Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had hem wel graag naar Club zien komen maar had persoonlijk wel schrik van dat 2+1 jaar contract.
Wie gaat hij uit de ploeg spelen bij Anderlecht eigenlijk? Hoedt en Delcroix zijn allebei wat twijfelend aan het seizoen begonnen...

Met Diawara, Vertonghen en N'Diaye moet Anderlecht toch in staat zijn om lang mee te doen voor de titel.
Knappe transferperiode
N'Diaye heeft vorig seizoen in de terugronde amper nog gespeeld bij Barcelona B, ik betwijfel toch zeer sterk dat dat de grote meerwaarde gaat zijn. Sportief wel stappen gezet, maar het absolute gebrek aan kwaliteit op de flanken, de onbestaande statistieken van Verschaeren en Amuzu en dan een trainer met zeer veel vraagtekens bij... Ik ben al blij als we PO1 halen eerlijk gezegd.

N'Diaye heeft vorig seizoen in de terugronde amper nog gespeeld bij Barcelona B, ik betwijfel toch zeer sterk dat dat de grote meerwaarde gaat zijn. Sportief wel stappen gezet, maar het absolute gebrek aan kwaliteit op de flanken, de onbestaande statistieken van Verschaeren en Amuzu en dan een trainer met zeer veel vraagtekens bij... Ik ben al blij als we PO1 halen eerlijk gezegd.
Ah, geen idee hoeveel die gespeeld heeft. Zal wel talent hebben toch? En wie weet, Gomez speelde ook niet enorm veel in het seizoen voor hij naar Anderlecht kwam.

Anderlecht gooit wel terug met hoge lonen precies.
Dat valt nog heel goed mee hoor. Club Brugge betaalt ondertussen bijna 200.000 euro per week meer als Anderlecht. Andelrecht heeft daarin echt veel gesnoeid. Er was een tijd dat dit omgekeerd was

Dat valt nog heel goed mee hoor. Club Brugge betaalt ondertussen bijna 200.000 euro per week meer als Anderlecht. Andelrecht heeft daarin echt veel gesnoeid. Er was een tijd dat dit omgekeerd was

Het bedrag zal wel ergens kloppen, de inkomsten van Club zijn dan ook heel verschillend de laatste jaren. Maar als ik bij Club bvb een Wesley zie staan voor 53k per week. Niet zo up-to-date.

Laatst bewerkt:

Anderlecht heeft toch ook integraal het loon van Fabio Silva overgenomen volgens Fabrizio Romano.

Anderlecht are set to sign Fábio Silva on loan from Wolves. Belgian club will pay full salary until June 2023, as @pedromsepulveda reports.
Fabio Silva signed a 5 year / £20,800,000 contract with the Wolverhampton Wanderers F.C., including an annual average salary of £4,160,000.

Diawara zal voor minder dan 2 miljoen ook wel niet tekenen denk ik? Heeft nu ook meer dan 4 miljoen bij Roma.

Dat wij ook veel dikke lonen hebben klopt wel, maar wij hebben geen financiële problemen gehad natuurlijk + veel inkomsten.

Het bedrag zal wel ergens kloppen, de inkomsten van Club zijn dan ook heel verschillend de laatste jaren. Maar als ik bij Club bvb een Wesley zie staan voor 53k per week. Niet zo up-to-date.
Dit is van vorig seizoen, toen Wesley werd gehaald. Dat van dit seizoen wordt ge updatet na de transferperiode. Maar geeft wel een indicatie.

Als ze Wesley effectief zoveel loon gegeven hebben, ook wel foutje dan :/
Gehaald zonder transfersom hé. Dus uiteindelijk is dat niet zo heel duur. Die spelers verdienen die bedragen gewoon in het buitenland. Dus meestal als je die huurt en het loon overneemt zal dat meestal wel rond die cijfers liggen. Bij Antwerp - Samatta en Anderlecht Kouame zie je dat bijvoorbeeld ook. Zijn beide bij de top van Anderlecht en Antwerp

Gehaald zonder transfersom hé. Dus uiteindelijk is dat niet zo heel duur. Die spelers verdienen die bedragen gewoon in het buitenland. Dus meestal als je die huurt en het loon overneemt zal dat meestal wel rond die cijfers liggen. Bij Antwerp - Samatta en Anderlecht Kouame zie je dat bijvoorbeeld ook. Zijn beide bij de top van Anderlecht en Antwerp
Ja maar Wesley met al zijn blessures vind ik toch nog iets anders. Allez bon, zal een gok geweest zijn he.
Had die enig niveau gehaald...

Tenzij je van Hoedt (die op de bank zetten is de problemen op je afroepen) afgeraakt vind ik Vertonghen totaal niet nodig. Vind die sowieso al jaren versleten, altijd de minste geweest van de 4 CV's bij de Rode Duivels, en 't gaat er niet op beteren. Dan weer zo ene met een monsterloon want voor 5 euro en een paprikachips gaat die niet komen.
En op de positie, je ziet het nu al gebeuren, waar hij Delcroix de bank op gaat jagen. Kapitaalsvernietiging.

Als linksachter kan dat nooit nog een goed idee zijn toch? En we hebben net die linksachter van Barcelona gehaald.

Tenzij je van Hoedt (die op de bank zetten is de problemen op je afroepen) afgeraakt vind ik Vertonghen totaal niet nodig. Vind die sowieso al jaren versleten, altijd de minste geweest van de 4 CV's bij de Rode Duivels, en 't gaat er niet op beteren. Dan weer zo ene met een monsterloon want voor 5 euro en een paprikachips gaat die niet komen.
En op de positie, je ziet het nu al gebeuren, waar hij Delcroix de bank op gaat jagen. Kapitaalsvernietiging.

Als linksachter kan dat nooit nog een goed idee zijn toch? En we hebben net die linksachter van Barcelona gehaald.
Wel een winnaarsmentaliteit en ervaring op die jonge gasten beter te maken. Hoeft dan ook niet erbovenuit te steken maar slechter dan Hoedt zal die toch niet zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan