Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En als Charles van kwade wil is past hij de wet van 78 toe en krijgt Brugge 2 miljoen ofzo. Er zijn 2 partijen in dit verhaal hè

Uiteindelijk zal dit nu wel snel in orde komen denk ik. Niemand heeft hier baat bij
Ja dit dus. Ik zei het enkele weken geleden al: spelers beslissen uiteindelijk zelf wanneer ze vertrekken.

Ge kunt als Genk toch niet maken dat ge uw beste speler verliest aan ocharm Stade Reims? Dat Caruso ook gewoon eens effe rede in Ito zijn hoofd praat he.

Ito weg. 😥

Ik ga heel de avond zuipen en wenen. Pijnlijkste transfer die ik als Genk-fan ooit heb meegemaakt.

Ja dit dus. Ik zei het enkele weken geleden al: spelers beslissen uiteindelijk zelf wanneer ze vertrekken.
CDK zal ook wel vertrekken maar het is Mannaert zijn goed recht om er het maximum uit te halen, beetje simpel van sommigen hier om te vinden dat we zomaar moeten toegeven aan Milan

Ge kunt als Genk toch niet maken dat ge uw beste speler verliest aan ocharm Stade Reims? Dat Caruso ook gewoon eens effe rede in Ito zijn hoofd praat he.

Ito tekende vorig seizoen enkel bij mits een opstapclausule en Reims activeert die en biedt een waanzinnig loon aan een speler die weet dat hogerop niet gaat gebeuren.
We zien het alvast collectief zeer somber in.

Gohja, er is nog een maand om met al dat geld versterking te zoeken.

En als ge die maand niet veel haalt, is de negativiteit die er vorig seizoen heerste weer volop terug. En hebt ge bovendien alweer een goeie achterstand op de mini PO1 van dit jaar. En met minder als dat gaan de supporters niet tevreden zijn.
Na de afgelopen drie jaar (ondanks ons sterk seizoenseinde twee seizoenen geleden) zijn er veel twijfelaars en afhakers. En KRC hun "gedrag" in het tussenseizoen (er is amper communicatie geweest en er is echt geen poging genomen om de supporters "fired up" te krijgen, waar enorm veel kritiek op was) heeft zeker niet geholpen.
Ik geloof oprecht dat Vrancken er op termijn iets van kan maken. De Condé weet wat die doet en onze jeugd is ook in aantocht. Maar ik heb schrik dat er tegen dan NOG meer volk definitief afgehaakt is en we tegen de winter wel eens een match voor minder dan 10.000 man spelen.

En ja, excuses... Ik weet dat ik even overdramatisch lijk. Maar na onze onverwachte goede prestatie tegen Club was er hoop opgedoken om daarna een week van hel te krijgen als supporter. Komt even allemaal hard aan.

Laatst bewerkt:
Oh maar ergens zullen ze mekaar wel vinden neem ik aan
Tuurlijk.
Ik ga er ook vanuit dat die vijandigheid van CDK momenteel gewoon opgeklopte gazetteklap is. Er zal wel wat irritatie zijn maar ik vind eigenlijk dat hij zich nog heel professioneel gedraagd. Het is niet meer dan logisch dat je niet meer intensief wil meetrainen zolang er niks op papier staat. Zit ook al met zijn hoofd in Milaan dus kan zich nog moeilijk opladen bij Club.
Het is logisch dat die jongen het beu wordt maar er zal daar wel binnenskamers gepraat zijn dat het binnen dit en een paar dagen allemaal geklonken is. Hij zal het Club ook niet verwijten dat ze het maximum er willen uithalen als hij zijn transfer krijgt.
En Mannaert zal ook wel aanvoelen dat Milan niet gaat afhaken, anders had hij wel al toegegeven. Tis niet de eerste keer dat die man aan tafel zit met andere ploegen over een speler he.

Als je net 35 miljoen hebt binnengehaald kan er al eens een goei flesje af hé!
Ik hoop dat hij voor nieuwe inkomende transfers even hard werkt als voor deze uitgaande, ... waarmee ik wil zeggen: dat hij niet rap rap nog een type speler koopt waarvan we er al 5 hebben lopen.

hint: centrale verdediger zou handig zijn :biglaugh:

Joel Ordonez zou naar Club komen, opnieuwe een jong verdediger die hopelijk Nsoki en Kossounou gewijs zijn meerwaarde snel gaat bewijzen.

De Ketelaere zou morgen ook afreizen richting Milan 32+3 (bonussen) + percentage op doorverkoop is niet slecht geregeld!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan