Dit. Echt waanzinnig kleinzielig.Zelf al is er iets gebeurd, dan nog is dit echt lager dan laag
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit. Echt waanzinnig kleinzielig.Zelf al is er iets gebeurd, dan nog is dit echt lager dan laag
Bij Ferrari hebben ze geen commando gegeven. Vonden het te gevaarlijk.Leclerc ook. Laten zich beide niet van hun schoonste kant zien.
Vraag me af of het bij Verstappen nog eens terug in zijn gat zal bijten. Volgend seizoen zal hij ook wel eens een gunst van Checo nodig hebben.
Er zijn weinig van de verwende kinderen die die Alpine op plaats 5 zetten. Volgens mij gaan ze hem nog missen volgend jaar, noch Gasly, noch Ocon reken ik tot de grootste talenten.Alonso die de pace van Ferrari weet aan te houden en Verstappen 10 laps op meer dan een second weet te houden.
Toch blij dat hij niet meer in Alpine zal zitten dat verwend kind.
Waarom moet hij van gas af? Echt niet.Als Lewis daar had ingehouden zat hij helemaal van de lijn en was hij nog 1 of 2 plaatsen extra verloren denk ik.. maar idd racing incident.

Zeg ik toch nietWaarom moet hij van gas af? Echt niet.![]()

Je voelt als coureur gewoon of iemand je ruimte geeft of niet, en bij hem was er 0,0 intentie om ruimte te laten", reageert Verstappen op een vraag van Motorsport.com. "En als je mij geen ruimte wilt geven, dan gaan we er samen maar af. Wij waren vandaag toch te langzaam en voor hem heeft het zijn winstkansen voor een deel verpest, al had hij door die safety car natuurlijk nog wel een nieuwe kans.
De geruchten gaan rond, dat Max nog boos was op Sergio voor een crash die hij bewust veroorzaakte in Monaco en dat hij even wilde tonen wie de echte baas is.kijk naar Vettel, Webber en Multi21. Red Bull heeft een kampioen in huis, en die zal altijd voor getrokken worden. ook al is zijn gedrag geen kampioen waardig.
FTFYDe geruchten gaan rond, dat Max nog boos was op Sergio voor een crash die hij zogezegd bewust veroorzaakte in Monaco en dat hij even wilde tonen wie de echte baas is.
Rare comments? Laat gewoon zien wat voor iemand hij is en hoe hij racet.Zeg ik toch niet
Toch wel rare comments van Verstappen, dacht dat hij al iets volwassener was geworden. Hopelijk weer vuurwerk volgend jaar.