afweten. Een soort van Dirk Kuyt. Misschien minder begaafd dan anderen, maar gewoon elke pot tot het uiterste gaan bezorgt ook al een leuke return.Ik heb hem niet gevolgd, maar als ik even snel naar mijn app Fotmob kijk, dan zie ik dat hij vooral invaller was.
Bij Lang zag je wel dat hij kon voetballen, maar gewoon een rot mentaliteit/karakter had. Maar je weet nooit natuurlijk .
Met de mentaliteit is niks mis, maar die blinkt gewoon nergens in uit. Hij werkt hard, maar is gewoon een middelmatige voetballer die nergens echt goed in is.

Naar?Oef "LZ7" heeft eindelijk den uitgang gevonden van den Bosuil.
Naar?
Vriend van mij die Antwerp supporter is stuurt net dat het rond zou zijn. Geen idee of dat klopt natuurlijkAntwerp bezig met Januzaj?

Van wat ik op het forum lees van insiders is er effectief serieuze interesse. Is gratis op te halen maar vraagt qua loon wel boter bij de vis (± 5m/jaar).Vriend van mij die Antwerp supporter is stuurt net dat het rond zou zijn. Geen idee of dat klopt natuurlijk![]()
Ik denk als je die laat stoven in zijn eigen vocht voor een paar dagen/weken dat die wel wat water bij de wijn zal doen. Het probleem is wel dat er kapers op de kust zullen komen naarmate die zijn prijs laat zakken. Die rendeert sowieso nooit voldoende om meer dan 2 miljoen bruto/jaar te verantwoorden. Zeker in een ploeg die nog steeds in verandering is door alle recente bewegingen.Van wat ik op het forum lees van insiders is er effectief serieuze interesse. Is gratis op te halen maar vraagt qua loon wel boter bij de vis (± 5m/jaar).
Nu Benson zo goed als weg is naar Burnley hebben we alleszins wel nog serieus versterking nodig op de flanken. De invalbeurt van Valencia was zeer hoopgevend, heerlijk om te zien hoe hij voorbij spelers gleed. Maar die jongen is 19 jaar en heeft amper ervaring op het profniveau.
![]()
12 miljoen euro: Club Brugge en Hoffenheim bereiken akkoord over de transfer van Nsoki
‘t Is nu ook officieel. Stanley Nsoki (23) verlaat Club Brugge voor Hoffenheim. Blauw-zwart meldt dat er vandaag een akkoord werd gevonden met de Bundesliga-club, die 12 miljoen euro betaalt.www.hln.be
Zou een mooie transfer zijn voor Mignolet, ik denk dat we hem met zijn allen wel die transfer gunnen.
Als de vrouw wilt dat er een nieuwbouw villa gebouwd wordt aan de Costa Blanca, dan gok ik dat ze een verblijfje in Napels ook wel ziet zitten.Denk dat die hier goed gesetteld is. 34 jaar, toploon in Belgie, 2 jonge kinderen, dicht bij familie. Certitude in Brugge. Er zal al met veel geld mogen gesmeten worden. En dan nog zijn vrouw overtuigen![]()
Heeft hen al meer miljoenen opgebracht dan gekost, met als recentste voorbeeld de voorbije playoffs. Denk niet dat Brugge happig is om nu ook hun rots in de branding achteraan zien te verkassen. Zowat de enige die momenteel top is + de verdediging kan coachen.En Brugge zijnde. Als je een paar miljoen kan recupereren van de 16miljoen dat hij voorlopig heeft gekocht (transfersom + 3jaarlonen), dan zou ik dat zeker niet nalaten.