Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Akkoord, Vormer bv liepen ze ook niet zo hoog mee op daar en is toch een voltreffer gebleken. Ook Bas Dost was maar zozo, maar zat dan ook vnl op de bank bij ons en kan toch wat betere adelbrieven dan Janssen voorleggen. Lang daarentegen wordt er toch vooral afgerekend op zijn accent en houding, qua voetbal en talent beschouwen ze hem denk ik wel een serieus niveau hoger. Ook een Danjuma was toch een niveau hoger, doet het nu ook goed bij Villareal, daar lagen de topclubs in NL imo toch te slapen.

Maar ik denk nu wel dat Antwerp, gezien hun ambities om de titel te pakken en ze daarmee al zeker Club moeten verslaan, toch iets hoger moet mikken qua spelers. Ik ben bv toch blij dat Ekkelenkamp niet naar Club is gekomen, lijkt mij toch een vrij beperkte speler.
Danjuma zat hij NEC (denk zelfs eerste divisie?). Dan kan een mooi project ook al helpen he.

Raman nu alsnog op weg naar de uitgang? AZ?
Echt een schandaal dat die voor Anderlecht heeft mogen spelen. Absolute faler.
Ik vrees dat Mazzu fan is :unsure:

Slim van hem wel, ineens een topcontract nu tot zen 35. Normaal gaat die nog 2 topseizoenen kennen en nadien gaat het stilaan bergaf gaan.

Ik wel. Vormer was ook nuttig en nus is die gewoon een blok aan het been. Die krijgt ge niet meer weg natuurlijk. OCMW Brugge. Fuck legendes, die verdienen al meer dan genoeg.

Screen_Shot_2018-10-25_at_11.02.15_AM.jpg

On a more serious note: DE factor die ervoor zorgt dat Club een 4de titel op rij gaat halen.

Ik wel. Vormer was ook nuttig en nus is die gewoon een blok aan het been. Die krijgt ge niet meer weg natuurlijk. OCMW Brugge. Fuck legendes, die verdienen al meer dan genoeg.
Hopelijk is het geen contract met hetzelfde loon voor de volledige 5 jaar, anders is dat inderdaad een jaar of 2-3 inderdaad een blok aan het been.

Mooi gewerkt van Club dat ze al die jaren hun sterkhouder aan boord hebben kunnen houden.

Maar moet daar weer heel die show rond door de pers? Belachelijk medialandschap. Altijd maar die interesse veinzen die er amper tot niet is.

Slavia Praag heeft ons een stevige nee gegeven voor de droom-flankspelers van Dimi. En geruchten gaan rond dat Genk dan ook een stop zet op het halen van een flankspeler. Wat voor mij onbegrijpelijk zou zijn.

deze keer was de interesse ook wel serieus genoeg, maar voor iedereen een goeie zaak

Serieus en serieus is 2.
Als ge zag wast West Ham bood voor andere spelers denk ik niet dat Vanaken het gevoel kreeg dat die daar voor de echte basis ging gaan. En ook onder hun supporters was Vanaken echt een quasi volledige non-issue.
Ik denk dat West Ham hoopte Vanaken te kunnen overtuigen om zo een waardevolle backup te hebben in de kern.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan