Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dost was een goeie spits. Die zijn tijd is gewoon voorbij en dat is geen schande. Die was dan ook al 4 jaar ouder dan Vincent Janssen toen die bij Brugge terechtkwam. En ondanks dat het fini is met hem, heeft die in zijn eerste seizoen ook nog wel een waarde gehad.

Ge kunt inderdaad zeggen "statistieken zijn niet alles", maar als die statistieken consequent zijn, is het meer dan een toeval. BIj een speler die bvb eens één seizoen statistieken haalt, kunt ge die twijfels hebben. Maar als ge bij Heerenveen tegen 75% scoort, bij Wolfsburg tegen 50%, bij Sporting tegen 90% en daarna nog eens richting 50% gaat bij Frankfurt over een periode van 10 jaar zijt ge meer dan "toeval".

Nu, ik wil hier geen verdediging van Bas Dost aangaan. Maar hier even vlakaf komen zeggen dat Vincent Janssen (die het afgelopen seizoen 3 keer scoorde en het seizoen ervoor 9 keer) sowieso een betere spits is, vind ik euhm... flauw. En zeggen dat iemand met cijfers als Dost "bijzonder slecht" is, is zelfs gewoon hallucinant.
Wie weet wordt Vincent Janssen hier een voltreffer. Maar 2.5 miljoen euro loon geven aan iemand met zijn staat van verdienste vind ik toch een beetje risicovol. Maar tis niet mijn geld en niet mijn club, dus ik zal mijn slaap er niet voor laten ;)

Laatst bewerkt:
Nuja een spitst die niet scoort en geen assists geeft is dan wel een goede spits blijkbaar. Heb er in ieder geval geen schrik voor.

"Ja niemand die het begrijpt."

"Een slechter Oranje heb ik zelden gezien."

Ni zwanzen he kerel.

"Ja niemand die het begrijpt."

"Een slechter Oranje heb ik zelden gezien."

Ni zwanzen he kerel.
Het enige dat ik heb gezegd is dat hij nog niet in Oranje thuishoort. Dat lijkt me logisch als je zoals Nederland (Bergwijn, Depay, Gakpo, Lang) veel betere alternatieven hebt.

Maar voor de Belgische competitie, wat toch een matige competitie is, is het natuurlijk een uitstekende aanwinst.

Of Janssen nu veel gaat scoren of niet. Die 2.5 miljoen zijn van de pot gerukt. Begrijp niet waarom je zoveel wilt neerleggen, voor een spits, die 1 jaar in de eredivisie wat gescoord heeft.

Of Janssen nu veel gaat scoren of niet. Die 2.5 miljoen zijn van de pot gerukt. Begrijp niet waarom je zoveel wilt neerleggen, voor een spits, die 1 jaar in de eredivisie wat gescoord heeft.
Vroeger had je Zotte Polle als teameigenaar in de koers (Paul De Baerdemaeker) Ik denk dat we nu stillaan kunnen zeggen dat er een nieuwe Zotte Polle is, deze keer in het voetbal...

2,5 miljoen is teveel maar Janssen gaat het maken, let maar op.

Ja het is wat veel maar als Janssen er straks 20 maakt dan zullen ze hier anders praten denk ik.
Ik ken hem niet goed genoeg om er uitspraken over te doen, de eredivisie is een heel andere competitie dan de onze hier krijg je amper ruimte voor te voetballen.
50% van de ploegen metsen een muurtje op

Wat is het hoogste loon dat ze pakweg bij PSV betalen Ajax zal wat anders zijn wellicht ?
Bij Ajax zou Haller het duurste zijn met 4.1 blijkbaar. Tadic zal daar ook wel ergens zitten. Net voor het succes hadden ze een plafond van 1 miljoen. Ik denk dat Tadic de eerste was waar ze dit plafond niet meer hebben toegepast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan