Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mjah, dat is uiteindelijk al een mooi bod hé. Misschien wat lastig om 'ja' te zeggen, omdat ze ook dat bod van Leeds hebben 🤷‍♂️

Dessers lijkt Kopenhagen te verkiezen, maar dat kan wel eens in zijn gezicht ontploffen. Na de farce met Thorup twee jaar geleden staat Kopenhagen niet echt op Genk hun beste blaadje en die gaan sowieso meer moeten betalen dan andere clubs.

Dessers lijkt Kopenhagen te verkiezen, maar dat kan wel eens in zijn gezicht ontploffen. Na de farce met Thorup twee jaar geleden staat Kopenhagen niet echt op Genk hun beste blaadje en die gaan sowieso meer moeten betalen dan andere clubs.
Hoe zit het met Bongonda. Ik hoor hier waaien dat die zijn contract gaat afkopen en een vrije speler is? Iets van opgevangen?

Hoe zit het met Bongonda. Ik hoor hier waaien dat die zijn contract gaat afkopen en een vrije speler is? Iets van opgevangen?

Is wat ook bij ons rondgaat, maar zonder communicatie gaat niemand het weten. Wat we wel weten is dat hij op de site niet meer bij de kern staat, dat hij niet op de ploegfoto stond, dat DDC na Oyen zijn blessure duidelijk gezegd heeft dat Bongonda geen optie meer is, maar dat hij wel nog op de officiële spelerslijst bij de bond staat. Hij lijkt een beetje in dezelfde situatie te zitten als Ugbo en Dewaest.

En qua Qatar: De ploeg waar hij naartoe zou gaan, heeft pas Yarmolenko binnengehaald voor de flank.

Is wat ook bij ons rondgaat, maar zonder communicatie gaat niemand het weten. Wat we wel weten is dat hij op de site niet meer bij de kern staat, dat hij niet op de ploegfoto stond, dat DDC na Oyen zijn blessure duidelijk gezegd heeft dat Bongonda geen optie meer is, maar dat hij wel nog op de officiële spelerslijst bij de bond staat. Hij lijkt een beetje in dezelfde situatie te zitten als Ugbo en Dewaest.

En qua Qatar: De ploeg waar hij naartoe zou gaan, heeft pas Yarmolenko binnengehaald voor de flank.
Thx. Daar is toch iets raars mee aan de hand dan. Heeft uiteindelijk toch een berg geld gekost. Zullen moeten afwachten tot ze communiceren

Club heeft Leeds nog als plan B, en ze zullen wel met De Ketelaere besproken hebben dat hij naar daar vertrekt (of daar op gokken) als de onderhandelingen met Milan mislopen.

De transfermarkt is ook nog lang open, CDK zal hoogstwaarschijnlijk later ook nog wel weg geraken tegen ongeveer het bedrag dat Milan wil bieden.

Geen reden om hier water bij de wijn te doen vind ik.
Contract tot 2024. Dus als ze hem dit jaar niet verkopen is het volgende zomer onderhandelen over een speler met nog 1 jaar contract
De speler zelf heeft een akkoord dus zit met zijn hoofd al in Milaan, gaat even duren voor dat terug in Brugge zit
Als hij zich nog 100% wilt gaan geven want zal ook geen risico willen lopen

Op zich lijkt Charles mij zeker geen moeilijke jonge, maar hij heeft toch wel een heel mooi aanbod (loon-competitie-ploeg-stad) gekregen

Subiet hebben we teveel spelers als we ze allemaal halen :laugh:

Maar toch bizar dat zulke spelers in een B-kern verloederen. Voor het alle ploegen buiten de G5 of is het nu G6 zijn dat toch spelers die een meerwaarde kunnen hebben

De Sart heeft zijn oude niveau nooit meer gehaald helaas na een zware enkelblessure. Seck en Dessoleil is eerder omdat Van Bommel met voetballende verdedigers wil spelen. Snap eigenlijk ook totaal niet waarom wij vorig jaar Dessoleil nog zijn gaan halen.

Subiet hebben we teveel spelers als we ze allemaal halen :laugh:

Maar toch bizar dat zulke spelers in een B-kern verloederen. Voor het alle ploegen buiten de G5 of is het nu G6 zijn dat toch spelers die een meerwaarde kunnen hebben

In ons geval: Dewaest en Ugbo hebben gewoon een rotmentaliteit.
Toma is gewoon het slachtoffer van wij die teveel dezelfde profielen hebben gekocht op het middenveld en het dan (begrijpelijk) moet afleggen tegen Heynen en Hrosovsky.
Kouassi en Arteaga komen echt te kort. Die eerste door talrijke blessures en die tweede is aanvallend redelijk sterk, maar verdedigend een vod. Ik denk dat die in een ander systeem veel beter tot zijn recht zou komen.
Paintsil is een randgeval. Die is zeker niet slecht, maar komt voetbalintelligentie te kort. Op zich goede kernvulling en een goede invaller, maar ik ga niet wenen als daar een even goede jongere of betere buitenlander voor in de plaats komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan