Pieterjan94
Well-known member
Henry een half jaar uit met een kruisbandletsel. Dat wordt dus geen transfer naar Anderlecht.
Solden dus
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Henry een half jaar uit met een kruisbandletsel. Dat wordt dus geen transfer naar Anderlecht.
we hebben die gratis gehaald zeker? Niet slecht danLarin wrs weg voor rond de 2 miljoen. Ik had op meer gehoopt eigenlijk![]()

Chelsea kan hem nog kapen voor 30!Foster van Westerlo naar Burnley voor quasi 11 miljoen euro. Stevige transfer voor de boys uit de Kempen.
Ja dikke transfer daar. Westerlo is echt goed bezig!Foster van Westerlo naar Burnley voor quasi 11 miljoen euro. Stevige transfer voor de boys uit de Kempen.
Ik heb een gerucht opgevangen dat Yorbe Vertessen mogelijk in de deal is betrokken, maar geen idee of er wat van aan is.Fabio Silva verlaat Anderlecht en trekt naar PSV.
Toch ook nie meteen wat Anderlecht nodig heeft als spits lijkt mijIk heb een gerucht opgevangen dat Yorbe Vertessen mogelijk in de deal is betrokken, maar geen idee of er wat van aan is.
Sneller dan Raman en liet al wel wat scorend vermogen zien. Maar in zijn plaats zou ik nooit naar Anderlecht gaan omdat het daar niet draait en bij PSV zijn ze net twee aanvallers kwijt. Dan blijf ik liever daar om af en toe op de flank te komen of De Jong af te lossen dan delen in de malaise in Brussel.Toch ook nie meteen wat Anderlecht nodig heeft als spits lijkt mij
Mja PSV haalt met Silva wel al een aanvaller binnen die moet spelen van Wolverhampton. Als Vertessen een half jaar naar Anderlecht zou komen gaat die daar wel alles spelenSneller dan Raman en liet al wel wat scorend vermogen zien. Maar in zijn plaats zou ik nooit naar Anderlecht gaan omdat het daar niet draait en bij PSV zijn ze net twee aanvallers kwijt. Dan blijf ik liever daar om af en toe op de flank te komen of De Jong af te lossen dan delen in de malaise in Brussel.
Het lag dus echt aan ValentinaHendry zou terug naar Club komen, uitleenbeurt aan Cremonese ongedaan gemaakt.