FIA Formula One 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een roller coaster.

Sterkste seizoenstart in jaren.
Vervolgens in volle lockdown een paar plezierreisjes maken en ziek worden.
Reputatie om zeep.
Stoeltje kwijt.
Vervolgens een comeback van jewelste met twee podiums, waaronder je eerste zege.
Reputation redeemed.
Stoeltje bij Red Bull.

tenor.png
 
Ik zag al een lijstje ergens van:
Perez kreeg in de kwalificatie altijd slaag van Ocon.
Ocon krijgt slaag van Ricciardo.
Ricciardo kreeg slaag van Verstappen.

Een beetje bij zijn haar getrokken natuurlijk. Ik hoop in ieder geval dat Checo het goed gaat doen bij RB.

Heeft iemand al gezien voor hoe lang zijn contract is (niet dat het bij RB veel uitmaakt...)?
 
In al die jaren ben ik Perez toch wel gaan appreciëren. Ik denk niet dat hij echt een bedreiging zal vormen voor Max, maar dat is niet waarvoor hij aangenomen wordt.
Om te slagen zal hij wel moeten doen wat Gasly en Albon niet lukte: podiums meepikken, af en toe punten afsnoepen van Mercedes of hen onder druk zetten, en er staan als Verstappen uitvalt.
 
Ik zag al een lijstje ergens van:
Perez kreeg in de kwalificatie altijd slaag van Ocon.
Ocon krijgt slaag van Ricciardo.
Ricciardo kreeg slaag van Verstappen.

Een beetje bij zijn haar getrokken natuurlijk. Ik hoop in ieder geval dat Checo het goed gaat doen bij RB.

Heeft iemand al gezien voor hoe lang zijn contract is (niet dat het bij RB veel uitmaakt...)?
Kvyat versloeg Ricciardo.
Ricciardo versloeg Vettel.
Vettel viervoudig wereldkampioen.
Kvyat GOAT 🧐
 
Good stuff. Jammer voor Albon, maar dit komt de spanning tijdens een GP alleen maar ten goede denk ik.
 
Deze Racing Point was ook al zeer deftig materiaal. Het is vooral een deftige tegenstander dit keer, zijn beste tegenstander sinds Button en Hulkenberg. Volgens mij is Perez zijn missie geslaagd als hij constistent rijdt en dan liefst binnen de drie tienden achter max.

Perez kan een vuile rijder zijn wanneer het moeilijk gaat, hopelijk gaat hij dat niet toepassen wanneer hij het op talent alleen niet gaat halen van Max. Want zelf daar gaat hij het niet mee kunnen halen, dat ging vs Ocon bvb weer wel.
 
De dagen dat Verstappen met Hamilton kan vechten moet Perez met Bottas kunnen vechten. Al wat hij beter doet is mooi meegenomen.
 

Deze Season Review van Chainbear heeft alles.

Rijmpjes, satire, tongue-in-cheek, full-front-nudity, retro-gaming, sillyness, grafieken

Té goed om niet te delen.
 
Mooi, toch tevreden voor Perez, hij verdient het wel.

Albon heeft natuurlijk zelf zijn vonnis getekend, ook al sta je naast Max, die cijfers zijn gewoon dramatisch. Dat en die "They race me so hard" en zijn algemene houding, straalde echt nooit een goede spirit uit imo.

 
Laatst bewerkt:
Wat een roller coaster.

Sterkste seizoenstart in jaren.
Vervolgens in volle lockdown een paar plezierreisjes maken en ziek worden.
Reputatie om zeep.
Stoeltje kwijt.
Vervolgens een comeback van jewelste met twee podiums, waaronder je eerste zege.
Reputation redeemed.
Stoeltje bij Red Bull.
mja, in augustus moest Hulkenberg nog absoluut dat zitje krijgen, nadat hij voor Perez was ingevallen. nu spreekt niemand daar nog over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan