FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?


  • Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

kort samen gevat: Alesi heeft met zijn zoon in Italie een groot vuurwerk gekocht, en heeft dat afgestoken in het kantoor van zijn ex-schoonbroer, "als grap". Uiteraard is heel het kantoor vernield.
Hij heeft zichzelf aangegeven bij de politie, en riskeert nu een straf tot 10 jaar cel.
 
Ale, het nieuwe chassis van Haas voor volgend jaar (de VF22) is door de crashtests geraakt en Mercedes heeft dan weer een fire-up van de motor die ze in de W13 gaan gooien.
 
Ale, het nieuwe chassis van Haas voor volgend jaar (de VF22) is door de crashtests geraakt en Mercedes heeft dan weer een fire-up van de motor die ze in de W13 gaan gooien.
In principe moesten die wagens dit jaar reeds debuteren, dus de meesten zijn daar al heel erg mee gevorderd. Zeker Haas, die hebben dit jaar alles op de nieuwe wagen gezet.
Ook Mercedes, die hebben dit jaar geen tokens gebruikt voor de 2021 wagen, maar hebben ook voornamelijk gefocused op de wagen en pu van volgend jaar.
Ik vrees een beetje voor RB volgend jaar.
Hoop dat Ferrari volgend jaar Mercedes kan uitdagen, zoniet zal het weer een 2014 seizoentje worden :unsure:
 
In principe moesten die wagens dit jaar reeds debuteren, dus de meesten zijn daar al heel erg mee gevorderd. Zeker Haas, die hebben dit jaar alles op de nieuwe wagen gezet.
Ook Mercedes, die hebben dit jaar geen tokens gebruikt voor de 2021 wagen, maar hebben ook voornamelijk gefocused op de wagen en pu van volgend jaar.
Ik vrees een beetje voor RB volgend jaar.
Hoop dat Ferrari volgend jaar Mercedes kan uitdagen, zoniet zal het weer een 2014 seizoentje worden :unsure:
Is hier toevallig een mooi overzicht van te vinden? Zou interessant zijn om te zien in detail hoe de teams er voor staan.
 
In principe moesten die wagens dit jaar reeds debuteren, dus de meesten zijn daar al heel erg mee gevorderd. Zeker Haas, die hebben dit jaar alles op de nieuwe wagen gezet.
Ook Mercedes, die hebben dit jaar geen tokens gebruikt voor de 2021 wagen, maar hebben ook voornamelijk gefocused op de wagen en pu van volgend jaar.
Ik vrees een beetje voor RB volgend jaar.
Hoop dat Ferrari volgend jaar Mercedes kan uitdagen, zoniet zal het weer een 2014 seizoentje worden :unsure:
Lewis voor nummer 8 dan :coolbrows: .
 

Allez, F1's seniele nonkel heeft ook nog eens gesproken.
Hamilton komt volgens hem niet meer terug. Maar vooral dat stuk over Russell is nogal krom. Hij is niet overtuigd van zijn talent, maar Russell zou wel als jong talent het vuur aan de schenen van Hamilton gaan leggen, want nóg een reden is om op te stappen.
In principe moesten die wagens dit jaar reeds debuteren, dus de meesten zijn daar al heel erg mee gevorderd. Zeker Haas, die hebben dit jaar alles op de nieuwe wagen gezet.
ik zou niet te veel verwachten van HAAS hoor, ze zijn er misschien al een jaar mee bezig, maar da's ook meer uit noodzaak. reken er op dat bvb Mclaren op een half jaar verder zal staan dan HAAS op een jaar. sinds de Rich energy-scam is het daar ver bergaf gegaan.
 
ALS Lewis stopt vrees ik all the way voor Max qua winsten. Of zou moeten zijn dat de Ferrari goed is met Charles en Carlos.
Russell is nog geen Max.
 
Het zijn nog maar geruchten dus serieuze camion zout nodig, maar blijkbaar is Ferrari een van de teams die iets zou gevonden hebben wat de anderen nog niet hebben gevonden (denk dat Alpine het andere team is). Enfin, we zien het allemaal in maart. Ik ben er van overtuigd dat Mercedes wat gaat weg zakken en dat Ferrari er nu zeker staat. Ooit ist wel eens gedaan met de pret voor Mercedes en dat zal volgend jaar. En Lewis gaat nog nie stoppen, indien ie het wel doet zou het wel een gigantische shocker zijn. Maar die is nu gewoon nog veel te gedesillusioneerd van Abu Dhabi. Die gaat nog een aantal weken 'wegblijven' en dan is ie er plots terug om te zeggen dat ie er helemaal klaar voor is.
 
Ik weet het niet desillusie of onzekerheid. Kan allemaal maar hij krijgt er volgend jaar minstens een concurrent bij met Russell, hij wil misschien zelf ook niet hetzelfde meemaken als Alonso. En daarnaast heeft max hem getoond dat er met hem ook rekening gehouden moet worden zoals die een jaar lang meer uit die auto gehaald heeft dan erin zat. Bovendien gaat het aerodynamische reglement op de schop en is er van een duidelijke rangorde tussen de teams niets meer zeker. Mercedes zou inderdaad verder kunnen wegzakken. Renault, Ferrari en ook McLaren zouden wel eens een stap vooruit kunnen zetten en dan kan je plots met 4-5 piloten rekening moeten houden. Als hij die 8e titel wou, dan had hij dit seizoen een laatste 'zekere' kans. Voor volgend jaar is die zekerheid er niet meer en ik weet niet of het hem echt zo zint om mee te rijden net naast het podium.
 
Het zijn nog maar geruchten dus serieuze camion zout nodig, maar blijkbaar is Ferrari een van de teams die iets zou gevonden hebben wat de anderen nog niet hebben gevonden (denk dat Alpine het andere team is). Enfin, we zien het allemaal in maart. Ik ben er van overtuigd dat Mercedes wat gaat weg zakken en dat Ferrari er nu zeker staat. Ooit ist wel eens gedaan met de pret voor Mercedes en dat zal volgend jaar. En Lewis gaat nog nie stoppen, indien ie het wel doet zou het wel een gigantische shocker zijn. Maar die is nu gewoon nog veel te gedesillusioneerd van Abu Dhabi. Die gaat nog een aantal weken 'wegblijven' en dan is ie er plots terug om te zeggen dat ie er helemaal klaar voor is.
Waar kan ik die glazen bol kopen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan