Rellen in Brussel België-Marokko

Nog efkes schoon poseren zeggen ze.
980
 
Allez, de Marokkanen in Brussel en Antwerpen tonen zich nog eens van hun beste kant. Zelfs journalisten die live in de uitzending zijn aanvallen. Wie had dit zien aankomen…
 
Allez, de Marokkanen in Brussel en Antwerpen tonen zich nog eens van hun beste kant. Zelfs journalisten die live in de uitzending zijn aanvallen. Wie had dit zien aankomen…

In NL zijn er ook weer rellen in verschillende steden: Rotterdam, Amsterdam, Den Haag,...
 
Het ergste vond ik nog die jonge Marokkaan die in het nieuws tegen de journaliste zei: ”Ja, als er gescoord wordt moet je vieren he. Weet je.”

Zegt weer genoeg natuurlijk. Auto’s in brand om te vieren is blijkbaar normaal.
 
Verlinden zegt dat "enkelingen misbruik maken van de situatie om rel te schoppen". Ik weet niet goed welke beelden zij te zien krijgt...
Het zijn ook enkelingen. Al zijn het gewoon veel enkelingen. Maar in relatie tot de effectieve hoeveelheid zijn het er weinig.

Daarom ook een enkeltje naar Marokko. Laat hen het daar eens proberen, en laat hen daar eens op die manier vieren. Eens zien hoe snel ze terug zijn en misschien een andere invulling zullen geven aan wat vieren is en hoe men zich best gedraagt.

Probleem is gewoon dat veel van die jongeren zich door een paar rotte appels laten meesleuren... lijkt mij van alle tijden (ook buiten die van de Marokkaanse samenleving)
 
Terug
Bovenaan