Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
11 miljoen, stevig. Ik las niet lang geleden 7-8 als vraagprijs. 11 is dan misschien inclusief promotiebonus?

Ik kan die Foster wel niet goed inschatten, heb hem zelf te weinig zien spelen.

Die 11 is zonder bonus! Kan tot 14 miljoen oplopen met bonussen.. Sowieso 1 miljoen bij promotie (hoogst wrs) en dan nog 2 miljoen persoonlijk prestaties

Toch ook nie meteen wat Anderlecht nodig heeft als spits lijkt mij
Sneller dan Raman en liet al wel wat scorend vermogen zien. Maar in zijn plaats zou ik nooit naar Anderlecht gaan omdat het daar niet draait en bij PSV zijn ze net twee aanvallers kwijt. Dan blijf ik liever daar om af en toe op de flank te komen of De Jong af te lossen dan delen in de malaise in Brussel.

Sneller dan Raman en liet al wel wat scorend vermogen zien. Maar in zijn plaats zou ik nooit naar Anderlecht gaan omdat het daar niet draait en bij PSV zijn ze net twee aanvallers kwijt. Dan blijf ik liever daar om af en toe op de flank te komen of De Jong af te lossen dan delen in de malaise in Brussel.
Mja PSV haalt met Silva wel al een aanvaller binnen die moet spelen van Wolverhampton. Als Vertessen een half jaar naar Anderlecht zou komen gaat die daar wel alles spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan