Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gohja, "overschot" van de topcompetities kunnen bij ons wel een meerwaarde betekenen natuurlijk.
Ja maar dan zullen het vooral overschotten zijn want die ploegen kunnen zelf geen vervangers meer aantrekken. Ik vind het een gekke beslissing hier. Ik vind de transferperiode sowieso al te lang duren

Diawara is officieel van Anderlecht.

Ollson naar Midytlyland ter vervanging voor de Brugse transfer. Ik hoop voor Brugge dat ze geen 2de Olsson hebben gekocht want Da was maar niks. Ik denk dat ze in Denemarken gaan verschieten in negatieve zin :D

Ja maar dan zullen het vooral overschotten zijn want die ploegen kunnen zelf geen vervangers meer aantrekken. Ik vind het een gekke beslissing hier. Ik vind de transferperiode sowieso al te lang duren
Idd, en ik zou het ook niet gedaan hebben.
Het suckt ook als speler én ploeg als er plots iemand af komt en je zelf geen kant meer op kan, eigenlijk is dat gewoon niet oké imo.

Vertonghen naar Anderlecht.. Ja zou mooi zijn! En met Diawarra hebben ze toch een stevige versterking gehaald op het middenveld!
Goeie transferperiode voor Anderlecht alleszins..

Ollson naar Midytlyland ter vervanging voor de Brugse transfer. Ik hoop voor Brugge dat ze geen 2de Olsson hebben gekocht want Da was maar niks. Ik denk dat ze in Denemarken gaan verschieten in negatieve zin :D

Kom kom, Olsson is nog altijd basisspeler bij Zweden hé. En heeft ook echt wel kwaliteiten. Niet de prutser die er vaak van gemaakt wordt. Ondanks hij hier al sinds januari niets meer liet zien natuurlijk.

Die Diawara die naar Anderlecht is gegaan. Hoe komt die precies bij Anderlecht terecht? Akkoord, die speelde niet zo heel veel bij Roma, maar die had in der tijd toch genoeg gekost? En toch wel wat gespeeld bij Napoli?

Blessure? Kleedkamerprobleem? Overschat vroeger? Of gewoon echt een gelukje voor ANderlecht?

Die Diawara die naar Anderlecht is gegaan. Hoe komt die precies bij Anderlecht terecht? Akkoord, die speelde niet zo heel veel bij Roma, maar die had in der tijd toch genoeg gekost? En toch wel wat gespeeld bij Napoli?

Blessure? Kleedkamerprobleem? Overschat vroeger? Of gewoon echt een gelukje voor ANderlecht?
24 milj ooit , Mourinho wou die niet meer , heeft weinig gespeeld maar ziet er wel fit uit .
Overschatten kweenie , Bologna , Napoli met met Mertens , Roma , dat zijn volgens mij geen kiekes daar :p
25 jaar en pakken ervaring , technisch , kan meevallen :)

Speler wilde blijkbaar naar een team waar hij echt aan spelen toe zou komen. Daarvoor zou hij zelf ruim ingeleverd hebben naar loon want verdiende meer dan 4 miljoen. Ben benieuwd wat hij kan en of die fit geraakt. Heeft echt wel vele matchen op hoog niveau afgewerkt.

Volgens Verbeke heeft de speler zelf heel veel initiatief genomen dat deze transfer zou kunnen. Dat wil toch zeggen dat hij echt wilde komen

Sommige mensen doen alsof ze zelf vanaken zijn loon moeten betalen. Ik ben content en hoop dat hans ook met de volle goesting bij ons blijft. En trouwens op dit moment er nog een vervanger moeten zoeken lijkt wel niet zo makkelijk. En ik blijf erbij voor hem is dit ook de enige juiste keuze gezin/niveau pl.

Vertonghen naar Anderlecht had ik niet zien aankomen (als er wat van aan is natuurlijk...). Maar hypotethisch, wie zou hij uit de ploeg spelen? In de plaats van Hoedt? Dan zal die laatste zelf wel willen vertrekken want ik denk niet dat die tevreden is met een plaats op de bank. En Debast en Delcroix zie ik ook niet uit de basis verdwijnen. En voor Vertonghen zelf als doublure in te zetten, tja, dan kan hijzelf beter bij Benfica op de bank gaan zitten denk ik.

Vertonghen naar Anderlecht had ik niet zien aankomen (als er wat van aan is natuurlijk...). Maar hypotethisch, wie zou hij uit de ploeg spelen? In de plaats van Hoedt? Dan zal die laatste zelf wel willen vertrekken want ik denk niet dat die tevreden is met een plaats op de bank. En Debast en Delcroix zie ik ook niet uit de basis verdwijnen. En voor Vertonghen zelf als doublure in te zetten, tja, dan kan hijzelf beter bij Benfica op de bank gaan zitten denk ik.
Mazzu heeft op zen persconferantie laten vallen misschien met 4 verdedigers te spelen ... u mag ze zelf invullen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan