Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach ja, hij kan het maar hebben zeker. Tegen dat hij 25 is heeft hij 8-10 miljoen€ bruto binnengerijfd. Daar kan je al wel iets mee zeker.
En de rest ... Bij Club gaat die ook niet gratis gespeeld hebben. Gewoon absurd als je er over nadenkt, die hele voetbalwereld. Walgelijk eigenlijk. Maar je kan een speler die zo'n contracten accepteert het niet kwalijk nemen, want wie zou dat niet doen?

Doet me denken ook aan Mertens die niet bij wou tekenen bij Napoli.

"Er lag een voorstel van twee seizoenen voor 2,5 miljoen euro netto per jaar op tafel. Te nemen of te laten - voorzitter Aurelio de Laurentiis speelde het hard. Mertens ging er echter niet op in."
:crazy:

5rQrsGn.png

voila ik had gelijk..

"Er lag een voorstel van twee seizoenen voor 2,5 miljoen euro netto per jaar op tafel. Te nemen of te laten - voorzitter Aurelio de Laurentiis speelde het hard. Mertens ging er echter niet op in."
Kunnen natuurlijk meerdere oorzaken voor zijn.

Ik blijf soms toch mijn ogen opentrekken als je den mulder hoort spreken :

2 miljoen€, als loon dat is niets jong, niets voor een gastje van 21. Waarna den andere dan zo tussen de soep en de patatten zegt, ach hij moet zich eerst bewijzen. Doet hij dat dan komt er wel 1 - 3 miljoen per jaar bij.

Ik begrijp waarover ze het hebben natuurlijk. Maar toch... ik verschiet mij toch altijd een hoedje als ze over het loon spreken en dat eventjes vergelijkt met het loon dat hier wel eens gepost wordt. En waar er dan gezegd wordt, jongens jongens dat is een bom geld zulle, jij met uw 8-10k bruto / mnd. Of überhaupt het loon van een bachelor die juist 3 jaar studies achter zijn kiezen heeft en dan voor 2000€ netto per maand (en dat is al deftig betaald) zijne nikkel in de big4 mag gaan afdraaien.

Ach ja, hij kan het maar hebben zeker. Tegen dat hij 25 is heeft hij 8-10 miljoen€ bruto binnengerijfd. Daar kan je al wel iets mee zeker.
Mulder doet altijd wat contraire maar volgt het voetbal amper nog. Milan, dat is sinds Maldini net een club die inzet op jong geweld. Na jaren miserie zijn ze recht aan ‘t krabbelen en ze spelen erg leuk voetbal. Bovendien toch ook een mooie competitie, spelen voor de prijzen, een prachtige traditieclub en mooi land.

Ik vind dit een hele goeie keuze van hem, en ook het juiste moment om een stap omhoog te zetten. En de stap zal al moeilijk genoeg zijn. Hier slagen en hij kan nog verder omhoog.

Als dat waar is snap ik hem idd ook niet. Je ligt een hele zomer te dwepen met de stad en de club en krijgt dan zo'n voorstel en gaat er niet op in?
Vandaar dat ik het wel met een grove korrel zout neem want de Laurentiis is nu niet de meest betrouwbare persoon in de voetbalwereld, een wereld die al niet bepaald barst van betrouwbare personen.

Wel benieuwd welke club hem nog een kans gaat geven. Dit gaat toch zijn laatste contract worden?

Ik wil nog wel geloven dat het bedrag klopt, maar misschien ging het meer over de rol als speler, of een rol na zijn carrière, de lengte van het contract, nog een laatste nieuwe uitdaging? Kan vanalles zijn. Ik denk gewoon niet dat het zo zwart-wit is om te zeggen "hij wilt niet bijtekenen voor 2.5 miljoen". Daarnaast vind ik het zijn goed recht. Heeft zich altijd gegeven en is nu toe aan zijn laatste jaren als speler. Het is zijn goed recht om op die leeftijd nog een laatste uitdaging aan te gaan of zelfs nog wat te cashen. Is nog iets anders dan een 25-jarige die in de woestijn gaat spelen in de fleur van zijn leven.

Ik wil nog wel geloven dat het bedrag klopt, maar misschien ging het meer over de rol als speler, of een rol na zijn carrière, de lengte van het contract, nog een laatste nieuwe uitdaging? Kan vanalles zijn. Ik denk gewoon niet dat het zo zwart-wit is om te zeggen "hij wilt niet bijtekenen voor 2.5 miljoen".
Vandaar mijn grove korrel zout :)
Ik heb me precies gewoon niet goed uitgedrukt.

Ik wil nog wel geloven dat het bedrag klopt, maar misschien ging het meer over de rol als speler, of een rol na zijn carrière, de lengte van het contract, nog een laatste nieuwe uitdaging? Kan vanalles zijn. Ik denk gewoon niet dat het zo zwart-wit is om te zeggen "hij wilt niet bijtekenen voor 2.5 miljoen". Daarnaast vind ik het zijn goed recht. Heeft zich altijd gegeven en is nu toe aan zijn laatste jaren als speler. Het is zijn goed recht om op die leeftijd nog een laatste uitdaging aan te gaan of zelfs nog wat te cashen. Is nog iets anders dan een 25-jarige die in de woestijn gaat spelen in de fleur van zijn leven.
Uiteraard zijn goed recht maar ik vraag mij toch af of hij niet te hard aan 't pokeren is. Interesse is er genoeg, maar als hij te lang wacht zijn de kernen gevormd en komt hij ergens met een achterstand aan. En wie gaat daar nog het grote contract voor leggen?

Uiteraard zijn goed recht maar ik vraag mij toch af of hij niet te hard aan 't pokeren is. Interesse is er genoeg, maar als hij te lang wacht zijn de kernen gevormd en komt hij ergens met een achterstand aan. En wie gaat daar nog het grote contract voor leggen?
Maar wie zegt dat het te doen is om een groot contract? Ik ga ervanuit dat hij al aan het onderhandelen is eerlijk gezegd.

Maar wie zegt dat het te doen is om een groot contract? Ik ga ervanuit dat hij al aan het onderhandelen is eerlijk gezegd.
Ja geen idee natuurlijk. Maar het sleept allemaal bijzonder lang aan toch (zijn augustus, ze waren al bezig over een verlenging van februari)? En er was wel sprake van heel wat andere clubs die aan zijn mouw trokken (Antwerp, Marseille, Salernitana,...). Communicatie van Napoli (met officieel afscheidsbericht oa) toch ook niet van die aard dat je nog lopende onderhandelingen vermoedt. Maar toch zit hij weer opnieuw in die stad.

Enfin we zullen zien maar hij is ondertussen veel tijd aan 't verliezen. Hij is wel niet de enige Rode Duivel in die situatie (Denayer, Januzaj).

Voor zelfde geld gaat hij uitbollen aan 3M/jaar bij Antwerp zodat zijn vrouw zich nog meer kan richten op haar showbizz carrière of hoe je dat ook mag noemen wat zij probeert.

Nsoki dus ook weg

Nsoki dus ook weg
Voor 12 miljoen moet je toch een meer dan deftige vervanger kunnen vinden?

Eigenlijk zouden we altijd blij moeten zijn met 12 miljoen voor N´soki.
Maar de situatie centraal vind ik nu toh wel erg zorgwekkend.

Benieuwd naar de inkomende transfers nog.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan