Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel meer kampioen gespeeld dan die 2 tesamen. Is op Belgisch niveau zeker goed genoeg.
Rare reactie... Op Belgisch niveau zeker goed genoeg, maar ik zou hem gewoon nooit een " beest :love: " noemen, daarvoor hebben er te veel betere middenvelders rondgelopen op onze velden.

En die eerste zin, ja oké, maar wat wil dat zeggen? Brandon Mechelen heeft ook meer titels in de JPL dan Kompany, Van Buyten, Koulibaly,... maar dat maakt hem niet even of meer "beest" als die namen.

Soit, maakt niet uit.

Rare reactie... Op Belgisch niveau zeker goed genoeg, maar ik zou hem gewoon nooit een " beest :love: " noemen, daarvoor hebben er te veel betere middenvelders rondgelopen op onze velden.

En die eerste zin, ja oké, maar wat wil dat zeggen? Brandon Mechelen heeft ook meer titels in de JPL dan Kompany, Van Buyten, Koulibaly,... maar dat maakt hem niet even of meer "beest" als die namen.

Soit, maakt niet uit.
Het gaat hier over jpl transfers dus helemaal geen rare reactie.

Er zijn gradaties, iemand kan op Belgisch niveau gerust "een beest" zijn maar te kort komen voor het buitenland. Dat ndidi en Berge beter zijn zal niemand ontkennen maar dat boeit eigenlijk helemaal niet als over een andere speler zijn kwaliteiten wordt gesproken wordt tav de jpl. Maar ik vind Balanta ook geen beest hoor, is daar te beperkt voor. Dacht dat die ook eerder cv was van opleiding.

Het gaat toch om titels pakken en niet om de beste spelers opleiden. Het ene kan wel het gevolg zijn van het andere en spelers opleiden moet uiteindelijk de bedoeling zijn om het doel, kampioen worden, te bereiken maar wat zijt ge met spelers opleiden als ge nooit prijzen pakt?

Laatst bewerkt:
Balanta is echt gewoon matig/degelijk. Deftig in de JPL maar zelfs hier geen hoogvlieger.

Dat gezegd zijnde, Club heeft geen weelde op die positie en het is heel bizar hoe hij wordt buitengesmeten. Zowel hij als Hendry staan eigenlijk in solden op nadrukkelijke wijze. Dat zijn dingen die u toch kunnen terugpakken als beginnende trainer.

Binnenkomen en twee basisspelers van de kampioenenploeg doodmaken... Gek.

Balanta is echt gewoon matig/degelijk. Deftig in de JPL maar zelfs hier geen hoogvlieger.

Dat gezegd zijnde, Club heeft geen weelde op die positie en het is heel bizar hoe hij wordt buitengesmeten. Zowel hij als Hendry staan eigenlijk in solden op nadrukkelijke wijze. Dat zijn dingen die u toch kunnen terugpakken als beginnende trainer.

Goh, enkele posts hoger wordt terug de grote kern benoemd, dus dan mag het geen raadsel zijn waarom een Hendry/Balanta verkoopbaar zijn.
Je wil voldoende spelers hebben om op training goede wedstrijdvormen te kunnen trainen, maar je wil toch ook de opkomende jeugd bij het a-elftal nemen zonder dat je plots met 50 man op het trainingsveld staat...

Ik ga er dus vanuit dat de staf die dagelijks bezig is met deze groep voldoende weet wie er telkens "op overschot" afvalt tijdens training en dus weg mag.

Wat niet wegneemt dat ik Balanta ook wel graag zag spelen, vooral met zijn over-mijn-lijk mentaliteit op die positie.

In de UCL stak ie nochtans meestal ver boven de rest rondom hem uit. (bij Brugge he, niet in vgl met de tegenstrever)

Maar ik vind Balanta ook geen beest hoor, is daar te beperkt voor. Dacht dat die ook eerder cv was van opleiding.

Hmm, waarom die dan niet opnieuw een rij naar achter schuiven. Denk dat die daar toch nog heel erg nuttig kan zijn.

Denk dat een ploeg als RSCA bv maar wat blij zou zijn met een Balanta tussen de broekjes op hun middenveld.

Soit, ik vind dat Balanta zijn technische en voetballende kwaliteiten serieus onderschat worden. Velen zien blijkbaar enkel maar die beuker die vaak overtredingen maakt en er serieus invliegt, maar ik heb het hier reeds gezegd, ik heb toch vaak bij hem een meer dan gemiddelde techniek gezien in bepaalde acties.

Ik vind het jammer dat hij moet gaan, leek mij ook een modelprof en goed in de groep te liggen, ik zou die altijd houden, kan het verschil maken wanneer ons middenveld onder de voet wordt gelopen, zeker in de CL.

Euhm, das gewoon niet waar hé?
Die speelden beiden onder Schreuder al niet meer, of zeker niet als vaste waarde:

Hendry: https://www.transfermarkt.be/jack-h...21&verein=&liga=&wettbewerb=&pos=&trainer_id=
Balanta: https://www.transfermarkt.be/eder-b...21&verein=&liga=&wettbewerb=&pos=&trainer_id=

Deze kan je bezwaarlijk nog basisspelers noemen, hoogstens (eerste) invaller op hun positie.

Euhm, das gewoon niet waar hé?
Die speelden beiden onder Schreuder al niet meer, of zeker niet als vaste waarde:

Hendry: https://www.transfermarkt.be/jack-h...21&verein=&liga=&wettbewerb=&pos=&trainer_id=
Balanta: https://www.transfermarkt.be/eder-b...21&verein=&liga=&wettbewerb=&pos=&trainer_id=

Deze kan je bezwaarlijk nog basisspelers noemen, hoogstens (eerste) invaller op hun positie.
Damn, Hendry dat wist ik dat die al langer werd gemeden maar de mate waarin valt wel fel op zo. :unsure:

Geen kaarten pakken onder Schreuder dus.

Toch al veel leuke transfers richting onzen JPL
Bedoel je oa Stengs? Want bij PSV, waar die ook naartoe kon, zijn de supporters vooral blij dat hij naar Antwerp gaat. Ik heb hem denk ik nog nooit echt zien spelen dus kan moeilijk oordelen, maar zegt toch veel over hoe ze hem bekijken daar in NL.

Bedoel je oa Stengs? Want bij PSV, waar die ook naartoe kon, zijn de supporters vooral blij dat hij naar Antwerp gaat. Ik heb hem denk ik nog nooit echt zien spelen dus kan moeilijk oordelen, maar zegt toch veel over hoe ze hem bekijken daar in NL.
Bij AZ was hij heel sterk. Samen met Boadu. Wel alletwee "mislukt" in het buitenland tot nu toe. Dus ja, de vraag is of hij zijn niveau terug kan halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan