Nee, die games maken een connectie naar de servers he...Als je een spel gedownload hebt dan blijft dat speelbaar, ook al halen ze het eraf. Of dat denk/hoop ik toch?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, die games maken een connectie naar de servers he...Als je een spel gedownload hebt dan blijft dat speelbaar, ook al halen ze het eraf. Of dat denk/hoop ik toch?
Ah OK, nuja meestal zijn dat van die spellen dat ik nog nooit van gehoord heb dat ze eraf halen.Nee, die games maken een connectie naar de servers he...
Neen. Integendeel. 99% van de games vereist “always online”. Zeker games zonder dedicated servers (ongeveer 99% van de games de laatste decennia) zijn dan ultra kwetsbaar.Als je een spel gedownload hebt dan blijft dat speelbaar, ook al halen ze het eraf. Of dat denk/hoop ik toch?
Neen. Integendeel. 99% van de games vereist “always online”. Zeker games zonder dedicated servers (ongeveer 99% van de games de laatste decennia) zijn dan ultra kwetsbaar.
De EU zou softwarefabrikanten moeten verplichten code open source te maken als de support stopt of servers offline gehaald worden binnen de X jaar.
"wel vaak"? Het gebeurt bijna nooit, tenzij bij open source games. Er zijn gelukkig fabrikanten zoals ID Software die hun code opensource maken waardoor er direct een nog grotere mod community op springt en het nog langer blijft bestaan. En dan heb je nog games die vanaf dag 1 open source zijn. Nexuiz is zo'n populaire shooter, net als Xonotic.Games kriigen wel vaak een patch zodat ze dan speelbaar zijn.
Maar in principe bezit je bijna nooit een game idd, juist een licentie.
Ik ben eens benieuwd of we over 20-25 jaar nog spreken over Apex Legends of Valorant en of we die met één simpel commando nog kunnen spelen tegen elkaar.Volgens mij enkel met black friday. Ik heb in ieder geval nog geen korting geweten in januari. Januari en juli zijn vooral solden maanden wat betreft kleding.Ik stel voor dat we terug ontopic gaan. Begint een discussie te worden voor een apart topic!
Iemand die weet heeft of er in januari ook solden zijn bij een simlab, fanatec of conculega’s? Of wordt dat enkel voor Black Friday gehouden
Ja idem, hun stock nu zorgt er voor dat je eigenlijk niks kan kopenZe zouden bij Fanatec toch eerst wat aan de stock moeten doen…
Er zijn geen QR2’s, dus ook niet echt een stuur te bestellen.
Ben aan het kijken voor een rond atuur met afgeplatte kant, vraag me echter af of een podium button box wel enig voordeel heeft tov een clubsport…
Met traction control op 0 zijn die auto's eigenlijk zo goed als onmogelijk op de baan te houden.Assetto corsa competitione gekocht (voor 12€ kun je niet sukkelen). Zalig spel. Ben dan begonnen aan career mode, maar de auto houdt serieus in als ik in een bocht gas geef, ik kan gewoon plankgas geven en hij blijft gewoon dezelfde snelheid aanhouden tot ik terug mijn stuur recht hou.
Is dat ergens iets van assists die nog aan staat? Traction control staat op 0. Het is precies of het spel heeft iets aangepast aan mijn instellingen na mijn eerste test in career.
Morgen eens bekijken dan. Raar dat hij in het begin dat niet deed en volgens mij had ik dan idd ook traction control aan staan.Met traction control op 0 zijn die auto's eigenlijk zo goed als onmogelijk op de baan te houden.
Ergens staat er een realism setting. Waarschijnlijk hebt ge daar vanalle hulpen aan staan.
hard disagree. Sommigen zouden beter eerst wat meer single player spelen voor ze online races komen verkrachten.Single player gamen is zoals chatten in Notepad.
Deftige games vereisen een bepaald niveau. Er zijn genoeg ACC servers die een minimum rating vereisen of minimum aantal uren speeltijd. Dan kun je nog de clown uithangen en denken dat het Carmageddon is, maar de kans is al kleiner.hard disagree. Sommigen zouden beter eerst wat meer single player spelen voor ze online races komen verkrachten.

En dat deftig niveau gaan ze toch op een bepaalde manier moeten behalen en een mooi startpunt daarvoor: de singleplayerDeftige games vereisen een bepaald niveau. Er zijn genoeg ACC servers die een minimum rating vereisen of minimum aantal uren speeltijd. Dan kun je nog de clown uithangen en denken dat het Carmageddon is, maar de kans is al kleiner.
Mochten er nu dedicated servers zijn dan kon je ze direct bannen![]()
Ik speel liever eerst een hele tijd single player voor ik een carnage aan ga richten. En ondertussen kom ik er ook beter in, wat ook niet slecht is want ik kan niet goed tegen mijn verlies.Single player gamen is zoals chatten in Notepad.