Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Contract tot 2024. Dus als ze hem dit jaar niet verkopen is het volgende zomer onderhandelen over een speler met nog 1 jaar contract
De speler zelf heeft een akkoord dus zit met zijn hoofd al in Milaan, gaat even duren voor dat terug in Brugge zit
Als hij zich nog 100% wilt gaan geven want zal ook geen risico willen lopen

Op zich lijkt Charles mij zeker geen moeilijke jonge, maar hij heeft toch wel een heel mooi aanbod (loon-competitie-ploeg-stad) gekregen
Maar niemand spreekt van hem dit jaar niet te verkopen, de transfermarkt is nog lang open dus waarom zouden ze nu al hun prijs naar beneden doen.

Leeds is ook een mooie club voor CDK, als het misloopt met Milan gaat hij toch echt niet nog eens een jaar Brugge verkiezen boven de premier league.

Club heeft nog interesse om Daramy te huren van Ajax zou een goede oplossing zijn, bij ajax komt hij niet aan spelen toe. Geen idee of hij in de voorbereiding gespeeld heeft ?
@Hans Moleman @Wilcao

Labyad clubloos, dus daar zijn we vanaf.

Daramy zelfs niet bij de selectie tegen Shakhtar, en speelt mee met de reserves en bankzitters binnen 20 minuten. Met de komst van Conceicao zal die idd wel verhuurd/verkocht worden.

Ik hoop op een verhuur, want ik vind dat hij wel een deftige kans moet krijgen bij Ajax. Het probleem is gewoon dat Tadic op zijn plek speelt, maar die gaat ook niet eeuwig blijven doorgaan natuurlijk.

Zou tijd worden dat die farce gedaan is. Veel geluk in Milan!

Veel succes Charles, altijd leuk om een (jonge) Belg een mooie transfer te zien maken! Lijkt me een goed akkoord voor alle partijen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan