Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cruciaal moment voor die jongen. Als hij meteen de draad oppikt hebben we een gouden talent in handen bij de Duivels. En anders... Wie is de volgende? :unsure:

Hoop dat deze echt doorbreekt laatste jaren zijn onze uitgaande transfers niet altijd een succes geweest ( Wesley, joske, danjuma al is die nu wel beter bezig )

Weinig die momenteel al degelijk presteren in de JPL, laat staan ergens anders. En als ze doorbreken of bijna doorbreken blijken ze een knie van nat gazettenpapier te hebben ofzo.
Je doet net alsof de Rode Duivels op korte of middellange termijn staan of vallen met De Ketelaere. Het is een talent maar er zijn er echt wel veel en het is niet dat hij nu al onmisbaar is.

Welja, jij noemt het een 'talent' en hij noemt het een 'gouden talent'. Niet de redder des vaderlands of iets dergelijk.

Lijkt mij verder ook niet zo'n uitzonderlijk verloop voor een transfer. Er was wel meer aandacht voor, maar voor de rest 🤷‍♂️

Misschien waren de persjongens ook wat verwonderd dat CDK niet koos voor de zak geld van Leeds en konden ze niet brekend uitpakken met een nieuwe PL-Belg.

Alleszins, mooie transfer en komt enkele Belgen tegen.

Je doet net alsof de Rode Duivels op korte of middellange termijn staan of vallen met De Ketelaere. Het is een talent maar er zijn er echt wel veel en het is niet dat hij nu al onmisbaar is.
Je doet net alsof ik daadwerkelijk die zever die jij er nu van maakt heb gezegd.

Bon, je mag me nu even vertellen welke van zijn generatiegenoten zijn doorgebroken én hebben bevestigd op JPL-niveau.

Ik zal je helpen: Alleen VdV, Doku, Theate en Lokonga. Verschaeren? Geen van hen heeft al de stap naar consistent topniveau genomen. En met wat JPL gesemmel gaan we er niet komen he. Heb je onze verdediging gezien? Backup spits? Ons centraal middenveld is bewapend voor de toekomst op elke plek? Zijn we gereed om nog eens een halve finale te halen? Hebben we zelfs 2-3 beloften die bij een A-ploeg op deftig niveau reeds beslissend kunnen zijn? Heel moeilijk hoor…

Kana kan dit seizoen bevestigen. Oyen ligt in de lappenmand. De Bast, De Winter, Siquet, Vranckx, Lavia, Delcroix en Balikwisha zijn nog onderweg. De rest ontsnapt me en das ook geen goed teken.

Bijster optimistisch moeten we nog niet worden nee. In zijn generatie is CDK momenteel effectief onmisbaar en we mogen collectief hopen dat hij de volgende stap kan zetten want letterlijk niemand heeft het al kunnen doen van zijn maten bij de beloften.

Doe ik alsof de Rode Duivels nu al van hem afhangen? Als je kwaad van wil bent kan je verzinnen dat ik dat zeg wanneer ik vertel dat ik hoop dat hij de volgende stap kan zetten. Maar dan moet je echt al mooi fantaseren. Op middellange termijn mogen we er wel op hopen ja. Of ga jij nu 3 toptalenten opnoemen die even ver staan? En wat dan nog, omdat ik hoop dat CDK de volgende stap kan nemen doe ik alsof we vallen of staan met hem? Hoop jij dan niet dat hij doorbreekt?

Ja hij is een gouden talent, want hij staat nu op het kantelmoment om de JPL te overstijgen op jonge leeftijd. Zoals Tielemans, Lukaku, Lokonga enzovoort hem dat voordeden. Ja ik hoop dat hij het doet, want hooguit Lokonga staat even ver.

Serieus, wat een gezever dat je hier toch moet lezen soms.

Nick begint met "Be" en eindigt op "Ze" :biglaugh:
Was een frequent en ooit best goed geziene Brugge supporter op ons forum. Maar op een bepaald moment is die echt heel zwaar beginnen afgaan en is het wat misgegaan. Sindsdien creëert die om de tijd een nieuw account op ons forum waar die zich voordoet als Genk supporter.

Nick begint met "Be" en eindigt op "Ze" :biglaugh:
Was een frequent en ooit best goed geziene Brugge supporter op ons forum. Maar op een bepaald moment is die echt heel zwaar beginnen afgaan en is het wat misgegaan. Sindsdien creëert die om de tijd een nieuw account op ons forum waar die zich voordoet als Genk supporter.
En ik maar zoeken in de ledenlijst, dacht dat je het over BG had :biglaugh:

Je doet net alsof ik daadwerkelijk die zever die jij er nu van maakt heb gezegd.

Bon, je mag me nu even vertellen welke van zijn generatiegenoten zijn doorgebroken én hebben bevestigd op JPL-niveau.

Ik zal je helpen: Alleen VdV, Doku, Theate en Lokonga. Verschaeren? Geen van hen heeft al de stap naar consistent topniveau genomen. En met wat JPL gesemmel gaan we er niet komen he. Heb je onze verdediging gezien? Backup spits? Ons centraal middenveld is bewapend voor de toekomst op elke plek? Zijn we gereed om nog eens een halve finale te halen? Hebben we zelfs 2-3 beloften die bij een A-ploeg op deftig niveau reeds beslissend kunnen zijn? Heel moeilijk hoor…

Kana kan dit seizoen bevestigen. Oyen ligt in de lappenmand. De Bast, De Winter, Siquet, Vranckx, Lavia, Delcroix en Balikwisha zijn nog onderweg. De rest ontsnapt me en das ook geen goed teken.

Bijster optimistisch moeten we nog niet worden nee. In zijn generatie is CDK momenteel effectief onmisbaar en we mogen collectief hopen dat hij de volgende stap kan zetten want letterlijk niemand heeft het al kunnen doen van zijn maten bij de beloften.

Doe ik alsof de Rode Duivels nu al van hem afhangen? Als je kwaad van wil bent kan je verzinnen dat ik dat zeg wanneer ik vertel dat ik hoop dat hij de volgende stap kan zetten. Maar dan moet je echt al mooi fantaseren. Op middellange termijn mogen we er wel op hopen ja. Of ga jij nu 3 toptalenten opnoemen die even ver staan? En wat dan nog, omdat ik hoop dat CDK de volgende stap kan nemen doe ik alsof we vallen of staan met hem? Hoop jij dan niet dat hij doorbreekt?

Ja hij is een gouden talent, want hij staat nu op het kantelmoment om de JPL te overstijgen op jonge leeftijd. Zoals Tielemans, Lukaku, Lokonga enzovoort hem dat voordeden. Ja ik hoop dat hij het doet, want hooguit Lokonga staat even ver.

Serieus, wat een gezever dat je hier toch moet lezen soms.
Ja kom een hele uitleg waarin je zelf tal van problemen geeft die hij zelf niet kan oplossen bij de RD. Vooral die “en anders…” wat is dat, en anders. Niemand van zijn maten kon al doorbreken? Nogal neerbuigend over de prestaties van Theate, Doku, Onana of Vranckx bijvoorbeeld.

Ik hoop net zoals bij elk Belgisch talent vurig dat hij het gaat waarmaken en dat Club hem niet blokkeert want wat goed is moet snel komen maar hij zal alles niet in zijn eentje oplossen en er zijn heel wat ijzers in het vuur waar we op mogen hopen. Ik zie er vooralsnog geen Hazard of KDB in of zo. En zelfs die konden het niet alleen bij de RD.

Denk je dat ik die problemen wil zien opgelost worden door CDK? Mannekelief. Ja vriend, dat bedoel ik. Ik bedoel zeker niet gewoon dat onze ploeg afbrokkelt en dat opvolgers in elke lijn nog redelijk ver staan en dat het dus mooi zou zijn dat al één speler de stap kan zetten.

En zeker, super neerbuigend dat ik zeg dat die andere talenten zijn doorgebroken en al hebben bevestigd op JPL-niveau maar nog niet bij topclubs het verschil maken. Ho ho, ik heb ze de grond in geboord, heel oneerlijk van mij! Wat een onzin man.

Kort verhaal: je hebt niets weerlegd en je plakt er een hoop zever op.

Wederom, ik discussieer niet met iemand die telkens wat verzint, naast de kwestie praat en puntjes niet tegoei met elkaar kan verbinden. Ook niet de eerste keer, maar volgende keer negeer ik het compleet en je gaat gewoon rechtstreeks naar de ignore list. Niemand heeft boodschap aan die fantasietjes die je telkens op tafel smijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan