Knockouts: Halve finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar dus geen kansen dus niks goed weggekomen in feite.
Bal op de paal zat Loris ook gewoon aan dus die bal ging niet binnen gegaan zijn

Frankrijk ook n bal op de paal en nog n goeie kans
Wel een verdienstelijke poging gedaan om te voetballen en dat lukte ook aardig
Frankrijk gaat verdiend door. Maar verdedigend zullen ze beter moeten zijn tegen Argentinië
 
Oei, moet ik dit nu echt serieus nemen. Toch van goudwaarde dit WK voor Frankrijk? Verdediger, middenvelder én aanvaller. Echt chapeau dat hij zich daarvoor inzet terwijl dat normaal nooit zijn rol zou moeten zijn.
Natuurlijk maar die man staat er toch als aanvaller, ik vind een aanvaller die in 6 wedstrijden 0 goals maakt nu niet echt indrukwekkend.
 
Er wordt sowieso veel minder van afstand gescoord dan vroeger. Heeft niet met de bal te maken maar met speelstijl. De kans op goal is klein van afstand dus doen ploegen het niet meer.

Het is toch opvallend hoe die bal de hoogte zoekt dit toernooi vindt je niet? Ik mis ze wel en ik ben niet overtuigd dat dat een voetbal evolutie is. Mij lijkt het de bal.
 
Als je ziet dat zelfs Marokko er een paar keer doorgemaakt dan zal het met Messi zeker mogelijk zijn
Mwoah uiteindelijk was het een leuke dribbel of eens ruimte vinden om dan niet echt op doel te kunnen schieten. Ze verdienden meer, maar daadwerkelijk scoren is niet hun sterkte.

Al denk ik wel dat Argentinië tot meer in staat zal zijn idd. Maar je moet niet onderschatten hoe rustig Frankrijk ze afstopt, zelfs al staan ze op 2 meter van hun doel… Redelijk krankzinnig hoe zakelijk ze het oplossen.

En voor zij die zich afvragen waarom de Rode Duivels niet zo combineerden: Regragui zorgt in ieder geval voor aanwezigheid op het middenveld en zijn spelers zorgen voor beweging op het middenveld. Dat is wat anders dan Martinez die bleek te denken dat zijn twee traagste middenvelders op 40 meter van elkaar de middenas konden vormen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan