Solleke89
Well-known member
30 + bonus idd.Wat biedt Milan eigenlijk? 30 miljoen + bonussen? Of is dat niet geweten?
Zelfs verhogen naar 32 + bonussen willen ze niet. Club's prijs lag eerst op 35 + bonussen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
30 + bonus idd.Wat biedt Milan eigenlijk? 30 miljoen + bonussen? Of is dat niet geweten?
Okereke zou nu gaan naar Cremonese ipv Dessers ...Dessers zou volgens Fabrizio Romano één van de komende dagen naar Cremonese in de serie A trekken.
Met Oyen die nu ook een halfjaar out is, begint de kern toch wel erg dun te ogen, zeker vooraan.
Ongeveer 33 miljoenWat biedt Milan eigenlijk? 30 miljoen + bonussen? Of is dat niet geweten?
Hoe zit het met Bongonda. Ik hoor hier waaien dat die zijn contract gaat afkopen en een vrije speler is? Iets van opgevangen?Dessers lijkt Kopenhagen te verkiezen, maar dat kan wel eens in zijn gezicht ontploffen. Na de farce met Thorup twee jaar geleden staat Kopenhagen niet echt op Genk hun beste blaadje en die gaan sowieso meer moeten betalen dan andere clubs.
Hoe zit het met Bongonda. Ik hoor hier waaien dat die zijn contract gaat afkopen en een vrije speler is? Iets van opgevangen?
Hoe zit het met Bongonda. Ik hoor hier waaien dat die zijn contract gaat afkopen en een vrije speler is? Iets van opgevangen?
Thx. Daar is toch iets raars mee aan de hand dan. Heeft uiteindelijk toch een berg geld gekost. Zullen moeten afwachten tot ze communicerenIs wat ook bij ons rondgaat, maar zonder communicatie gaat niemand het weten. Wat we wel weten is dat hij op de site niet meer bij de kern staat, dat hij niet op de ploegfoto stond, dat DDC na Oyen zijn blessure duidelijk gezegd heeft dat Bongonda geen optie meer is, maar dat hij wel nog op de officiële spelerslijst bij de bond staat. Hij lijkt een beetje in dezelfde situatie te zitten als Ugbo en Dewaest.
En qua Qatar: De ploeg waar hij naartoe zou gaan, heeft pas Yarmolenko binnengehaald voor de flank.
Ongeveer 33 miljoen
ideale speler voor ons en jullie hebben gewoon betere CV's rondlopen. Ondertussen de 4de ex-Carolo die onder Belhocine speelden.Kortrijk huurt Dessoleil tot het einde van het seizoen.

Lamkel Zé, Seck, A. De Sart.edit: wat zit er nog in jullie B-kern
Contract tot 2024. Dus als ze hem dit jaar niet verkopen is het volgende zomer onderhandelen over een speler met nog 1 jaar contractClub heeft Leeds nog als plan B, en ze zullen wel met De Ketelaere besproken hebben dat hij naar daar vertrekt (of daar op gokken) als de onderhandelingen met Milan mislopen.
De transfermarkt is ook nog lang open, CDK zal hoogstwaarschijnlijk later ook nog wel weg geraken tegen ongeveer het bedrag dat Milan wil bieden.
Geen reden om hier water bij de wijn te doen vind ik.
Subiet hebben we teveel spelers als we ze allemaal halen
Maar toch bizar dat zulke spelers in een B-kern verloederen. Voor het alle ploegen buiten de G5 of is het nu G6 zijn dat toch spelers die een meerwaarde kunnen hebben