Knockouts: Halve finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke Belgische connectie?

Openbare omroep verwacht ik objectieve verslaggeving en gewoon n neutrale analyse van de 2 partijen.
Frankrijk heeft gescoord en 2 grote kansen gehad in de 1e helft, niks over gehoord behalve het positiespel van de Marokkanen in die situatie.
He?

De staff.
De TD.
Drie spelers met dubbele nationaliteit.

Ik snap dat je het niet op Marokko begrepen hebt of zo maar dat er wat aandacht ontstaat voor de ploeg die haar sprookje van de eeuw beleeft ipv de *geeuw* Fransen is toch ook zo gek allemaal niet.
 
Marokko verdient toch wel de 1-1. Snap niet waarom Frankrijk wetens en willens zo terugplooit. Ze kunnen het zo bolwerken, maar ze hebben al bewezen dat het niet een even waterdicht plan is als in 2018.

Maar bon, zo moet Marokko ook eens aan de bak. Als ze er uit gaan doen ze het wel op een mooie manier.

Wel compleet geschift gevaarlijke ingrepen.
 
He?

De staff.
De TD.
Drie spelers met dubbele nationaliteit.
Aahja oké dan

Nuja ik kijk naar Frankrijk - Marokko
Je mag sympathie hebben of zelfs een band, maar zet u dan bij de rest op café om te supporteren

Als analist verwacht ik gewoon professionele analyses van 2 partijen als ze alletwee kansen hebben gecreëerd

Zal mijn verwachtingen bijstellen
De Fransen scoren, knal op de baal, die misser van Giroud en ze zeggen er amper iets over.
Liever nog een familielid van een Videoanalist aan het woord laten..
 
De VAR is eigenlkjk een vergiftigd geschenk, ge hebt 2 zones op het veld waar alles met een vergrootglas bekeken wordt, ze halen er op de rest van het veld de allergrootste flaters uit, maar op één of andere manier denkt de modale voetbalfan en commentator daardoor dat refs geen mensen meer zijn en nooit geen fouten meer (mogen) maken.
Dat of het is een Filip Joos probleem, die vindt precies bij elke fase dat het te streng was of niet streng genoeg.
 
De VAR is eigenlkjk een vergiftigd geschenk, ge hebt 2 zones op het veld waar alles met een vergrootglas bekeken wordt, ze halen er op de rest van het veld de allergrootste flaters uit, maar op één of andere manier denkt de modale voetbalfan en commentator daardoor dat refs geen mensen meer zijn en nooit geen fouten meer (mogen) maken.
Dat of het is een Filip Joos probleem, die vindt precies bij elke fase dat het te streng was of niet streng genoeg.
Komkom

Dembélé moest geel krijgen, idem voor Dari
Amrabat maakt daar ook een fout en ik mis wss nog wel iets dat hij ook niet zag

We zijn hier bezig over profs hè, zo'n dingen moeten ze gewoon zien.
Precies met de VAR dat de zoiets hebben van ach alst erg genoeg is grijpt wel iemand in, back up

Niet enkel vandaag, dit hele toernooi al
Niveau is op niveau van onze jupkes league
 
Komkom

Dembélé moest geel krijgen, idem voor Dari
Amrabat maakt daar ook een fout en ik mis wss nog wel iets dat hij ook niet zag

We zijn hier bezig over profs hè, zo'n dingen moeten ze gewoon zien.
Precies met de VAR dat de zoiets hebben van ach alst erg genoeg is grijpt wel iemand in, back up
Als ze profs zijn verwacht ik dat ze de besten zijn in hun vak, en deftig opgeleid en voorbereid, niet dat ze foutloos zijn.
Er is nog altijd een deel interpretatie dat meespeelt é, een ref in de Premier League fluit ook helemaal anders dan in de Jupkes League
 
Briefing voor scheidsrechters: bij een botsing in de 16 altijd fout fluiten en als het aanvallende fout was ook een kaart geven.

Voor de rest nooit een kaart geven
 
Als ze profs zijn verwacht ik dat ze de besten zijn in hun vak, en deftig opgeleid en voorbereid, niet dat ze foutloos zijn.
Er is nog altijd een deel interpretatie dat meespeelt é, een ref in de Premier League fluit ook helemaal anders dan in de Jupkes League
Te laat komen en voet planten op de enkel of bovenkant voet heeft niks met interpretatie te maken en dat is in elke competitie geel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan