Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mannen zijt content, de ploeg is op 3 plaatsen veranderd. Systeem aangepast om pijnpunten weg te werken. We zullen we zien of t marcheert of niet hé

En-Nesyri met een kopbalgoal over Castagne na een voorzet op rechts.

Systeem aangepast om pijnpunten weg te werken.
Het systeem aangepast door positie-voor-positie-wissels op het eerste zicht, en de pijnpunten weggewerkt door de pijnpunten genre Witsel en Hazard gewoon te laten staan. Straf.

Bij Leicester heeft hij toch goeie matchen gespeeld als LB dacht ik ?
Goh, Castagne was bij Leicester degelijk op links maar zijn aanvallend vermogen is toch vooral als hij rechts speelt.
Ook als rcb heeft hij vorig seizoen een tiental matchen deftig gespeeld bij Leicester.

En-Nesyri met een kopbalgoal over Castagne na een voorzet op rechts.

Het systeem aangepast door positie-voor-positie-wissels op het eerste zicht, en de pijnpunten weggewerkt door de pijnpunten genre Witsel en Hazard gewoon te laten staan. Straf.
Het enige probleem was het middenveld waar Tielemans en Witsel zaten te zwemmen, dat zal Onana moeten belopen.
En de flanken waar Meunier en Thorgan het zullen mogen gaan oplossen.

Ik heb liever iemand die de sfeer niet verziekt dan iemand die dat wel doet. En ik verkies ook spelers die verstandig met de media kunnen omgaan boven spelers die constant stommiteiten aan de pers gaan vertellen (iets waar KDB, Courtois en Lukaku bijzonder goed in zijn). Zet dan nog eens een kermisattractie zoals Martinez op de bank, en dan heb je met de Rode Duivels inderdaad een ploeg waarvoor ik het moeilijk vind om te supporteren. Dat is mijn eerlijke mening. Jan Vertonghen en Thorgan Hazard zijn bijvoorbeeld twee spelers die ik dan wel echt respecteer qua persoonlijkheid en ingesteldheid, maar echt "fan" ben ik nu ook niet.

Los daarvan ben ik sowieso niet iemand die echt fan is van voetballers zelf. Ik supporter voor een ploeg, niet voor de spelers. Er zijn spelers die ik graag bezig zie, maar "fan" zijn is een groot woord. Om een voorbeeld te geven, toen Guardado bij Depor speelde, was hij veruit mijn favoriete speler. Maar na zijn vertrek heb ik hem nooit meer gevolgd. De enige uitzondering is misschien wel Valerón, maar die speelt al lang niet meer. Dat is de enige speler die ik kan bedenken waar ik oprecht fan van was.
Fan zijn is een groot woord, maar er zijn spelers die ik liever zie spelen dan andere. Dat kan door persoonlijkheid, maar evengoed door spel.

Eens gaan we het toch niet worden en dat is ook prima, maar ik begrijp niet dat ge zegt dat ge supporter zijt voor een ploeg, maar dan weer moeite hebt om voor de Belgen te supporteren wegens bepaalde spelers. Ik vind voor uw land supporteren moet los staan van de spelers die er spelen. Tenzij ge natuurlijk een afkeur hebt van België in het algemeen, maar dat is dan een ander probleem natuurlijk.

Castagne rcb en rb vermoed ik? Denk niet dat die op links gaat staan.
Ik ging er van uit dat Meunier zou terugzakken tot RB. Als Castagne RCB/RB is moet Thorgan zakken naar LB in balverlies. Ook niet ideaal. Heeft daar ook wel al gespeeld bij Dortmund, maar toch.

Laatst bewerkt:
Ja benieuwd hoe hij ze nu gaat plaatsen. Dat moet dan toch met 4 achterin zijn, met Meunier op de RB en Castagne op LB, en Thorgan een stuk hoger?

Zou het kunnen dat de Hazards hoger op de flank staan en De Bruyne centraal, net voor Witsel en Onana?

Ik ging er van uit dat Meunier zou terugzakken tot RB. Als Castagne RCB/RB is moet Thorgan zakken naar LB in balverlies. Ook niet ideaal.
Het is toch een rare opstelling. Of Castagne is linksachter maar dan snap ik het inbrengen van Thorgan niet. Leander mocht ook blijven staan.

Ja benieuwd hoe hij ze nu gaat plaatsen. Dat moet dan toch met 4 achterin zijn, met Meunier op de RB en Castagne op LB, en Thorgan een stuk hoger?

Zou het kunnen dat de Hazards hoger op de flank staan en De Bruyne centraal, net voor Witsel en Onana?
3 achterin en Castagne zal op RCB staan.

Ik hoop hier zo hard op, maar vrees er voor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan