Na Baku 2018 zie ik dat toch ook niet meteen gebeurenRicciardo is vrij volgend jaar
Die gaat met plezier plaatsnemen in die RB mocht het water tussen Perez en Verstappen te diep worden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Na Baku 2018 zie ik dat toch ook niet meteen gebeurenRicciardo is vrij volgend jaar
Die gaat met plezier plaatsnemen in die RB mocht het water tussen Perez en Verstappen te diep worden
Ik wel eigenlijk. Maar goed, de tijd zal het uit wijzen hoe, wat, wanneer.Na Baku 2018 zie ik dat toch ook niet meteen gebeuren
Schumacher zou vrij komen. is die deftig genoeg? ik twijfel er aan, maar zou wel een optie kùnnen zijn
Norris naast Verstappen zou imo niet werken. Lando is een kopman, lijkt mij duidelijk. en als je dan ziet hoe Verstappen werkt met een ideale teammate als Perez...
Als fan vind ik het erg jammer. Heeft af en toe wel iets laten zien, maar heeft natuurlijk ook fouten gemaakt. Meer dan een midfield piloot zou/zal hij ook niet worden denk ik.Mick heeft deze morgen toch bekend gemaakt dat het zijn laatste race zal zijn voor Haas. Niko Hulkenberg gaat hem vervangen.
Als fan vind ik het erg jammer. Heeft af en toe wel iets laten zien, maar heeft natuurlijk ook fouten gemaakt. Meer dan een midfield piloot zou/zal hij ook niet worden denk ik.
Ik ook helemaal niet. Hoe kan je blij zijn met de comeback een 35-jarige die eigenlijk een heel ondermaatse f1 carrière heeft.De Hulkenberg-factor ga ik nooit ofte nimmer begrijpen.
Ik ook helemaal niet. Hoe kan je blij zijn met de comeback een 35-jarige die eigenlijk een heel ondermaatse f1 carrière heeft.
Langs de andere kant begrijp ik Hulkenberg zijn motivatie ook niet (waarschijnlijk zal het financiële wel doorwegen). Het record 'meeste gp starts zonder podium' nog wat scherper stellen misschien.
Ik had de indruk dat Vettel het gewoon zelf beu was. En dat Alonso pas in de picture gekomen is toen Vettel zijn pensioen aangekondigd had. Nu is Vettel wel wat de uitzondering als familieman, ik vermoed dat de meeste rijders inderdaad zo lang mogelijk willen rijden. Waarom gaat een Bottas anders bij Alfa rijden? Hij zal ook wel beseffen dat hij nooit meer zo’n goede resultaten gaat rijden dan bij Mercedes.Kijk naar Vettel: het was zijn laatste kans, nu dat hij er vervangen is, gaat hij op pensioen.
zo ondermaats vond ik die carriere niet. beetje hetzelfde als Perez, maar die heeft het geluk gehad dat hij per ongeluk een GP won op een moment dat een top-team geen vervanger vond voor hun b-piloot. (om het een beetje cru te zeggen)
ik heb het hier al gezegd: "in F1 zitten". meer motivatie heb je niet nodig. waarom reed Kimi op zijn 40ste voor Alfa Romeo? waarom kiezen Vettel en Alonso voor Aston Martin? omdat het anders gedaan is. Kijk naar Vettel: het was zijn laatste kans, nu dat hij er vervangen is, gaat hij op pensioen.
Of om geen rookie te hebben die 5 wagens per seizoen aan stukken knalt. Niet dat ik Schumacher zo’n brokkenpiloot vind of zo, maar je kan er niet omheen dat ie een pak meer schade heeft gereden dan Magnussen.Dat hij gemotiveerd is: ok
Dat Haas kiest voor een 35jarige rijder die al quasi twee jaar eruit is. Dat snap ik minder goed. Terwijl Drugovich reserverijder is.
Is dat puur voor de Hulkenberg-hype te hebben? Om een soort cult-team te zijn?
Of om geen rookie te hebben die 5 wagens per seizoen aan stukken knalt. Niet dat ik Schumacher zo’n brokkenpiloot vind of zo, maar je kan er niet omheen dat ie een pak meer schade heeft gereden dan Magnussen.
Ik geloof idd ook dat dat meespeelt bij hun keuze: zo weinig mogelijk crashen.
Günther Steiner verwoordde het ongeveer zo :Dat hij gemotiveerd is: ok
Dat Haas kiest voor een 35jarige rijder die al quasi twee jaar eruit is. Dat snap ik minder goed. Terwijl Drugovich reserverijder is.
Is dat puur voor de Hulkenberg-hype te hebben? Om een soort cult-team te zijn?