FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

sink

Well-known member
Crowdfunder FE
MGwrB28.jpg


Teams & rijders
______________________________________________


Wijzigingen tov 2020:

Nieuwe rijders:
Mick Schumacher maakt zijn debuut bij Haas
Nikita Mazepin maakt zijn debuut bij Haas
Yuki Tsunoda maakt zijn debuut bij Alpha Tauri

Comebacks:
Fernando Alonso maakt zijn comeback bij Alpine(Renault), hij reed voor het laatst een F1 race eind 2018 bij McLaren

Doen niet meer mee:
Romain Grosjean
Kevin Magnussen
Alexander Albon
Daniil Kvyat

Transfers bij de rijders:
Sebastian Vettel stapt over van Ferrari naar Aston Martin
Carlos Sainz stapt over van McLaren naar Ferrari
Daniel Ricciardo stapt over van Renault naar McLaren
Sergio Perez stapt over van Racing Point naar Red Bull

Veranderingen bij de teams:
Renault gaat verder onder de naam Alpine
Racing Point gaat verder onder de naam Aston Martin
McLaren racet vanaf 2021 met Mercedes motoren ipv. Renault motoren

Het volledige veld:


ag2zC6Q.png
| Mercedes-AMG Petronas Formula One Team
44 Lewis Hamilton (WK 2008,2014,2015,2017,2018,2019 & 2020)
77 Valtteri Bottas
• T.Stoffel Vandoorne, Nyck De Vries

ivtAozF.png
| Red Bull Racing
11 Sergio Perez
33 Max Verstappen
• T.Alexander Albon, Juri Vips

ag2zC6Q.png
| McLaren F1 Team
3 Daniel Ricciardo
4 Lando Norris
• T.(Mercedes reserve driver?)

ag2zC6Q.png
| Aston Martin Cognizant Formula One Team
5 Sebastian Vettel (WK 2010,2011,2012 & 2013)
18 Lance Stroll
• T.(Nico Hulkenberg, Mercedes reserve driver?)

wjkbJMR.jpg
| Alpine F1 Team
14 Fernando Alonso
31 Esteban Ocon
• T.Daniil Kvyat

NMEXguE.png
| Scuderia Ferrari Mission Winnow
16 Charles Leclerc
55 Carlos Sainz
• T.Robert Shwartzman, Antonio Fuoco

ivtAozF.png
| Scuderia Alpha Tauri Honda
10 Pierre Gasly
22 Yuki Tsunoda
• T.Alexander Albon, Juri Vips

NMEXguE.png
| Alfa Romeo Racing Orlen
7 Kimi Raikkonen (WK 2007)
99 Antonio Giovinazzi
• T.Robert Kubica, Callum Ilott

NMEXguE.png
| Haas F1 Team
9 Nikita Mazepin
47 Mick Schumacher
• T.Pietro Fittipaldi

ag2zC6Q.png
| Williams Racing
6 Nicholas Latifi
63 George Russel
• T.Jack Aitken

De races
______________________________________________


Wijzigingen tov 2020:

Er zijn twee nieuwe GP's:
- GP van Nederland keert terug naar circuit Zandvoort, de laatste F1 GP daar was in 1985.
- GP van Saudi-Arabië, op een nog onbekend stratencircuit in Jeddah
(- GP van Vietnam op een nieuw aangelegd stratencircuit in hoofdstad Hanoi ging oorspronkelijk doorgaan in 2020 en staat niet op de kalender in 2021)

Wegens de COVID-19 Pandemie is de gehele kalender van 2020 gewijzigd, en probeert men in 2021 zoveel mogelijk de originele kalender van 2020 te behouden.
Vooralsnog zullen 'nieuwe' GP's die in 2020 zijn bezocht, niet terugkeren in 2021, tegen de algemene opinie in;
- Nurburgring (GP van de Eiffel)
- Portimao (GP van Portugal)
- Istanbul Park (GP van Turkije)
- Bahrain Outer Circuit (GP van Sakhir)

Medio januari 2021 zijn er reeds enkele verschuivingen tov. de originele kalender; de GP van Australië was oorspronkelijk seizoensopener maar is uitgesteld naar november.
De GP van China is geannuleerd en de plaats is ingenomen door de Emilia Romagna Grand Prix op Imola.

Voorlopige kalender

#DateGrand PrixCircuit
#128-03-2021Bahrain Grand PrixBahrain International Circuit
#218-04-2021Emilia Romagna Grand PrixImola
#302-05-2021Portugese Grand PrixAlgarve International Circuit Portimao
#409-05-2021Spanish Grand PrixCircuit de Barcelona-Catalunya
#523-05-2021Monaco Grand PrixCircuit de Monaco
#606-06-2021Azerbaijan Grand PrixBaku City Circuit
#713-06-2021Canadian Grand PrixCircuit Gilles Villeneuve
#827-06-2021French Grand PrixPaul Ricard
#904-07-2021Austrian Grand PrixRed Bull Ring
#1018-07-2021British Grand PrixSilverstone
#1101-08-2021Hungarian Grand PrixHungaroring
#1229-08-2021Belgian Grand PrixSpa-Francorchamps
#1305-09-2021Dutch Grand PrixZandvoort
#1412-09-2021Italian Grand PrixMonza
#1526-09-2021Russian Grand PrixSochi
#1603-10-2021Singapore Grand PrixMarina Bay Street Circuit
#1710-10-2021Japanese Grand PrixSuzuka
#1824-10-2021United States Grand PrixCircuit of the Americas
#1931-10-2021Mexico City Grand PrixAutodromo Hermanos Rodriguez
#2014-11-2021Brazilian Grand PrixInterlagos
#2121-03-2021Australian Grand PrixAlbert Park
#2228-11-2021Saudi Arabian Grand PrixJeddah Street Circuit
#2305-12-2021Abu Dhabi Grand PrixYas Marina Circuit

F1 Fanatic Kalender:
Google
iCal

Regelwijzigingen
______________________________________________



De belangrijkste wijzigingen tov 2020: (Bron: Wikipedia) (as of january 2nd 2021)

The 2021 championship was due to introduce significant changes to the regulations, including the sport's governance, car designs and the sporting rules but these were delayed in March 2020 in response to the disruption caused by the COVID-19 pandemic. These rule changes will instead be introduced in 2022.

Financiële reglementen:
The championship is due to introduce a budget cap, with teams limited to spending a maximum of $145 million per year. Teams will be required to use more commercially available materials and to submit their annual expenditure. Some teams argued to further reduce the budget cap to $100 million, citing concerns that the long-term financial impact of the COVID-19 pandemic threatens the future of as many as four teams. Formula One managing director Ross Brawn stated that the sport's intention is to reduce the budget cap further in the coming years.

The value of the budget cap is set for twenty-one races; each additional race increases the budget cap by $1 million, and vice versa: each race removed from the scheduled twenty-one race calendar deducts the budget cap by $1 million. However, the budget cap does not include marketing budget, driver's salary and the salaries of the team's top three executives. There will be additional restrictions put in place dictating how prize money can be spent. The cap will only apply to expenditure related to car performance, which will remain in place until 2026. In the event that a team breaks the financial regulations, the team can be penalised in a combination of three separate ways. For a procedural violation teams will be fined on a case-by-case basis. Teams can be given a range of punishments for exceeding their annual budget which include being deducted championship points, having reduced testing time, a race ban, or—for the most severe cases—disqualification from the championship.

Technische reglementen:
Teams will be limited in what components can be modified for the 2021 season, with this requirement introduced to ease financial pressures on teams brought about by the COVID-19 pandemic. However, some changes will be mandated by the FIA, including adjustments to outer floor that are designed to reduce downforce levels. Teams can also apply for special dispensation to make changes, most notably in the case of McLaren who were given permission to modify their car to accommodate the switch from Renault to Mercedes engines. This prompted the FIA to introduce a token system whereby teams will be given a series of tokens which can be exchanged for the introduction of specific component upgrades.

The "dual-axis steering" system developed by Mercedes in 2020 is banned starting from 2021. The dual-axis steering system allows the driver to adjust the toe of the front wheels to optimise mechanical grip by pulling or pushing on the steering wheel.

Sportieve reglementen:
Teams will be required to allow a driver who has competed in fewer than two Grands Prix to replace one of their race drivers in a Friday practice session over the course of the season. Whilst these rules are intended to give a chance to more non-Formula One drivers to test a Formula One car, the wording of this rule means that teams satisfy the requirement if one of their regular drivers is in their rookie season.

Following Mercedes' tyre error during the 2020 Sakhir Grand Prix, where George Russell was given front tyres allocated to Valtteri Bottas during a pit stop, the FIA has adjusted the rules on tyre usage; drivers using mixed compound sets or using sets allocated to another driver on their cars will be permitted to complete two laps before the driver must pit to correct the error before facing a penalty. Under the previous rules, drivers could be disqualified as soon as such error had occurred.

The race time limit for red flagged races will also be reduced from 4 hours to 3 hours.

Race weekend format:
For the 2021 season the schedule of a race weekend is due to be revised. Under the pre-existing regulations a race weekend spans four days with the Thursday before the race being reserved for media and promotional events and scrutineering; however, under the new regulations all of Thursday's events will be moved to the Friday morning with the times between Friday's activities being reduced. Cars will be under parc fermé conditions following the end of free practice three instead of qualifying, further restricting teams and drivers making major changes to setups ahead of the race.

The 2021 W Series for female drivers has been added to the list of support racing series alongside Formula 2, Formula 3 and Porsche Supercup. The 2021 W series season will start at Circuit Paul Ricard where it will be a support event for the French Grand Prix in late June and will end in Mexico City in late October, supporting the debut of the Mexico City Grand Prix. Formula 2 and Formula 3 will support Formula One on alternate weekends, rather than the same ones as a cost saving measure.

TV-Zenders
______________________________________________


Alle zenders die wij kunnen ontvangen:

Analoog:
La Une/Tipik: Waals​
Digitaal:
La Une/Tipik: Waals
Play Sports: Vlaams
RTL: Duits
Kwalificaties & race zijn live te zien op La Une of Tipik, Play Sports (Telenet) en RTL.

Interessante links
______________________________________________


Live:

Tijdens een race is de officiële site formula1.com een aanrader, waar je dezelfde "live timing" kunt vinden die de teams aan de pitmuur te zien krijgen.

Nederlandstalig nieuws:
GPToday
Motorsport

Engelstalig nieuws:
Interessante blogs:
Technisch:
Podcasts:

Livestream
______________________________________________



F1 TV
• Download ACE Player > Ga naar: Motorsportsstreams per sessie is er een nieuw ID met livestream

Teampresentaties 2021
______________________________________________



#DatumTeamChassisFoto's
#115-02-2021McLarenMCL35MFoto 1 - 2 - 3
#219-02-2021Scuderia Alpha TauriAT02Foto 1 - 2 - 3
#322-02-2021Alfa RomeoC41Foto 1 - 2 - 3
#423-02-2021Red Bull RacingRB16BFoto 1 - 2
#502-03-2021MercedesF1 W12Foto 1 - 2 - 3
#602-03-2021AlpineA521Foto 1 - 2 - 3
#703-03-2021Aston MartinAMR21Foto 1 - 2 - 3
#804-03-2021HaasVF-21Foto 1 - 2 - 3
#905-03-2021WilliamsFW43BFoto 1 - 2 - 3
#1010-03-2021FerrariSF21Foto 1 - 2 - 3

F1 Fantasy
______________________________________________


BeyondGaming League code om te joinen: eda1c4cce7


Statistiekjes over de F1 threads van 2020 van 9legacy
______________________________________________


Gegevens uit seizoenen 2013 tem 2020:
Seizoen 2020:
Code:
Berichten: 4.581
Views: 268.305
Posters: 95* (totaal genomen over 2 threads)
Top posters: marcel 520, FlatSix 366, BuYcKi 340, eniac 283, RiCOManiaC 231, RipTor 196, Cerulean 191, nokeyboard 186, sink 175, Nesjamag 151 samen goed voor 58% van de posts
Eervolle vermelding voor de rest van de top posters: Shaddix 145, Jonas89 124, vloet 124, _Pe_ 93, Timothy555 90 samen goed voor 13% van de posts
De top 15 posters waren samen goed voor 71% van de posts
Gokten juist op de WK: _Pe_, 100%, adaox, Andrieske, arnold layne, BlackOccult, BuYcKi, Elke1988, eniac, FlatSix, Fryto, Killertux, lookoutordie, marcel, Mudi, Nahrtent, noccy, Obi-Jan, Pinkman, R!|)|)L3R, RipTor, Shaddix, stungunner, TeknomanFan, The_Manager, Timothy555, TitaTovenaartje, Viggo, vloet, Yvezz

Seizoen 2019:
Code:
Berichten: 3.923
Views: 181.001
Posters: 91* (totaal genomen over 2 threads)
Top posters: FlatSix 421, eniac 420, marcel 357, BuYcKi 226, _Pe_ 212, RipTor 209, RiCOManiaC 182, Jonas89 165, sink 129, Scifo 124 samen goed voor 62% van de posts
Eervolle vermelding voor de rest van de top posters: Nesjamag 101, denkimi 95, vloet 84, jeltex 80, Cerulean 76 samen goed voor 11% van de posts
De top 15 posters waren samen goed voor 73% van de posts
Gokten juist op de 3de persoon in de eindstand (Verstappen): Cerulean, denkimi, eniac, FlatSix, fordjah, Fryto, LeBram_James, makila, marcel, Missy_X, Obi-Jan, Pinkman, RealRoot, Scifo, sink, Viggo, vloet

Seizoen 2018:
Code:
Berichten: 5.489
Views: 226.092
Posters: 106* (totaal genomen over 2 threads)
Top posters: xTwL-/Flatsix 672, marcel 529, eniac 455, Nesjamag 344, RiCOManiaC 288, BuYcKi 221, Cerulean 220, sink 219, Elke1988 170, vishnusixclix 159 samen goed voor 60% van de posts
Eervolle vermelding voor de rest van de top posters: vloet 153, makila 140, xDama 129, Jonas89 102, Scifo 102 samen goed voor 12% van de posts
De top 15 posters waren samen goed voor 71% van de posts
Gokten juist op de WK in 2018: arnold layne, Brechto, Ceres09, Cerv.Be, CoBalT, Elke1988, eniac, FlatSix, Fryto, GvR, hjs666, jeltex, makila, Nesjamag, noccy, R!|)|)L3R, Viggo, xDama
Seizoen 2017:
Code:
Berichten: 6.002
Views: 189.824
Posters: 76* (het gemiddelde genomen over 2 threads)
Top posters: marcel 645, RiCOManiaC 543, eniac 491, xTwL- 403, BuYcKi 282, sink 275, Samamba 228, falc.be 226, Elke1988 216, t0tec 208 samen goed voor 59% van de posts
Eervolle vermelding voor de rest van de top posters: vishnusixclix 207, Cerulean 162, xDama 142, Nesjamag 134, Scifo 121 samen goed voor 13% van de posts
De top 15 posters waren samen goed voor 72% van de posts
Gokten juist op de WK in 2017: BuYcKi,ditn_tae,Fryto,GvR,jeltex,Missy_X,Nesjamag,SomeDude,Viggo 
(duiding: voor de start van het seizoen is een poll opgestart, hierop stemden 37 mensen correct op Hamilton. In juli werd de tweede thread opgestart met dezelfde poll opties. Toen waren de kaarten al wat duidelijker geschud en stond Vettel op kop. 18 mensen stemden toen op Vettel en 15 op Hamilton. Enkel bovenstaande mensen stemden dus zowel in de eerste als tweede thread correct op Hamilton)
Seizoen 2016:
Code:
Berichten: 7.013
Views: 194.985
Posters: 89* (het gemiddelde genomen over 2 threads)
Top posters: RiCOManiaC 1078, xTwL- 716, eniac 515, marcel 475, falc.be 352 samen goed voor 45% van de posts
Eervolle vermelding voor de rest van de top posters: Elke1988 299, VishnuSixDix 298, Teknohol1c 268, sink 245, BuYcKi 242 samen goed voor 19% van de posts
De top 15 posters waren samen goed voor 64% van de posts
Labels: #blessed,overdrijven,unstoffable,amg, ferrari, hamilton, kimi, mclaren, mercedes, raikkonen, renault, sauber, stoffel, vandoorne, vettel

Seizoen 2015:
Code:
Berichten: 3.622
Views: 130.199
Posters: 67* (het gemiddelde genomen over 2 threads)
Top posters: xTwL- 522, marcel 358, eniac 353, RiCOManiaC 332, falc.be 209 samen goed voor 49% van de posts
Eervolle vermelding voor de rest van de top posters: VishnuSixDix 187, sink 177, BuYcKi 142, xDama 86, Scifo 85,jeltex 85 samen goed voor 21% van de posts
De top 15 posters waren samen goed voor 70% van de posts
Labels: #f1, alonso, ferrari, formule 1, hamilton, max, mclaren, mercedes, overdrijven, red bull, red bull racing, rip bianchi, secondberg, torro rosso, verstappen, vettel, williams, oversteekchinees

Seizoen 2014:
Code:
Berichten: 8.556
Views: 265.078
Posters: 142* (het gemiddelde genomen over 2 threads)
Top posters: xTwL- 763, eniac 736, ricomaniac 462 samen goed voor 23% van de posts
Eervolle vermelding voor de rest van de top posters: BuYcKi, marcel, xDama, falc.be, fulcoboy
Bezoekers: méér dan 439 (gegevens verloren door hack?)
Labels: overdrijven, penis-noses
Gokten juist op de WK: 100%, Cerulean, falc.be, Fryto, fulcoboy, jeltex, matx5, Qronicle, squan, Teknohol1c, The Moff, The_Manager, thijse, V1nce, VishnuSixDix, Xavve
Mega-hack-crashes: 1

Seizoen 2013
Code:
Berichten : 8.676
Views: 260.095
Posters: +/- 204
Top posters: eniac, xTwL- , RiCOManiaC (samen goed voor 21,4% van alle berichten)
Bezoekers van de thread(s): méér dan 576
Unieke labels : #imsexyandiknowit, fyrabanden, overdrijven, turbo is coming
Code:
Berichten: méér dan 10.457 (dus 2013 thread begonnen uit noodzaak)
Views: 317.935
Posters: + 181
Top posters: JohnnyricoMC, eniac, falc.be (samen goed voor 14,5% van alle berichten)
Bezoekers thread(s) : (veel, gegevens verloren gegaan na 1 jaar)
Unieke labels: di montezeemlap, eikelsteen, first lap nutcase, kimi is held!, komkommer, leave me alone, loldonado, mal-heuren, overdrijven, pensioemacher?, checo, crashtor, de fear, loldonado, maldonado for pres!, , schumipole, the maldonator, wettel, wheelnuts

Vorige thread
______________________________________________


 
Laatst bewerkt:
Hoera!

Kleine bedenking: nu de W series deel uitmaken van het voorprogramma, zou dit ook in F1 TV worden opgenomen?
 
Ik zou er wel van uit gaan ja, gezien F2 minder races krijgt in het voorprogramma van de F1.
De F2 en F3 racen om beurt(?) in het voorprogramma van de F1. Ook W-Series krijgt 8 races in het voorprogramma. Dus denk wel dat het er bij gaat zitten.

Mijn vraag keert elk jaar terug denk ik; ik heb nog steeds geen F1TV aangeschaft, is het ondertussen al verbeterd?
- is het stabiel?
- chromecast support?
- nl/fr commentaar? zolang er geen engelse audio is zal het voor mij een no-go blijven vrees ik :S

ps. ik vermoed dat het nu ook de bedoeling is in deze thread dat we de support races in het F1 weekend ook hier bespreken.
Dus volgens mij zijn dat de F2, F3 en W Series die afwisselend in het voorprogramma van de F1 draaien. Dus ook welkom om deze hier te bespreken. Lijkt mij echter niet nodig om dit specifiek in de titel te vermelden
 
Laatst bewerkt:
Mijn vraag keert elk jaar terug denk ik; ik heb nog steeds geen F1TV aangeschaft, is het ondertussen al verbeterd?
- is het stabiel?
- chromecast support?
- nl/fr commentaar? zolang er geen engelse audio is zal het voor mij een no-go blijven vrees ik :S
Stabiliteit is in orde tegenwoordig, Engelse commentaar beschikbaar (Sky commentaar). Chromecast niet beschikbaar in Android app maar je kan altijd via Chrome browser casten.

Zeker met alle F2, F3 en Porsche races (live en replay) toch genoeg waar voor je geld, maar wacht best op de promos aan het seizoensbegin.
 
  • Leuk
Waarderingen: sink
Top, vroeger plofte ik neer in de zetel en keek ik gewoon naar La Deux. Maar sinds vorige zomer had ik wel enkele goeie streams gevonden met engelse commentaar. Dus ik zat sowieso steeds achter de pc te kijken. Maar die streams liepen niet altijd even vlot.
Dus als Engelse commentaar beschikbaar is, denk ik dat ik eindelijk wel eens F1 TV zal aanschaffen :)
 
Is het nog wel op Telenet/Play Sports? Live dan, géén highlights. Volgens dit niet

Zou wel straf zijn, zo'n duur abonnement nemen en dan geen live F1 races (meer) kunnen zien. Waar zou de Vlaamse F1 kijker dan terecht kunnen voor NL commentaar? :unsure:
De race highlights en Belgische GP (live) waren (als ik mij niet vergis) vorig jaar te zien op één.
 
Zou wel straf zijn, zo'n duur abonnement nemen en dan geen live F1 races (meer) kunnen zien. Waar zou de Vlaamse F1 kijker dan terecht kunnen voor NL commentaar? :unsure:
De race highlights en Belgische GP (live) waren (als ik mij niet vergis) vorig jaar te zien op één.
mja, ik neem het voor de voetbal eigenlijk. En als je 3/4 matchen in het weekend bekijkt is het niet zo duur
 
Top, vroeger plofte ik neer in de zetel en keek ik gewoon naar La Deux. Maar sinds vorige zomer had ik wel enkele goeie streams gevonden met engelse commentaar. Dus ik zat sowieso steeds achter de pc te kijken. Maar die streams liepen niet altijd even vlot.
Dus als Engelse commentaar beschikbaar is, denk ik dat ik eindelijk wel eens F1 TV zal aanschaffen :)
F1tv is in 2020 idd veel vlotter san in 2019. Nu ook alle taalopties als Belg beschikbaar zonder truckjes.
Het enigste wat nu nog echt mist is chromecast en Apple TV support (native of gewoon cast), moest dat er zijn was het echt ideaal.
 
Ik heb dit jaar (en vorig jaar) altijd de f1tv app gebruikt in kodi om zo op tv te kijken. Of live kijken zo werkt weet ik niet maar ik kijk altijd uitgesteld en dat werkt perfect.
De beeldkwaliteit kan wel nog een pak verbeteren..
 
F1tv is in 2020 idd veel vlotter san in 2019. Nu ook alle taalopties als Belg beschikbaar zonder truckjes.
Het enigste wat nu nog echt mist is chromecast en Apple TV support (native of gewoon cast), moest dat er zijn was het echt ideaal.
Je kan toch gewoon via de browser alles doen?


Ik kan alleszins F1TV ook aanraden aan iedereen, denk dat ik het al heb sinds het begin, en eigenlijk nog maar weinig problemen gehad in de aard van 'dit kan echt niet' (kijk altijd via Safari, en AirPlay dan naar mijn TV). En als je wacht op wat kortingscodes is het bij wijze van spreken 'gratis'.. vorig jaar hadden we ze wel al gehad de kortingscodes, dus misschien stappen ze er dit jaar vanaf? Er was wel nog ergens eentje in februari eens dacht ik (rond de testen).
 
Je kan toch gewoon via de browser alles doen?


Ik kan alleszins F1TV ook aanraden aan iedereen, denk dat ik het al heb sinds het begin, en eigenlijk nog maar weinig problemen gehad in de aard van 'dit kan echt niet''

Bwah, het eerste (half) jaar was echt wel erg hoor. Heel veel technische problemen met bvb streams die te laat of niet startten. Ik heb daar nog een stuk spontane refund voor gehad omdat het zo de spuigaten uitliep.
 
De eerste race van het seizoen heb ik toch een stuk moeten kijken via een illegale stream omdat F1 TV plat lag...
Verder in het seizoen liep het allemaal wel heel vlot.

Maar native Chromecast/Apple TV support zou ik toch ook fijn vinden. Via de browser is toch altijd onhandiger, en op iOS kan je gewoon niet chromecasten.
 
Je kan toch gewoon via de browser alles doen?


Ik kan alleszins F1TV ook aanraden aan iedereen, denk dat ik het al heb sinds het begin, en eigenlijk nog maar weinig problemen gehad in de aard van 'dit kan echt niet' (kijk altijd via Safari, en AirPlay dan naar mijn TV). En als je wacht op wat kortingscodes is het bij wijze van spreken 'gratis'.. vorig jaar hadden we ze wel al gehad de kortingscodes, dus misschien stappen ze er dit jaar vanaf? Er was wel nog ergens eentje in februari eens dacht ik (rond de testen).
Bij mij werkt dat AirPlay op men Mac niet echt vlot, in-app zou veel beter zijn..
 
Bwah, het eerste (half) jaar was echt wel erg hoor. Heel veel technische problemen met bvb streams die te laat of niet startten. Ik heb daar nog een stuk spontane refund voor gehad omdat het zo de spuigaten uitliep.
Ja, heb ook paar refunds gehad hoor, maar als je wat rekent in minuten downtime vind ik dat het toch allemaal vrij goed meevalt.

Bij mij werkt dat AirPlay op men Mac niet echt vlot, in-app zou veel beter zijn..
Heb nog nooit verschil gemerkt tussen app AirPlay en bv. Safari AirPlay, lijkt me ook raar, want achterliggend sowieso hetzelfde wrs.

Is het naar een Apple TV ‘box’? Of is het naar een TV met AirPlay ondersteuning?
 
Ja, heb ook paar refunds gehad hoor, maar als je wat rekent in minuten downtime vind ik dat het toch allemaal vrij goed meevalt.


Heb nog nooit verschil gemerkt tussen app AirPlay en bv. Safari AirPlay, lijkt me ook raar, want achterliggend sowieso hetzelfde wrs.

Is het naar een Apple TV ‘box’? Of is het naar een TV met AirPlay ondersteuning?
Apple TV. Maar bv op men Mac de stream AirPlay ipv desktop, werkt de stream niet altijd. Nu met BigSur nog niet getest, en eigenlijk ook niet gedacht aan mobile Safari 😀 met het nieuwe seizoen eens testen
 
Ps. prachtige concept van de Aston Martin. Fantastisch als dit de nieuwe kleurstelling zou worden 😍

vwig3A5.jpg
dit soort dingen moet je niet als realistisch beschouwen
Sean Bull post ook elk jaar wel zo'n livery concepts voor alle teams, maar zijn werk voor Renault is veel minder. een echte F1 livery moet veel meer zijn dan gewoon er cool uit zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan