FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?


  • Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
In een interview post race zei hij dat hij er ging bij zijn volgend seizoen. In een andere rol dan misschien?
 
mja, maar gecombineerd met de quali-pace scoort Magnussen gewoon gemakkelijker punten.
pitstop time is logisch, imo. pit crew wordt onderschat, het is vrij logisch dat Red Bull een pak hoger scoort dan Haas hierop.
wel opvallend dat Magnussen meer opgaves heeft
 
mja, maar gecombineerd met de quali-pace scoort Magnussen gewoon gemakkelijker punten.
pitstop time is logisch, imo. pit crew wordt onderschat, het is vrij logisch dat Red Bull een pak hoger scoort dan Haas hierop.
wel opvallend dat Magnussen meer opgaves heeft
Blijkbaar werkt Haas ook nog met oud materiaal wat ook een deel van hun pitstop ellende verklaart.
 
Het liep compleet spaak op pit calls en strategie, maar de tacticus blijft zitten voorlopig. Bovendien verlies je met Binotto en top ingenieur ook.

Ferrari moet nu wel zien dat de vervangers voltreffers zijn én dat het grote pijnpunt wordt aangepakt.
 
Het liep compleet spaak op pit calls en strategie, maar de tacticus blijft zitten voorlopig. Bovendien verlies je met Binotto en top ingenieur ook.

Ferrari moet nu wel zien dat de vervangers voltreffers zijn én dat het grote pijnpunt wordt aangepakt.

Zullen eerst wel de team principal beslissen en dan de rest. Dan kan die ook ineens zijn eigen stempel drukken i.p.v. met door iemand anders gekozen hires.

Binotto misschien wat voorbeeld van iemand met technische kennis die niet per se de top manager moest zijn van het team?
 
Wat een toeval.

Heel het bestuur van Juventus heeft ontslag genomen (omwille van gefoefel met de boekhouding om aan de Financial Fair Play voorwaarden te voldoen.)

CEO Juventus was Maurizio Arrivebene, de voorganger van Binotto :p.

Perfecte match dus voor Ferrari. Iemand die creatief omgaat met de boekhouding om de budget cap te misleiden :p.
 
pc0g52at4p3a1.jpg
 
Als Zandvoort op de kalender kon komen, zou Zolder ook moeten kunnen met wat verbouwingen hé ;)
Of wacht neen, daar hebben ze nu een velodroom neergezet :eek2:
 
da's nog altijd in de eerste plaats een auto-circuit hoor.
maar de RACB zal altijd in de eerste plaats voor een GP in Spa gaan. en vanuit zichzelf gaat circuit zolder nooit genoeg financiele capaciteiten hebben voor F1.
 
Volgens mij is een F1 race op het circuit van Zolder ook echt helemaal niks om naar te kijken. Dat is toch een redelijk klein circuit?
 
Volgens mij is een F1 race op het circuit van Zolder ook echt helemaal niks om naar te kijken. Dat is toch een redelijk klein circuit?
Zou ook gewoon 1 grote processie zijn. Met GT3 is het al moeilijk om in te halen, laat staan F1. Ook totaal geen plek om iets van fan zone of veel extra tribunes te zetten lijkt mij.
 
Voor mij moet dat ook echt niet. Er zitten al genoeg historische circuits in die niet meer geschikt zijn genre Monaco.

De circuits van dat genre die er nu zijn mogen ze behouden, maar conventionele races zijn daar stilaan uit den boze. Doe daar Time Trials ofzo, maar waarom racen als je elkaar niet voorbij kan steken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan