FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?


  • Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Wat Magnussen uitspookt is echt een schande. Mogen ze gerust eens een paar races bannen.

Hamilton zen turn 1 move was ook speciaal lol
 
Wat Magnussen uitspookt is echt een schande. Mogen ze gerust eens een paar races bannen.

Hamilton zen turn 1 move was ook speciaal lol
Niet agressiever dan wat Prost, Senna, Schumacher etc vroeger deden.
Ellebogen uitsteken en teammaat afschermen... Ik heb er wel respect voor.

Geen penalty voor onze 44 in Turn 1 is echt double standards en had grote gevolgen. Zeer onrechtvaardig dat daar niets verder van komt.

ZO ZO blij met die P4. Wat een prachtig moment!
 
Niet agressiever dan wat Prost, Senna, Schumacher etc vroeger deden.
Ellebogen uitsteken en teammaat afschermen... Ik heb er wel respect voor.
Bij al die keren dat hij Hamilton niet raakte ben ik akkoord. Maar die keer dat em van de piste af ging (al was het centimeterwerk) en bij het er terug op komen meteen de binnenbocht hield om dan tegen Hamilton zijn auto te ondersturen was er toch wel over.

Ge hoort veilig terug de baan op te komen, niet al ondersturend.

Dan ga ik ervan uit dat ik het goed gezien heb dat Magnussen wel degelijk ernaast zat.

Hamilton had inderdaad ook gewoon een penalty verdiend. Al zijn er misschien verzachtende omstandigheden die de stewards gezien hebben (en wij niet).
 
Dat ging echt om millimeters. Exteem veel geluk gehad.

Frantic race tot hier toe. Veel actie overal.
Jammer dat de regie al heel het weekend steeds de verkeerde keuzes maakt.
 
Wat een tegenslag voor Piastri. Voor de SC sterke kans op P2. Na de SC alles fucked.
 
Norris rijdt gewoon los van Verstappen wtf zo traag heb ik verstappen nog nooit zien rijden
 
idd, en iedereen was oprecht blij voor Noris. Was er al paar keer dicht bijgekomen (P2 of uitvallen op P1)
 
Terug
Bovenaan