Knockouts: Halve finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kweet ni wie hier weer zei dat Marokko niet om aan te gluren was, ma heerlijk ploegske toch gewoon Marokko :cool:

Probleem is dat Marokko aanvallen pas als plan B heeft, plan A is geen goal tegenkrijgen en gepast counteren. Nu dat Frankrijk zo vroeg gescoord heeft, moet Marokko gewoon komen. Als de rollen omgedraaid waren, zou je gewoon hetzelfde zien als tegen Portugal hoor. Of denk je dat ze dan ook nog zo zouden spelen?
 
Kweet ni wie hier weer zei dat Marokko niet om aan te gluren was, ma heerlijk ploegske toch gewoon Marokko :cool:
Ik vind het na deze match des te schrijnender wat voor voetbal ze in de vorige 2 rondes gespeeld hebben. Net zoals ik van Frankrijk hoop dat ze eens tegen de lamp lopen met dat angsthazenvoetbal als ze voorkomen, dat mag dan in de finale zijn.
 
Hoeveel echte kansen heeft Marokko al gehad eigenlijk?

Dreiging en lichte paniek in de box allemaal waar, maar doelpogingen?
Frankrijk zet er niks meer tegenover 2e helft
 
Probleem is dat Marokko aanvallen pas als plan B heeft, plan A is geen goal tegenkrijgen en gepast counteren. Nu dat Frankrijk zo vroeg gescoord heeft, moet Marokko gewoon komen. Als de rollen omgedraaid waren, zou je gewoon hetzelfde zien als tegen Portugal hoor. Of denk je dat ze dan ook nog zo zouden spelen?
Maar ik blijf herhalen: zoveel misselijkmakender hoe die vedetten van Frankrijk zich alweer presenteren.
Bende schijtluizen.

En hopla nu gedaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan