Bij mij wordt dit betaald vanuit de 13de maand en niet vanuit gewoon loon, kan het dat het dan niet toegelaten is om in te brengen?
In fiche 281.10 is vak 285 namelijk leeg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is elk jaar hetzelfde: een vereenvoudigde aangifte waar ze wel erin slagen je KI van verhuurde woning toe te voegen, maar de aftrekposten van de lening, nochtans al 10 jaar ofzo elk jaar ingevuld ...die zitten er nooit automatisch in.
Wat een incompetentie toch, of bewuste onwil, wie zal het zeggen. Ik zou nog eens staken.
Klein vraagje
Ik ben sinds september 2024 getrouwd, ons huwelijk is in december 2024 door België erkend.
Nu staat er op mijn aanslagbiljet u was op 01.01.2025 gehuwd of wettelijk samenwonend, en dat bolletje ernaast is grijs moet ik die nu aanpassen en groen maken of ?
Moet ik verder nog iets aanpassen erna of is dit in orde dan?
Belastingen vroeg invullen is populair precies? Site ligt constant plat :'k

Omdat mijn tijd om geld terug te krijgen waardevol isWaarom willen jullie allemaal jullie aangifte bezien tijdens de werkuren?![]()

Het is ook een ander probleem.Vergelijkbaar als bij mij.
Wedde gestegen, maar bedrijfsvoorheffing niet voldoende mee gestegen.
ik heb verlofWaarom willen jullie allemaal jullie aangifte bezien tijdens de werkuren?![]()

Ja het is een vva, maar hoe moet die aangeduid zijn want momenteel staat er een checkmark1002 en 1003 moeten aangeduid zijn. en dit zal niet uw aanslagbiljet zijn maar een berekening/vva?
maar in grijs. Moet dat nu groen zijn? Dus met andere woorden moet ik het aanpassen?Ghoh, allemaal info die ze hebben of kunnen hebben.Het is hiervoor al gezegd. Niet elke lening geeft automatisch recht op een belastingvoordeel. Of niet de volledige lening geeft recht op een belastingvoordeel (niet volledig hypothecaire ingeschreven bv). En dan heb j eventueel ook nog verhoging voor enig woning of aantal kinderen ten laste.
Dus geen incompetentie, gewoon tax on web die niet alles automatisch kan
.
"Ik wil andere gegevens toevoegen"Ja het is een vva, maar hoe moet die aangeduid zijn want momenteel staat er een checkmarkmaar in grijs. Moet dat nu groen zijn? Dus met andere woorden moet ik het aanpassen?
Het is ook een ander probleem.
Ik heb 2 kinderen in fiscaal co-ouderschap en 1 volledig ten laste.
Op mijn loonfiche staan ze alle 3 ten laste, waardoor ik dus meer netto over hou, maar nu de rest van de bedrijfsvoorheffing mag achterdragen.
Heb het snel laten aanpassen naar 2 kinderen ten laste...
Edit nevermind gevonden.
UAB "Finansins paslaugos "Contis" blijkbaar een bankrekening in litouwen met 0 euro op en zou gelinked zijn aan de binance visa kaart die al sinds 2023 niet meer in gebruik is.
Aangezien die niet meer in gebruik is trek ik 2517 lappers terug.
goei vraag. ik ga daar eens voor bellenIk krijg net hetzelfde. Zogezegd 4 bankrekeningen op "UAB "Finansins paslaugos "Contis"" met 0 EUR erop.
Ik had ook een Binance kaart dus ik veronderstel dat het daardoor komt.
Moeten we iets ondernemen? Want in die brief staat niet veel in. De Binance kaart is sowieso al sinds juli 2023 niet vergis niet meer actief (inactief gezet voor alle Belgen).
Moeten we iets ondernemen? Want in die brief staat niet veel in.
goei vraag. ik ga daar eens voor bellen
Als die bankrekening nog bestaat, aangeven onder code 1075 + melden bij het CAP van de nationale bank. Dit moet met elke buitenlandse rekening
Ik had zelfs geen weet dat die bestond. Als het effectief komt omwille van de Binance kaart dan zou die niet meer mogen bestaan.
Zal ik doen.Best eens contact opnemen met de instelling die ze heeft uitgegeven dan. Waarschijnlijk heeft de fod een CRS- fiche gekregen (gegevensuitwisseling met andere landen) waarop de rekening staat vermeld.
Ik doe dat gewoon in de wederhelft zijn plaats. Tis niet dat we dat niet besproken hebbenHet moeilijkste dit jaar gaat weer zijn om de vrouw via itsme de aangifte te laten bevestigen![]()