Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Nu ben je spelers van 60 en 30 miljoen in de PL aan het vergelijken met een van 5 miljoen uit de Jupkes League.Duidelijk nog nooit een Ndidi of Berge in uw ploeg gehad! Echt maar een matige speler hoor, Balanta.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ben je spelers van 60 en 30 miljoen in de PL aan het vergelijken met een van 5 miljoen uit de Jupkes League.Duidelijk nog nooit een Ndidi of Berge in uw ploeg gehad! Echt maar een matige speler hoor, Balanta.
Blijkbaar vandaag al medische keuring bij Antwerp?
(Stengs speelt natuurlijk bij Nice, niet PSV)
Zou op huurbasis komen.
Wel meer kampioen gespeeld dan die 2 tesamen. Is op Belgisch niveau zeker goed genoeg.Duidelijk nog nooit een Ndidi of Berge in uw ploeg gehad! Echt maar een matige speler hoor, Balanta.
Rare reactie... Op Belgisch niveau zeker goed genoeg, maar ik zou hem gewoon nooit een " beestWel meer kampioen gespeeld dan die 2 tesamen. Is op Belgisch niveau zeker goed genoeg.
" noemen, daarvoor hebben er te veel betere middenvelders rondgelopen op onze velden.Rare reactie tbh, wat kunnen middenvelders die al jaren vertrokken zijn van andere ploegen mij schelenRare reactie... Op Belgisch niveau zeker goed genoeg, maar ik zou hem gewoon nooit een " beest" noemen, daarvoor hebben er te veel betere middenvelders rondgelopen op onze velden.

Het gaat hier over jpl transfers dus helemaal geen rare reactie.Rare reactie... Op Belgisch niveau zeker goed genoeg, maar ik zou hem gewoon nooit een " beest" noemen, daarvoor hebben er te veel betere middenvelders rondgelopen op onze velden.
En die eerste zin, ja oké, maar wat wil dat zeggen? Brandon Mechelen heeft ook meer titels in de JPL dan Kompany, Van Buyten, Koulibaly,... maar dat maakt hem niet even of meer "beest" als die namen.
Soit, maakt niet uit.
Goh, enkele posts hoger wordt terug de grote kern benoemd, dus dan mag het geen raadsel zijn waarom een Hendry/Balanta verkoopbaar zijn.Balanta is echt gewoon matig/degelijk. Deftig in de JPL maar zelfs hier geen hoogvlieger.
Dat gezegd zijnde, Club heeft geen weelde op die positie en het is heel bizar hoe hij wordt buitengesmeten. Zowel hij als Hendry staan eigenlijk in solden op nadrukkelijke wijze. Dat zijn dingen die u toch kunnen terugpakken als beginnende trainer.
Binnenkomen en twee basisspelers van de kampioenenploeg doodmaken... Gek.
In de UCL stak ie nochtans meestal ver boven de rest rondom hem uit. (bij Brugge he, niet in vgl met de tegenstrever)Balanta is echt gewoon matig/degelijk. Deftig in de JPL maar zelfs hier geen hoogvlieger.
Dat gezegd zijnde, Club heeft geen weelde op die positie en het is heel bizar hoe hij wordt buitengesmeten. Zowel hij als Hendry staan eigenlijk in solden op nadrukkelijke wijze. Dat zijn dingen die u toch kunnen terugpakken als beginnende trainer.
Maar ik vind Balanta ook geen beest hoor, is daar te beperkt voor. Dacht dat die ook eerder cv was van opleiding.
Balanta is echt gewoon matig/degelijk. Deftig in de JPL maar zelfs hier geen hoogvlieger.
Balanta is echt gewoon matig/degelijk. Deftig in de JPL maar zelfs hier geen hoogvlieger.
Damn, Hendry dat wist ik dat die al langer werd gemeden maar de mate waarin valt wel fel op zo.Euhm, das gewoon niet waar hé?
Die speelden beiden onder Schreuder al niet meer, of zeker niet als vaste waarde:
Hendry: https://www.transfermarkt.be/jack-h...21&verein=&liga=&wettbewerb=&pos=&trainer_id=
Balanta: https://www.transfermarkt.be/eder-b...21&verein=&liga=&wettbewerb=&pos=&trainer_id=
Deze kan je bezwaarlijk nog basisspelers noemen, hoogstens (eerste) invaller op hun positie.
Bedoel je oa Stengs? Want bij PSV, waar die ook naartoe kon, zijn de supporters vooral blij dat hij naar Antwerp gaat. Ik heb hem denk ik nog nooit echt zien spelen dus kan moeilijk oordelen, maar zegt toch veel over hoe ze hem bekijken daar in NL.Toch al veel leuke transfers richting onzen JPL
Bij AZ was hij heel sterk. Samen met Boadu. Wel alletwee "mislukt" in het buitenland tot nu toe. Dus ja, de vraag is of hij zijn niveau terug kan halen.Bedoel je oa Stengs? Want bij PSV, waar die ook naartoe kon, zijn de supporters vooral blij dat hij naar Antwerp gaat. Ik heb hem denk ik nog nooit echt zien spelen dus kan moeilijk oordelen, maar zegt toch veel over hoe ze hem bekijken daar in NL.