FIA Formula One 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het waar is.. dan kan z'n pa nog een extra rechtzaak aanspannen, deze keer tegen Haas :unsure:
 
The matter has been dealt with internally. maw, we hebben hem eens in de hoek gezet, maar we hebben zijn geld nodig.
Volgend jaar dus toch Schumacher-Mazepin bij HAAS.

 
Ik denk dat Mazepin zijn contract stevig genoeg is om hem lang genoeg in dat team te houden. Op zich is 't nu ook wel wat overdreven dat hij voor zo'n Instagramstory ontslagen wordt. Dom van hem om dat online te zetten, ja. Heeft hij dingen gedaan die verschrikkelijk zijn... not really.

James Hunt anyone? :')
 
James Hunt anyone? :')
Kom, ga je Mazepin zijn fratsen nu echt vergelijken met Hunt? Dat zijn totaal andere tijden.
Hunt was een playboy, Mazepin is gewoon een ordinaire, verwende eikel zonder stijl of klasse.
Akkoord dat het overdreven zou zijn om voor dat ENE VOORVAL zijn ontslag te krijgen, ja. Maar de som van alle dingen die hij op zijn kerfstok heeft, nog voor hij 1 F1 race gereden heeft, is wel degelijk verschrikkelijk.
 
Ik vermoed sterk dat het Mazepin-legal team zich even heeft gemoeid, dan verzocht aan HAAS om de geruchten de kop in te laten drukken.
 
Kom, ga je Mazepin zijn fratsen nu echt vergelijken met Hunt? Dat zijn totaal andere tijden.
Hunt was een playboy, Mazepin is gewoon een ordinaire, verwende eikel zonder stijl of klasse.
Akkoord dat het overdreven zou zijn om voor dat ENE VOORVAL zijn ontslag te krijgen, ja. Maar de som van alle dingen die hij op zijn kerfstok heeft, nog voor hij 1 F1 race gereden heeft, is wel degelijk verschrikkelijk.

Ik denk dat Hunt zijn fratsen m.b.t. vrouwen nog aanzienlijk erger zijn geweest. Van Irvine zijn er zo ook prachtige verhalen. 't waren 'andere' tijden, dus 't is inderdaad appelen met peren vergelijken. Maar in dit incident zie ik dan ook niet zoveel graat om er plots zo'n drama over te maken. MattyWTF1 zijn Twittergedoe is bv. vrij belachelijk en overdreven.

't is inderdaad de som van alles dat duidelijk stelt dat Mazepin geen plek heeft in de F1, maar het feit dat hij toch een zitje heeft gevonden zegt ook genoeg imo. Money talks in F1.

Don't get me wrong, ik moet ook absoluut niet van Mazepin weten, maar dan vooral omdat hij gewoon een idiote coureur is.
 
Ik denk dat Mazepin zijn contract stevig genoeg is om hem lang genoeg in dat team te houden. Op zich is 't nu ook wel wat overdreven dat hij voor zo'n Instagramstory ontslagen wordt. Dom van hem om dat online te zetten, ja. Heeft hij dingen gedaan die verschrikkelijk zijn... not really.

James Hunt anyone? :')
hij zou niet ontslagen worden omwille van een instagram-story he. hij zou ontslagen worden omwille van wat er in die instagram-story gebeurt: aanranding.

maar je hebt wel gelijk: aan Hunt was ik zelf ook al aan het denken, maar van Irvine bvb klopt het ook.
 
Andere tijden kan je echt niet met elkaar vergelijken. Dat geldt voor de coureurs en hun wagens, maar ook voor de toendertijdse zeden. Ook het racisme en seksisme was toen dagelijkse kost.

Je kunt het je niet voorstellen dat een kwiet als Irvine zijn uitspraken elke dag op Twitter zouden geraken. En Hunt die constant op socials staat wanneer hij ladderzat op de grond gespot wordt. Stel je voor dat Hunt in de tegenwoordige tijd een journalist in de coulissen effe in elkaar geramd zou hebben (zoals in die film), het kot zou te klein zijn. Sex, drugs & rock'n roll stonden ook echt voor heel anderen dingen dan waar ze nu voor staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan