JorisBlack
Well-known member
Als je zo de hoogtepunten nog eens bekijkt: op zich hadden we met iets meer efficiëntie zelfs met meer dan 1-0 kunnen winnen. 2-3 keer nét niet goed genoeg op de counter.
Want op een of andere manier werkte die tactiek van "achteruit hangen, wachten op de pressing, lange bal achter hun verdediging" wel. Alleen speel je dan ook gewoon met vuur omdat je constant rond je eigen strafschopgebied aan het voetballen bent. En je komt daar niet mee weg tegen een andere tegenstander...
Ofwel zelfs Alderweireld: solide in de verdediging, en een assist gegeven.
Geen idee waar die 3e penalty zou moeten gegeven zijn eigenlijk?
Want op een of andere manier werkte die tactiek van "achteruit hangen, wachten op de pressing, lange bal achter hun verdediging" wel. Alleen speel je dan ook gewoon met vuur omdat je constant rond je eigen strafschopgebied aan het voetballen bent. En je komt daar niet mee weg tegen een andere tegenstander...
Slaat nergens op idd. MotM was eigenlijk Courtois.De Bruyne blijkbaar MotM gisteren?Het is nochtans lang geleden dat ik Kevin zo slecht heb weten spelen, wat was me dat. Toch een paar keer dat die een potentiële counter helemaal verneukte met een verkeerde pass.
Ofwel zelfs Alderweireld: solide in de verdediging, en een assist gegeven.
Awel ik las ook net dat de internationale pers een penalty zag in die fase met Witsel. Ik zou het toch licht gevonden hebben.Mogen vooral van geluk spreken dat de ref hun geen 3 penalty’s geeft
Geen idee waar die 3e penalty zou moeten gegeven zijn eigenlijk?
Het is nochtans lang geleden dat ik Kevin zo slecht heb weten spelen, wat was me dat. Toch een paar keer dat die een potentiële counter helemaal verneukte met een verkeerde pass.

Dat gaat onze verdediging plezant vinden!