FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Na het eerste seizoen te zien van drive to survive ben ik ook begonnen met kijken en nooit meer gestopt! Heb de afgelopen 2 jaar alle GP's en bijna alle qualies gezien en/of opgenomen om delayed te kijken. Volledig bezeten van deze sport nu.

Omdat het nu mijn derde jaar is dat ik ga kijken dacht ik om miss F1 TV aan te schaffen omdat ik het graag zou bekijken met de commentaar van op SKYsports.
Momenteel kijk ik op ladeux wat niet slecht is maar zou toch liever naar de engelse commentaar luisteren. Nu lees ik hier net dat F1 TV niet werkt met chromecast?! Dat is wel balen.
Enige alternatieven buiten Play sports aanschaffen?
 
Na het eerste seizoen te zien van drive to survive ben ik ook begonnen met kijken en nooit meer gestopt! Heb de afgelopen 2 jaar alle GP's en bijna alle qualies gezien en/of opgenomen om delayed te kijken. Volledig bezeten van deze sport nu.

Omdat het nu mijn derde jaar is dat ik ga kijken dacht ik om miss F1 TV aan te schaffen omdat ik het graag zou bekijken met de commentaar van op SKYsports.
Momenteel kijk ik op ladeux wat niet slecht is maar zou toch liever naar de engelse commentaar luisteren. Nu lees ik hier net dat F1 TV niet werkt met chromecast?! Dat is wel balen.
Enige alternatieven buiten Play sports aanschaffen?
Kan je niet met de Chrome browser alles casten naar de Chromecast? Dan is uw probleem ook opgelost (heb zelf geen meer dus kan niet checken). Dacht dat er hier anderen wel eentje hadden..

Of zoals marcel zegt, zou F1TV nu niet laten door een technisch iets op het eerste zicht.
 
Kan je niet met de Chrome browser alles casten naar de Chromecast? Dan is uw probleem ook opgelost (heb zelf geen meer dus kan niet checken). Dacht dat er hier anderen wel eentje hadden..
Zo doe ik het ook inderdaad, tab casten, player maximaliseren en dan "optimaliseren" kiezen wanneer Chrome het voorstelt.
 
Exit Abiteboul bij Alpine (Renault)

en Hamilton heeft nog steeds geen contract voor volgend jaar. Wolff houdt er zelfs rekening mee dat Hamilton dit jaar géén F1 zou rijden, al kan je dat ook wel als bluf zien. Alleszins lopen de onderhandelingen niet zo vlot als je zou verwachten.
 
Mercedes wil niet zoveel betalen als Hamilton zou willen. Dus zou Ineos wel bereid zijn om het verschil bij te passen. Amai, van hypocrisie gesproken. Zich inzetten voor het milieu en dergelijke maar zou zich laten betalen door olie dollars
 
of ineos dat rechtstreeks aan hem betaalt, of via sponsoring aan Mercedes, maakt niet uit he.
Petronas sponsort dat team ook nog altijd
 
Dat is toch ook maar raar dat hij nu weg moet/gaat? Het was nu eindelijk eens een relatief goed jaar.. Of was vorig jaar sowieso zijn beslissend jaar?
Gohja, "relatief goed"... In 2017, toen ze hun eerste eigen wagen hadden gemaakt, werden ze zesde. Dit jaar vijfde, en dan hadden ze eigenlijk gewoon heel veel chance dat Ferrari het gewoon royaal verkloot heeft want anders was het ook zesde. Nu los daarvan zouden ze sowieso wel meer punten gehaald hebben dit jaar dan in 2017, maar goed, echt een omwenteling is dat niet geweest op 5 seizoenen F1 he.

En dit jaar zal er ook geen titel komen.

Ik vermoed dat ze hem dus buiten gooien om dit jaar de fundamenten te leggen om in 2022 dan (hopelijk) wel een definitieve stap richting de top te nemen. Al denk ik eerlijk gezegd dat als de fundamenten er nu niet liggen, het ook voor 2022 te laat is.
 
Who knows.
Beetje raar moment om te vertrekken.

Mss ook te maken met politiek en mogelijke Renault motoren voor RB in de toekomst?
 
Ivm Hamilton, ze zijn bij Daimler ook absoluut niet te spreken over zijn eisen...

Abiteboul zijn shock exit is idd wel een gevolg van politieke zaken daar, vermoed ik...
 
wel verrassend dat ze China meteen schrappen, terwijl Melbourne verplaatst wordt. Ik had zelf liever Mugello terug gezien, maar een extra GP in Europa is altijd leuk.

Wat Abiteboul/Renault betreft: Renault heeft een goed seizoen gekend, zeker naar het einde toe. Maar dat zij niet de stap naar de top kunnen maken, ligt toch vooral aan het feit dat ze er zelf geen top-budget in willen steken. Met de middelen die Renault ter beschikking stelt, en het feit dat ze geen enkel klanten-team meer hebben, doet Abiteboul het eigenlijk nog wel goed, imo.
en het feit dat ze nu het team naar een dochter-firma noemen, wijst mij eerder op het feit dat Renault zelf niet de ambitie wil matchen die Abiteboul heeft.
 
Toch vreemd dat in het Corona getroffen Europa GP's geen al te groot probleem blijken te zijn. Terwijl in de (momenteel) toch relatief weinig getroffen regio's China en Australie meteen GP's worden uitgesteld en/of geschrapt.
Maar snap wel dat ze hun eigen regio's willen beschermen op dit moment. En toch zou F1 in zijn eigen biosfeer moeten zitten (of hoe noemen ze het?) :)
 
Dat kan aan vanalles liggen: de over het algemeen strakkere aanpak van het oosten (vooral betrekking op China dan), de huidig geldende maatregelen (2 weken verplichte quarantaine, en het wordt al bijna onmogelijk om dat goed georganiseerd te krijgen), de huidige besmettingsgraad (de meeste Europese GP's waren in de zomer, toen het aantal besmettingen vrij laag lag), ...

Op zich pakt de F1 het heel goed aan, maar de lokale besturen gaan dikwijls nog wel uitzonderingen moeten toelaten. Dat zal niet overal even gemakkelijk zijn. In Europa is de F1 groot, dus zal men misschien ook rapper geneigd zijn om een uitzondering toe te laten. En hoe goed hun controles ook zijn, de mensen die op het circuit rondlopen die lopen 's avonds ook in het hotel rond. Je kan het virus dus wel buitenhouden op het circuit, maar dan is het wel nog altijd binnen in het land waarin ze zitten.

De Chinezen hebben fameus schrik van de Britse variant van het virus, dus ik versta wel dat ze er niet happig op zijn om al die Britse teams naar daar te halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan