Silence
Well-known member
Ik had het toch toffer gevonden moest het Isak zijn ipv IshaqNeen dat zijn niet altijd voltreffers maar wel talenten met progressiemarge.
Iemand die op zijn 28ste pas voor het eerst opvalt en waar je dan 5 miljoen voor moet dokken, daar is de kans erg groot dat je overbetaalt omdat dit zijn piek was en het alleen nog maar bergaf zal gaan hierna. En zo ne Vanzeir vind ik echt sowieso al erg overroepen. Dat hebben wij ook met Raman. Die Ishaq volgen ze al een hele tijd trouwens. Maar je mag gerust eens namen noemen van spelers die we in die categorie gehaald hebben en een succes bleek te zijn bij ons.
Ik ben eigenlijk sowieso wel van mening dat je Anderlecht-zijnde voorzichtig moet zijn met spelers uit de categorie (pakweg) 24-30 die enkel nog maar in België iets getoond hebben. Uiterste uitzonderingen à la Van Crombrugge, een keeper, misschien eens. Voor de rest is dat gedoemd om roemloos mee te draaien en het niveau niet te verbeteren maar op basis van Belgische naam wel altijd opgesteld te moeten worden.
Soit, jullie blij, wij blij.
Transfers ouder dan 25-26 ? Hoever wilt ge terug gaan ?
Jovanovic is op oudere leeftijd toch nog wel oké geweest bij ons
Boffin, Koller, Dheedene, Mornar, Zewlakov, Zitka, Mpenza, Wasyl, Proto, Obradovic, Kara, Hanni, Trebel, Theodorczyck, Chadli (als hm fit was) en niet te vergeten Hassan en Lozano. Allen rond de 26jaar of ouder toen ze kwamen
Allé het zijn niet allemaal echte toppers natuurlijk, maar die hebben wel nog serieus wat matchen bij ons gespeeld.
De groep gefaalde jonge buitenlanders is veel groter helaas, en de groep die we jong gehaald hebben maar elders zijn doorgebroken helaas ook.
).