FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?


  • Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben benieuwd hoe Vasseur het daar gaat doen. Ik heb hem altijd aanzien als heel capabel, maar ik vond ook wel dat ie op zijn plaats zat in een klein team als Sauber/Alfa Romeo. Hopelijk kan ie zo'n groot team vol Italianen ook in goede banen leiden.

Op zijn wikipediapagina staat overigens het volgende
He resigned at the end of the 2016 season after disagreements with the managing director, Cyril Abiteboul, on how the team should be run.
Da's toch al een teken dat hij goed weet hoe ge een team moet runnen. :p
 
Diepe winterslaap hier precies.
Niets te beleven ook eigenlijk, er zijn een paar teams die hun presentatiedatum hebben bekendgemaakt.

maar dat zal ik wel in de nieuwe 2023 thread mooi oplijsten, normaal gezien post ik die wel tegen eind deze week :)
Waarvoor dank!
 
Jezus, dit is gewoon lager dan de laagste riooljournalistiek: Goed nieuws voor Michael Schumacher
Niet dat ik msn als nieuwssite gebruik :unsure: maar op mijn werk is dat automatisch de homepage in de browser, en als je dat als titel ziet staan, tja...

futurama-good-news-everyone.gif
 
Cadillac en F1, dat klinkt voor mij toch als een vreemde combinatie. :p

Is het omdat f1-wagens evenlang zijn als een full size suv? :p
Idd wat vreemd dat ze dat vanuit GM onder de Cadillac vlag willen doen. Ze spreken over een grote "autosportheritage", maar ik kan mij daarbij toch enkel de Le Mans series voorstellen.

Chevrolet lijkt me toch een grotere racegeschiedenis en imago te hebben dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan