Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Castagne rcb en rb vermoed ik? Denk niet dat die op links gaat staan.Dus Castagne moet in balbezit fungeren als een CV? En bij balverlies als LB?
Van keep it simple heeft Bobby ook nog nooit gehoord precies![]()
Idd, want daar staat Vertonghen heCastagne rcb en rb vermoed ik? Denk niet dat die op links gaat staan.
Het systeem aangepast door positie-voor-positie-wissels op het eerste zicht, en de pijnpunten weggewerkt door de pijnpunten genre Witsel en Hazard gewoon te laten staan. Straf.Systeem aangepast om pijnpunten weg te werken.
Goh, Castagne was bij Leicester degelijk op links maar zijn aanvallend vermogen is toch vooral als hij rechts speelt.Bij Leicester heeft hij toch goeie matchen gespeeld als LB dacht ik ?
Castagne is niet klein he, ze schelen 3 centimeterEn-Nesyri met een kopbalgoal over Castagne na een voorzet op rechts.
Het enige probleem was het middenveld waar Tielemans en Witsel zaten te zwemmen, dat zal Onana moeten belopen.En-Nesyri met een kopbalgoal over Castagne na een voorzet op rechts.
Het systeem aangepast door positie-voor-positie-wissels op het eerste zicht, en de pijnpunten weggewerkt door de pijnpunten genre Witsel en Hazard gewoon te laten staan. Straf.
Fan zijn is een groot woord, maar er zijn spelers die ik liever zie spelen dan andere. Dat kan door persoonlijkheid, maar evengoed door spel.Ik heb liever iemand die de sfeer niet verziekt dan iemand die dat wel doet. En ik verkies ook spelers die verstandig met de media kunnen omgaan boven spelers die constant stommiteiten aan de pers gaan vertellen (iets waar KDB, Courtois en Lukaku bijzonder goed in zijn). Zet dan nog eens een kermisattractie zoals Martinez op de bank, en dan heb je met de Rode Duivels inderdaad een ploeg waarvoor ik het moeilijk vind om te supporteren. Dat is mijn eerlijke mening. Jan Vertonghen en Thorgan Hazard zijn bijvoorbeeld twee spelers die ik dan wel echt respecteer qua persoonlijkheid en ingesteldheid, maar echt "fan" ben ik nu ook niet.
Los daarvan ben ik sowieso niet iemand die echt fan is van voetballers zelf. Ik supporter voor een ploeg, niet voor de spelers. Er zijn spelers die ik graag bezig zie, maar "fan" zijn is een groot woord. Om een voorbeeld te geven, toen Guardado bij Depor speelde, was hij veruit mijn favoriete speler. Maar na zijn vertrek heb ik hem nooit meer gevolgd. De enige uitzondering is misschien wel Valerón, maar die speelt al lang niet meer. Dat is de enige speler die ik kan bedenken waar ik oprecht fan van was.
Ik ging er van uit dat Meunier zou terugzakken tot RB. Als Castagne RCB/RB is moet Thorgan zakken naar LB in balverlies. Ook niet ideaal. Heeft daar ook wel al gespeeld bij Dortmund, maar toch.Castagne rcb en rb vermoed ik? Denk niet dat die op links gaat staan.
Het is toch een rare opstelling. Of Castagne is linksachter maar dan snap ik het inbrengen van Thorgan niet. Leander mocht ook blijven staan.Ik ging er van uit dat Meunier zou terugzakken tot RB. Als Castagne RCB/RB is moet Thorgan zakken naar LB in balverlies. Ook niet ideaal.
3 achterin en Castagne zal op RCB staan.Ja benieuwd hoe hij ze nu gaat plaatsen. Dat moet dan toch met 4 achterin zijn, met Meunier op de RB en Castagne op LB, en Thorgan een stuk hoger?
Zou het kunnen dat de Hazards hoger op de flank staan en De Bruyne centraal, net voor Witsel en Onana?
Ik hoop hier zo hard op, maar vrees er voorJa benieuwd hoe hij ze nu gaat plaatsen. Dat moet dan toch met 4 achterin zijn, met Meunier op de RB en Castagne op LB, en Thorgan een stuk hoger?
Zou het kunnen dat de Hazards hoger op de flank staan en De Bruyne centraal, net voor Witsel en Onana?
E. Hazard potentieel tegen Hakimi dan, no way.Ik hoop hier zo hard op
Gewoon leander in de plaats van Witsel.Het is toch een rare opstelling. Of Castagne is linksachter maar dan snap ik het inbrengen van Thorgan niet. Leander mocht ook blijven staan.