Knockouts: Halve finales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraag eens in Inter wat ze van hem vinden..

Die fout van Romero is toch gewoon een gele kaart hè? Het zou er niet toe mogen doen of dat in minuut 6, minuut 23 of minuut 58 is.

Of mis ik een regel?
Ondertussen is dat gewoon bijna overal zo dat er in het begin weinig kaarten worden gegeven. Heb je ook al over geklaagd in de Jupiler Pro League. En terecht overigens want het zou niet mogen uitmaken maar toch is het blijkbaar een ongeschreven regel en daar kan je dus gebruik van maken

Wat is trouwens onsympathiek aan Frankrijk ?

Griezman is inderdaad een clown met momenten.
Mbappe een dik betaalde jonge gast (die wel presteert) maar voor het overige?
Theo Hernandez mist wat vijzen.

Pogba is er niet bij.
Voor de rest lijkt die kern mij redelijk oké qua persoonlijkheden, niet?

Argentinië verdient naar de finale. Of die penalty nu terecht was of niet (volgens mijn mening absoluut niet)
Het klasseverschil was vandaag wel duidelijk, Kroatië was (vandaag) gewoon niet goed genoeg.

Pogba is er niet bij.
Tuurlijk wel, da's gewoon 2018 die bij veel mensen nog blijven hangen is. Een WK is een WK, dat wint ge of wint ge niet en enkel die die niet winnen memmen achteraf nog over de manier waarop.

Ondertussen is dat gewoon bijna overal zo dat er in het begin weinig kaarten worden gegeven. Heb je ook al over geklaagd in de Jupiler Pro League. En terecht overigens want het zou niet mogen uitmaken maar toch is het blijkbaar een ongeschreven regel en daar kan je dus gebruik van maken
Gelukkig, het komt dan niet omdat ik Argentinië onsympathiek vind 😂
Tuurlijk wel, da's gewoon 2018 die bij veel mensen nog blijven hangen is. Een WK is een WK, dat wint ge of wint ge niet en enkel die die niet winnen memmen achteraf nog over de manier waarop.
Die wedstrijd was ik ook aan het vloeken hoor.
Herinner me Mbappe nog goed, maar uiteindelijk, toch minder straatboefjes of teveel show dan bij Uruguay/Argentinië/Brazilië

Italië heeft ook veel speciallekes in hun kern, ken niemand die heb onsympathiek noemt (op andere toernooien natuurlijk 😄)

Argentinië verdient naar de finale. Of die penalty nu terecht was of niet (volgens mijn mening absoluut niet)
Het klasseverschil was vandaag wel duidelijk, Kroatië was (vandaag) gewoon niet goed genoeg.
Tgoh, na die belachelijke penalty en dan een beetje zo'n lucky goal.

Argentinië heeft weeral bijna geen enkele echte kans weggegeven. Redelijk consistent heel het toernooi al.
Messi weeral iets mooi laten zien, ook consistent.

Terechte overwinning gewoon.

Nu zeer benieuwd naar morgen. Doe voor mij maar Marokko, wat zou dat zotjes zijn als die in de finale raken :p
(ik zeg dat ook wel omdat ik niet in een, uhm, risicogebied woon :unsure: zonder hier een politieke discussie te willen voeren - anders wordt dat hier weer gemodereerd)

Tgoh, na die belachelijke penalty en dan een beetje zo'n lucky goal.
Maar Kroatië stelde daar echt gewoon niets tegenover he. Had het nu 3-1 of 3-2 geweest dan .. maar .. het was gewoon droogjes 3-0 in de strontknikker.

Nederland kon wel nog 2x scoren. Kroatië was (terechte penalty of niet) gewoon meteen KO. Het was gewoon te weinig.

De foutjes van je tegenstander afstraffen moet je ook gewoon kunnen als je top wilt zijn (zoals met die tweede goal) en daar zijn de Argentijnen wel sterk in. Constant de tegenstander opjagen ook. Zodat ze fouten gaan maken.

Goed, nu hoop ik toch dat de Argentijnen de beker pakken.
Absoluut.

Ik gun het Messi sowieso, zou gewoon passen bij zijn status als één van de allerbeste ooit.

Normaal zou ik een finale Argentinië-Frankrijk moeten verkiezen, is toch epischer dan Argentinië-Marokko, maar ik vrees dat Frankrijk dan weer met de prijzen gaat lopen.

De foutjes van je tegenstander afstraffen moet je ook gewoon kunnen als je top wilt zijn (zoals met die tweede goal) en daar zijn de Argentijnen wel sterk in. Constant de tegenstander opjagen ook. Zodat ze fouten gaan maken.

Jup, en totaal niet voor de eigen 16 de bus parkeren bij een 2-0 of 3-0 voorstand. Hoog blijven pressen met fris ingebrachte wisselspelers.

Pogba is er niet bij.
Ne belachelijkere en kinderachtigere speler bestaat er niet in het voetbal :p

FjpQAyuXEAMegJh_5Se8-Sk8i.jpg

Verdiende winnaar en ergens hoop ik wel op een Argentijnse wereldbeker, hoewel een Marokkaanse wereldbeker helemaal verrassend zou zijn. Maar dat bezien we morgen wel eerst.

Ne belachelijkere en kinderachtigere speler bestaat er niet in het voetbal :p

FjpQAyuXEAMegJh_5Se8-Sk8i.jpg
Ik begrijp hem niet?

Als je de beelden kijkt zie je dat hij met zijn rug naar Kane (penalty trapper) staat en gewoon uitbundig viert dat die hem mist?
Heeft helemaal niks met uitlachen te maken

Foto heb ik ook maar zien passeren.

Soit neemt niet weg. Als die eens met een volwassen attitude op het veld zou staan, zou hem al meer sympathie krijgen.

Verdiende winnaar en ergens hoop ik wel op een Argentijnse wereldbeker, hoewel een Marokkaanse wereldbeker helemaal verrassend zou zijn. Maar dat bezien we morgen wel eerst.

Op basis van die hun parcours en sterkte van tegenstanders sowieso ook niet gestolen dan.

Kroatië,Duivels,Spanje,Portugal,Frankrijk..

Absoluut.

Ik gun het Messi sowieso, zou gewoon passen bij zijn status als één van de allerbeste ooit.

Normaal zou ik een finale Argentinië-Frankrijk moeten verkiezen, is toch epischer dan Argentinië-Marokko, maar ik vrees dat Frankrijk dan weer met de prijzen gaat lopen.
Ik zie Marokko meer kans maken tegen Frankrijk dan Argentinië. Dat blok van de Marokkanen blijkt waanzinnig moeilijk te ontmantelen, en op penalty's kan alles.

De Argentijnse defensie zie ik makkelijker koud gepakt worden door Mbappé en co.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan