Ze hebben met Engels ook al de betere verse van Mechele of hoe zat dat weerAllez na de betere versie van Vanaken hebben ze nu de betere versie van Dost bij Antwerp! Als die dezelfde tour opgaat ben ik er gerust in.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben met Engels ook al de betere verse van Mechele of hoe zat dat weerAllez na de betere versie van Vanaken hebben ze nu de betere versie van Dost bij Antwerp! Als die dezelfde tour opgaat ben ik er gerust in.
Dost is dan ook bijzonder slecht.Allez na de betere versie van Vanaken hebben ze nu de betere versie van Dost bij Antwerp! Als die dezelfde tour opgaat ben ik er gerust in.
Nee.Waart gij niet aan't afgeven op Vincent Janssen bij Oranje?

Het enige dat ik heb gezegd is dat hij nog niet in Oranje thuishoort. Dat lijkt me logisch als je zoals Nederland (Bergwijn, Depay, Gakpo, Lang) veel betere alternatieven hebt."Ja niemand die het begrijpt."![]()
De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)
Ik vind het dwaas dat de VAR überhaupt gebruikt wordt voor zulk millimeterwerk. Als je het op het veld met het blote oog niet kon zien, volg je gewoon het oordeel van de ref en klaar. Een schande dat een goal valt omdat de spits mogelijk een halve mm buitenspel stond? Hoe meer kan je de ziel uit...www.beyondgaming.be
"Een slechter Oranje heb ik zelden gezien."![]()
De Rode Duivels | UEFA Nations League 2022-2023 (begin juni)
Ik vind het dwaas dat de VAR überhaupt gebruikt wordt voor zulk millimeterwerk. Als je het op het veld met het blote oog niet kon zien, volg je gewoon het oordeel van de ref en klaar. Een schande dat een goal valt omdat de spits mogelijk een halve mm buitenspel stond? Hoe meer kan je de ziel uit...www.beyondgaming.be
Ni zwanzen he kerel.

Vroeger had je Zotte Polle als teameigenaar in de koers (Paul De Baerdemaeker) Ik denk dat we nu stillaan kunnen zeggen dat er een nieuwe Zotte Polle is, deze keer in het voetbal...Of Janssen nu veel gaat scoren of niet. Die 2.5 miljoen zijn van de pot gerukt. Begrijp niet waarom je zoveel wilt neerleggen, voor een spits, die 1 jaar in de eredivisie wat gescoord heeft.
2,5 miljoen is teveel maar Janssen gaat het maken, let maar op.Of Janssen nu veel gaat scoren of niet. Die 2.5 miljoen zijn van de pot gerukt. Begrijp niet waarom je zoveel wilt neerleggen, voor een spits, die 1 jaar in de eredivisie wat gescoord heeft.
Wat is het hoogste loon dat ze pakweg bij PSV betalen Ajax zal wat anders zijn wellicht ?2,5 miljoen is teveel maar Janssen gaat het maken, let maar op.
Bij PSV ook meer dan 3 miljoen. Ik meen dat ze voor Gakpo nu zoiets betalen.Wat is het hoogste loon dat ze pakweg bij PSV betalen Ajax zal wat anders zijn wellicht ?
Bij Club zijn er ook die rond dat bedrag zitten Vanaken, Mignolet.Bij PSV ook meer dan 3 miljoen. Ik meen dat ze voor Gakpo nu zoiets betalen.
![]()
PSV gaat all-in met jaarsalaris van meer dan drie miljoen euro | Voetbalzone
PSV gaat all-in met jaarsalaris van meer dan drie miljoen eurowww.voetbalzone.nl
Ja het is wat veel maar als Janssen er straks 20 maakt dan zullen ze hier anders praten denk ik.Bij Club zijn er ook die rond dat bedrag zitten Vanaken, Mignolet.
Ik ken hem niet goed genoeg om er uitspraken over te doen, de eredivisie is een heel andere competitie dan de onze hier krijg je amper ruimte voor te voetballen.Ja het is wat veel maar als Janssen er straks 20 maakt dan zullen ze hier anders praten denk ik.
Bij Ajax zou Haller het duurste zijn met 4.1 blijkbaar. Tadic zal daar ook wel ergens zitten. Net voor het succes hadden ze een plafond van 1 miljoen. Ik denk dat Tadic de eerste was waar ze dit plafond niet meer hebben toegepast.Wat is het hoogste loon dat ze pakweg bij PSV betalen Ajax zal wat anders zijn wellicht ?