FIA Formula One 2022

Wie wordt wereldkampioen in 2022 ?


  • Totaal aantal stemmers
    81
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Günther Steiner verwoordde het ongeveer zo :
"We hebben iemand nodig met diepe kennis van andere teams en auto's. Iemand met een zekere Formule1-kunde, niet enkel racekunde."

Ze willen hun auto en team verder ontwikkelen en niet ter plaatse blijven trappelen, blijkbaar vonden ze dat Mick redelijk reed maar verder niet genoeg bijbracht.

Wat hebben ze dan uitgestoken met Grosjean en Magnussen voor 4 jaar lang :p?
Dat waren toen al relatief ervaren piloten.

Ik vind nu ook niet dat Hulkenberg echt een team beter maakte in zijn carriëre.

Lijkt mij weer zo'n verloren jaar voor Haas. Wat een random team.
Ik kan wel begrijpen dat je als je een beperkt budget hebt dat je vaak risicovolle oplossingen moet nemen zoals
- een jaar rijden met twee rookies en een jaar lang rijden met de kar van verleden jaar of (Om dan eigenlijk 8ste of 9de te eindigen na zogenaamd na dat jaar :p)
- 5 jaar lang rijden met Grosjean die auto's vernietigd aan de lopende band.
- of Hulkenberg moet nemen.
- of in bed moet gaan met vreemde louche bedrijven om geld te vinden.


Maar op een gegeven moment moet er toch wel iets van vordering zijn. :p
 
Hate Verstappen or love him maar hij is toch echt een beest met die wagen. :eek:

Lmao beide red bulls drivers going full PR mode :D
 
FIA: "no further action on leaving the track and gaining an advantage"
also FIA: "you have to give the position back"

🤷‍♂️
 
FIA STEWARDS: TURN 6 INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) NO FURTHER ACTION - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE
20 Nov 2022, 14:10:01, Lap 5

Denk het niet marcel :D.
 
Had Verstappen Perez de vorige grote prijs voor laten gaan, had Perez dan tweedes geweest in het WK?
iemand die het snel kan uitrekenen? :tongue:
 
Had Verstappen Perez de vorige grote prijs voor laten gaan, had Perez dan tweedes geweest in het WK?
iemand die het snel kan uitrekenen? :tongue:
Nee 1 punt verschil

Tussen p2 en p3 zitten er drie punten verschil.
En in Brazilie p6 en p7 zit 2 punten verschil.
 
Nee 1 punt verschil

Tussen p2 en p3 zitten er drie punten verschil.
En in Brazilie p6 en p7 zit 2 punten verschil.
En wat ivm de snelste rondetijd? Dat levert ook 1 extra punt op, niet?
Maar ja zelfs dan had Leclerc op basis van de meeste overwinningen nog altijd tweedes geweest zeker?
 
FIA STEWARDS: TURN 6 INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) NO FURTHER ACTION - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE
20 Nov 2022, 14:10:01, Lap 5

Denk het niet marcel :D.
ja, da's wat er op het scherm staat.
maar allez, als ge niet snapt dat Mercedes op de radio zegt "We've been told to give that place back", dat dat ook van *ergens* komt, dan kan ik het u ook niet uitleggen.
Nah, Perez zit te ver. Goed voor Leclerc maar Rbr heeft het weggegeven denk ik.
zonder die gedubbelden zit hij wél in de slipstream van Leclerc in de laatste ronde.
dan is er 1 kans, maar ge moet er wel nog voorbij geraken.
 
En wat als Max het ook had gedaan in de sprint race (waar Perez het al een eerste keer vroeg)?
Ik ken de resultaten niet van elke race vanbuiten, maar als hij wisselt in een sprint race met een max zijn plaats en max is maar 1 plaats hoger + brazil dan eindigt hij hier tweede met 1 punt meer dan Leclerc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan