Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ErnaHeeft Dumfries geen rood gekregen tijden of na de penaltyreeks?
Bon gele kaart voor Romeo
Die had dus in minuut 6 eigenlijk al geel moeten krijgen en bijgevolg nu van het veld wandelen maarja
Sorry, maar nu heb ik wel moeten lachen met uw laatste zin na die actie van Messi.Dan had ik nog liever Marokko - Frankrijk als de finale gezien dan dit Argentinië in de finale. Dit is toch ook echt niks. En Messi moet het altijd van penalties hebben om te scoren...
Dat was een goeie timing hé :-D Maar geef toe, hij scoorde niet zelfSorry, maar nu heb ik wel moeten lachen met uw laatste zin na die actie van Messi.

Nee want dan heeft Scaloni die mssn al gewisseld of doet Romero die actie niet. Maw slaat op niets zulke veronderstellingenStel nu eens dat die ref die match deftig fluit
Dan had Romeo 1 minuut voor die goal zijn 2e geel gekregen (Zie Sporza voor zijn 1e stevige tackle/gratis poging in minuut 6), dan grijpt de coach in en kans dat de 3-0 valt is 0%
Met 3-0 uiteraard niks te zeggen over de zege
Maar hoe kleine fouten/beslissingen van een ref wel een wedstrijd kunnen sturen
Verstand gebruiken reken ik absoluut niet op. Dat ziet ge aan die fout 2 minuten later van zijn ploegmaatIn theorie, want had hij al geel dan gebruikte hij misschien zijn verstand, of was hij al gewisseld met de rust.
Tsja, dat was met Engeland - Frankrijk ook zo. Die 0-1 had niet mogen tellen en dan krijg je een compleet andere match, waarmee ik niet wil zeggen dat Frankrijk niet had gewonnen dan, maar 't is toch altijd zonde. Brazilië-Kroatië idem. Heel veel geniepige foutjes van de Kroaten die onbestraft bleven, zoiets haalt het andere team uit zijn ritme en zo zijn er nog voldoende voorbeelden.Stel nu eens dat die ref die match deftig fluit
Dan had Romeo 1 minuut voor die goal zijn 2e geel gekregen (Zie Sporza voor zijn 1e stevige tackle/gratis poging in minuut 6), dan grijpt de coach in en kans dat de 3-0 valt is 0%
Met 3-0 uiteraard niks te zeggen over de zege
Maar hoe kleine fouten/beslissingen van een ref wel een wedstrijd kunnen sturen

Uiteraard.Tsja, dat was met Engeland - Frankrijk ook zo. Die 0-1 had niet mogen tellen en dan krijg je een compleet andere match, waarmee ik niet wil zeggen dat Frankrijk niet had gewonnen dan, maar 't is toch altijd zonde. Brazilië-Kroatië idem. Heel veel geniepige foutjes van de Kroaten die onbestraft bleven, zoiets haalt het andere team uit zijn ritme en zo zijn er nog voldoende voorbeelden.
Arbitrage sowieso zwaar ondermaats dit toernooi.
Hoe die Paredes bv. in de afgelopen twee wedstrijden nog maar op één gele kaart staat is mij een raadsel.![]()
Dat kan, maar dan moet ofwel zo'n speler zich gaan inhouden en verliest hij bepaalde kwaliteiten.Nee want dan heeft Scaloni die mssn al gewisseld of doet Romero die actie niet. Maw slaat op niets zulke veronderstellingen
Stel u voor dat ge zondag moet kiezen tussen Frankrijk of Argentinië
2 van de minst sympathieke ploegen van't tornooi. En dat na Frankrijk 4j geleden.
Of zo'n James Rodriguez in 2014 of Asamoah Gyan in 2010. Leuke tijden inderdaad.Ik mis op dit WK toch spelers als Andrea Pirlo of Diego Forlán, dat waren nog eens tijden.
Frivool voetbal bij Marokko inderdaad te weinig maar ik vind ze echt wel fair spelen. Ze spelen vooral compact maar ze gaan niet constant liggen of tijd rekken ofzoAltijd dat gezeur over sympathieke ploeg.
Serieus, welke ploegen moeten dan wel in de finale staan? Kroatië, Marokko, Nederland, Australië, de VS of Japan? Engeland en Brazilië kan ik nog snappen tot daar aan toe,
maar om die nu sympathiek te noemen..?
Al bij al staat Argentinië gewoon verdiend in de finale. Net als Frankrijk als dat morgen zo zou zijn.
Het is nu niet dat het bij Marokko oh zo’n toffe jongetjes zijn die frivool voetbal brengen hè, komaan seg.
Vraag eens in Inter wat ze van hem vinden..Als Orsato al geen deftige scheids meer is dan zouden we er beter mee stoppen denk ik. Dat gaat hier iedere match over de scheids, en dan vooral om aan te tonen dat de ploeg die de persoon in kwestie het minst sympathiek vindt (meestal Frankrijk of Argentinië) constant bevoordeeld wordt.
Het is al heel 't toernooi dat er zeker vroeg in de wedstrijd amper of geen kaarten getrokken worden, dus als ge dan voor die Romero na 6 minuten direct geel verwacht dan is dit ofwel de eerste match die je ziet ofwel had je 'm graag geel zien pakken...