Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij AZ was hij heel sterk. Samen met Boadu. Wel alletwee "mislukt" in het buitenland tot nu toe. Dus ja, de vraag is of hij zijn niveau terug kan halen.
Vreemd, ik lees toch vooral zaken als mooi weer of samenvattingsvoetballer en dat ze vooral Antwerp bedanken dat hij nu gelukkig niet naar PSV komt.

Als die een meerwaarde zou zijn voor Antwerp lijkt mij dat hij ook bij PSV wel zou moeten meekunnen? Natuurlijk, Hollanders zijn vaak serieus kritisch op hun spelers.

Vreemd, ik lees toch vooral zaken als mooi weer of samenvattingsvoetballer en dat ze vooral Antwerp bedanken dat hij nu gelukkig niet naar PSV komt.

Als die een meerwaarde zou zijn voor Antwerp lijkt mij dat hij ook bij PSV wel zou moeten meekunnen? Natuurlijk, Hollanders zijn vaak serieus kritisch op hun spelers.
Hollanders zijn idd zeer kritisch, maar hij presteert al een hele tijd niet he. Dus dat kan ook de reden zijn waarom ze hem liever niet zijn komen.

Ik volg(de) AZ nu ook niet zo intensief, dus misschien zit ik er helemaal naast.

Een Diawarra op de 6 is toch altijd goed nieuws

Ik ben opgegroeid in een tijd dat precies elke franse club wel een Diarra of Diawarra op de 6 had lopen :laugh:
Lassana Diarra
Mahamdou Diarra
Souleymane Diawara
Alou Diarra

Jüklerod naar Valerenga. Voor wie het interesseert.

Toma op huurbasis naar Pacos de Ferreira.

Laatst bewerkt:
Europees tegenstander van Gent, dus het interesseert me wel
wij konden ook nog wel een flankverdediger gebruiken eigenlijk
Heeft geen kloten gespeeld bij ons. Ik had meer van hem verwacht, want die heeft ooit een heel sterk jaar gehad bij Antwerp. Maar die heeft dus ook een halfjaar in de B-kern van Antwerp gezeten en daarna constant geblesseerd. Zonde.

Europees tegenstander van Gent, dus het interesseert me wel
wij konden ook nog wel een flankverdediger gebruiken eigenlijk
Wist niet dat jullie interesse hadden in Europees voetbal? :fingerguns:

Wat heeft Gent nog nodig om deftig te presteren Europees? Zijn jullie buiten de blessure van Tarik nog spelers kwijt geraakt? AA Gent was toch een goeie ploeg op het einde van vorig seizoen?

Wat heeft Gent nog nodig om deftig te presteren Europees? Zijn jullie buiten de blessure van Tarik nog spelers kwijt geraakt? AA Gent was toch een goeie ploeg op het einde van vorig seizoen?
We hadden de beste verdediging van de Jupkes League, maar plots staan ze op lemen benen
We hadden de creativiteit en onvoorspelbaarheid van van Tiss, maar die is geblesseerd. Zijn vervanger (Hauge) is toch ander type en mist precies matchritme

wat hebben we nodig, in orde van belangrijkheid?
- iemand met creativiteit op het middenveld die minder loom/blessuregevoelig is dan Vadis
- een keeper die punten pakt en iets uitstraalt (blijkbaar is Nardi, ex-cercle, op komst)
- extra flankverdediger, want na samoise en castro montes is de spoeling dun (nurio, die voor 6m gekocht werd, is een drama)

Bwa, PSV is toch nog een niveau hoger dan de Jupiler Pro League. Lijkt me logisch dat die niet zitten te wachten op een Stengs die er een pover jaar bij Nice op heeft zitten terwijl wij dringend een snel inzetbare winger nodig hebben om de blessure van Balikwisha op te vangen. Goede oplossing voor ons, zeker als die jongen zijn niveau terug kan halen.

We hadden de beste verdediging van de Jupkes League, maar plots staan ze op lemen benen
We hadden de creativiteit en onvoorspelbaarheid van van Tiss, maar die is geblesseerd. Zijn vervanger (Hauge) is toch ander type en mist precies matchritme

wat hebben we nodig, in orde van belangrijkheid?
- iemand met creativiteit op het middenveld die minder loom/blessuregevoelig is dan Vadis
- een keeper die punten pakt en iets uitstraalt (blijkbaar is Nardi, ex-cercle, op komst)
- extra flankverdediger, want na samoise en castro montes is de spoeling dun (nurio, die voor 6m gekocht werd, is een drama)
Slecht gewerkt van het bestuur dan want zonder de blessure was Tiss sowieso wel vertrokken vermoed ik. En Vadis is ieder seizoen wel eens out met blessures.

of Tiss effectief weg zou gegaan zijn weet niemand zeker
wat betreft Vadis geef ik u momenteel gelijk, maar ik heb nog de hoop dat hij zijn niveau terug op krikt

er is sowieso beter en gerichter gewerkt dan andere jaren, toen er bijna alleen maar makelaarstransfers gebeurden (Lemajic anyone?)

giphy.gif

Bwa, PSV is toch nog een niveau hoger dan de Jupiler Pro League. Lijkt me logisch dat die niet zitten te wachten op een Stengs die er een pover jaar bij Nice op heeft zitten terwijl wij dringend een snel inzetbare winger nodig hebben om de blessure van Balikwisha op te vangen. Goede oplossing voor ons, zeker als die jongen zijn niveau terug kan halen.
Ja maar als die Stengs zo goed was bij AZ, dan gaan ze die toch niet afschrijven in NL na 1 minder seizoen bij Nice?

Heb toch wat de indruk dat de Hollandse enclave bij Antwerp vooral B of C-garnituur oppikt uit eigen land. Zowel Janssen, Ekkelenkamp als nu Stengs lopen ze toch niet zo hoog mee op in NL heb ik de indruk.

Nu ja, zoals gezegd, als je niet 100 maal de bal kan omhoog houden met je mindere voet, geen 5 verdedigers tegelijk kan passeren met een elastico en Zidane beweging gecombineerd of geen haarscherpe rabona in de kruising kan trappen, ben je in NL al snel maar zozo en gewoontjes natuurlijk.

Ja maar als die Stengs zo goed was bij AZ, dan gaan ze die toch niet afschrijven in NL na 1 minder seizoen bij Nice?

Heb toch wat de indruk dat de Hollandse enclave bij Antwerp vooral B of C-garnituur oppikt uit eigen land. Zowel Janssen, Ekkelenkamp als nu Stengs lopen ze toch niet zo hoog mee op in NL heb ik de indruk.

Nu ja, zoals gezegd, als je niet 100 maal de bal kan omhoog houden met je mindere voet, geen 5 verdedigers tegelijk kan passeren met een elastico en Zidane beweging gecombineerd of geen haarscherpe rabona in de kruising kan trappen, ben je in NL al snel maar zozo en gewoontjes natuurlijk.
Ergens normaal he. De A-garnituur gaat gewoon niet naar België komen. Of ze moeten een vijs los hebben zoals Lang. Overmars kent de Nederlandse/eredivisie spelers het beste en het is geweten dat hij graag dat soort spelers haalt die de kort kwamen bij hun ploeg in het buitenland. Bij Ajax had hij een wat meer geld waardoor je een Tadic en Blind kon halen, maar bij Antwerp krijg je dan dit soort spelers.

Als je in Nederland A-garnituur bent dan kom je normaal ook niet naar de JPL :tongue: Wij hebben nu drie Nederlandse spelers gehaald die bewezen hebben het niveau aan te kunnen maar wiens carriere in het slop was geraakt. Beetje zoals Hoedt/Anderlecht of Vormer/Brugge.

Wij gaan echt geen sterkhouders bij Ajax, Feyenoord, PSV of AZ kunnen weghalen.

Akkoord, Vormer bv liepen ze ook niet zo hoog mee op daar en is toch een voltreffer gebleken. Ook Bas Dost was maar zozo, maar zat dan ook vnl op de bank bij ons en kan toch wat betere adelbrieven dan Janssen voorleggen. Lang daarentegen wordt er toch vooral afgerekend op zijn accent en houding, qua voetbal en talent beschouwen ze hem denk ik wel een serieus niveau hoger. Ook een Danjuma was toch een niveau hoger, doet het nu ook goed bij Villareal, daar lagen de topclubs in NL imo toch te slapen.

Maar ik denk nu wel dat Antwerp, gezien hun ambities om de titel te pakken en ze daarmee al zeker Club moeten verslaan, toch iets hoger moet mikken qua spelers. Ik ben bv toch blij dat Ekkelenkamp niet naar Club is gekomen, lijkt mij toch een vrij beperkte speler.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan