FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou het roze wel missen. Ik hou wel van wat kleur op de grid.
't is een paar jaar vrij triest/somber geweest, de laatste jaren was er gelukkig wat verbetering en hopelijk zet zich dat nog door.
 
Blijkbaar is er al twijfel rondom de seizoensopener in Melbourne omdat de overheid voorlopig geen toegeving wil doen omtrent de 14-dagen-quarantaine regel voor iedereen die inreist.

Ik vraag me af of ze niet beter terug gaan voor een double header in Bahrein met de eerste of tweede week op het outer circuit.
 
Het meest logische is nu dat ze winter testing verschuiven van Barcelona naar Bahrein, en de testen ook een weekje later starten.
Geen nood meer om je team en materiaal terug te brengen van Barcelona naar UK en dan naar Melbourne.
Nu kunnen ze gewoon begin maart alles verschepen naar Bahrein, dan wintertesten doen en dan een weekje later racen.
Dan zitten ze daar een week of 2-3 en voldoen ze ook meteen aan alle quarantaine regels van het land
 
neen, zo werkt dat niet.
als ze testen doen, doen ze dat liefst in Europa, zodat ze snel nieuwe onderdelen uit de fabriek kunnen laten overkomen.
als dat in Bahrein is, is dat logistiek een pak moeilijker.
 
in een ander jaar mss wel ja, maar het gaat hier over Corona en kostbesparing die er dit jaar bij hoort. En er zijn vele sites die dit toch reeds melden dat ze dit hoogstwaarschijnlijk gaan doen.
En ze krijgen ook maar 3 dagen omdat de wagens amper (mogen) veranderen. Veel tijd om nieuwe onderdelen in te vliegen is er sowieso niet.
 
Ik vermoed dat we weer een jaar zoals vorig jaar gaan krijgen, toch zeker in het begin.. zolang ze maar racen maakt het me eerlijk gezegd niet veel uit.
 
De kans bestaat dat de Europese GP's gewoon terug starten om 14u!! Hopelijk keuren ze het goed. (y)
 
Het is nu ook officieel, geen BWT meer bij Aston Martin maar wel Cognizant. Is bevestigd dat de livery volledig (Britsh Racing) groen zal worden.
Maar zal nog een tijdje duren vooraleer we die livery gaan te zien krijgen
 
Die livery teaser leek mij eerder op de livery van Mercedes in 2014, alleen Cognizant ipv Petronas.
 
British racing green zal toch knap zijn.

Nu nog een beige lederen stoeltje erin en het is helemaal classy 😁
 
Terug vooraan rijden? Aston Martin heeft in 2 seizoenen F1 exact 0 punten gescoord.
Toegegeven: het waren korte seizoenen (1959 en 1960), en veel punten werden er niet gescoord, maar vooraan rijden is toch een overstatement ivm de geschiedenis van AM
 
Zou beter zijn, en hopelijk niet 14u10 :ROFLMAO:
Heb gelezen dat het "on the hour" zou zijn, dus niet om 10 na :)
Ook geruchten gelezen dat de contractbesprekingen tussen Mercedes en Hamilton niet zo vlot gaan. Hij zou meer dan de 2 seizoenen die Mercedes aanbiedt willen en een deel van het prijzengeld. Geen idee wat er van aan is, 't zijn en blijven geruchten.
 
Heb gelezen dat het "on the hour" zou zijn, dus niet om 10 na :)
Ook geruchten gelezen dat de contractbesprekingen tussen Mercedes en Hamilton niet zo vlot gaan. Hij zou meer dan de 2 seizoenen die Mercedes aanbiedt willen en een deel van het prijzengeld. Geen idee wat er van aan is, 't zijn en blijven geruchten.
Russell in de Mercedes en Hamilton in de Williams!
 
Heb gelezen dat het "on the hour" zou zijn, dus niet om 10 na :)
Ook geruchten gelezen dat de contractbesprekingen tussen Mercedes en Hamilton niet zo vlot gaan. Hij zou meer dan de 2 seizoenen die Mercedes aanbiedt willen en een deel van het prijzengeld. Geen idee wat er van aan is, 't zijn en blijven geruchten.
Straks moeten we de poll nog aanpassen, zonder Hammi
 
Begon in '91 met Jordan, dan Midland > Spyker > Force India > Racing Point > Aston Martin
Dus na 30 jaar terug naar de kleurstelling waarmee het in '91 begon? kans zit er wel in dat het er gelijkaardig gaat uitzien :)


rLbRhKv.jpg
 
Die jaren begin 90 karren waren toch zalig. Van die heel cleane wagen met felle liveries.

't kan ook wat nostalgie zijn maar imo toch de periode met de mooiste wagens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan